| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - niet echt goed geslapen - pijn + gelukkig zijn er pijnstillers (helpt wel niet 100%, maar iig ietsje) Als mijn dag alleen van bovenstaande dingen afhankelijk zou zijn, dan zou mijn dag een 2 krijgen...gelukkig is mijn humeur (nog ) niet enorm laag en haalt dat die 2 omhoog tot een 6,5.
|
|
|
|
|
|
@fantome, ik vind het ook super van je en ik wil ook graag op de hoogte blijven
![]() gewerkt stappen zin in eten douchen uit eten was leuk! 3 uur aan tafel ![]() voorproefje op kerst leuke ober ![]() truitje welke van de 122354567? pm duidelijker auw weg
|
|
||
|
Citaat:
warm saai hier op het forum (doh, het is midden in de nacht voor jullie )forum doorlezen nergens echt een zinnig reactie op. naja.. komt nog wel problemen vergeten lukt wel aardig uitrusten van vorige week voel me beter ![]() kaartjes sturen ![]() ![]()
|
||
|
|
||
|
Citaat:
stappen leuk beetje ruzie E boos gvd dankje slapen moe lekker dose ) leuke jongen ![]() vanmiddag? tel. nummer mmhh zien wel lijkt me wel leuk
|
|
|
Verwijderd
|
- denk te veel na
- last van m'n ogen - last van m'n buik - hoofdpijn - moe - verveel me - mensen van projectgroep houden zich niet aan de afspraken -/+ zometeen nog naar een verjaardag + kerstkaarten eindelijk op de bus + kerstcadeautjes gekocht + verjaardagscadeautjes voor Jill gekocht + leuk boekje over trouwen gekocht Cijfer...euhm...een 6,5 oid? |
|
|
|
-doe niet aan cijfers-
|
|
||
|
ff mailen en forummen voor het eten
gepraat met me tante was goed vandaag gewinkeld nieuwe gymbroek (durf nu vast weer te gymen) ![]() nieuwe en lkkre trui ![]() cd linkin park kopen? weet nog nie...denk het wel wendy's foto Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|