Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - niet echt goed geslapen - pijn + gelukkig zijn er pijnstillers (helpt wel niet 100%, maar iig ietsje) Als mijn dag alleen van bovenstaande dingen afhankelijk zou zijn, dan zou mijn dag een 2 krijgen...gelukkig is mijn humeur (nog ![]() |
![]() |
|
@fantome, ik vind het ook super van je en ik wil ook graag op de hoogte blijven
![]() gewerkt stappen zin in eten douchen uit eten was leuk! 3 uur aan tafel ![]() voorproefje op kerst leuke ober ![]() truitje welke van de 122354567? pm duidelijker auw weg
||
Citaat:
![]() warm saai hier op het forum (doh, het is midden in de nacht voor jullie ![]() forum doorlezen nergens echt een zinnig reactie op. naja.. komt nog wel problemen vergeten lukt wel aardig uitrusten van vorige week voel me beter ![]() kaartjes sturen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
stappen leuk beetje ruzie E boos gvd dankje slapen moe lekker dose ![]() leuke jongen ![]() vanmiddag? tel. nummer mmhh zien wel lijkt me wel leuk
|
Verwijderd
|
- denk te veel na
- last van m'n ogen - last van m'n buik - hoofdpijn - moe - verveel me - mensen van projectgroep houden zich niet aan de afspraken ![]() ![]() -/+ zometeen nog naar een verjaardag + kerstkaarten eindelijk op de bus + kerstcadeautjes gekocht + verjaardagscadeautjes voor Jill gekocht + leuk boekje over trouwen gekocht Cijfer...euhm...een 6,5 oid? |
![]() |
|
-doe niet aan cijfers-
||
ff mailen en forummen voor het eten
![]() gepraat met me tante was goed vandaag gewinkeld nieuwe gymbroek (durf nu vast weer te gymen) ![]() nieuwe en lkkre trui ![]() cd linkin park kopen? weet nog nie...denk het wel wendy's ![]() foto Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|