Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou een beetje algemene ontwikkeling mag wel, vind ik. Dan kun je vaker mee praten met gesprekken, als je strax 30+ bent en op die saaie feesjes komt net als je ouders nu.
Van de mensen die geen natuurkunde hebben, wie weet het verschil tussen spanning en stroom? Zonder op te zoeken, eerlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spanning is volgens mij de hoeveelheid stroom per hoeveelheid draad (ofzo), iig gemeten in Ohm. PS: Dat krijg ik niet bij ANW... |
![]() |
||
Je krijgt het misschien niet bij ANW, maar is wel algemene ontwikkeling mbt tot natuurwetenschappen enzo. ANW was toch met stand van de maan tekenen enzow? Ik vind het wel goed.
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
k heb toch 5 jaar natuurkunde gehad en ik weet het ook niet!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik vind ANW ook onnodig.
Op het begin dacht ik dat het wel interessant was, maar als je eenmaal met het boek aan het werk gaat, worden er ineens supermoeilijke vragen gesteld. Waar ik ook helemaal geen antwoord op weet! Ik doe trouwens ook C& M (VWO4) dacht ik dat ik helemaal van scheikunde en natuurkunde af was, krijg je dit! gelukkig heb ik het maar 1 jaar! |
![]() |
|
![]() |
Nou anw zuigt als de pest. Weet je wat we nou moeten doen? in een week de proefwerkweek notabene. Een werk stuk maken over de club van rome. En dan over de variable industrialisatie. Er is op inet en in de mediatheek niets te vinden. Slaaat gewoon nergens op. Ik heb N&T. en ik weet niet of er er later iets aan hebt of jou nou weet hoe je een colablikje maakt. Maarja vorig hadden we het geluk dat we het havo boek maan ou het vwo 2 boek. Slaat echt nergens over.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor C&M/E&M is ANW imho wel belangrijk, voor de al eerder genoemde algemene kennis. Voor N&G/N&T is het gewoon nutteloos, je leert er niets wat je niet in de normale natuurvakken leert volgens mij. Ik maakte tijdens 1 les per week (van de 3 ofzo, is een tijdje terug) zo'n werkstukje van niks, verder zat ik gewoon te kletsen tijdens de lessen ('k heb na de eerste 2 hoofstukken geen EEN opgave meer gemaakt). Ook leerde ik er nooit voor. Uiteindelijk had ik een 9... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
studiehuis op de schop muts8848 | 69 | 22-11-2005 19:20 | |
Algemene schoolzaken |
Weg met CKV! davidjoost | 52 | 04-03-2004 14:39 | |
Algemene schoolzaken |
Welk vak slaat nou echt helemaal nergens op? Isabeau | 170 | 05-01-2004 18:45 | |
Algemene schoolzaken |
Leren voor jezelf of iets anders? Kinshi | 33 | 03-12-2003 17:56 | |
Algemene schoolzaken |
ckv1, een onzinnig vak? Juliet85 | 40 | 28-03-2003 14:28 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Zouden jullie dit ajb willen invullen? Cherry | 9 | 04-02-2003 07:19 |