Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind de geheime dagboeken van de fellowship of the ring leuker,
bijv: THE SECRET DIARY OF ARAGORN SON OF ARATHORN Day One: Ringwraiths killed: 4. V. good. Met up with Hobbits. Walked forty miles. Skinned a squirrel and ate it. Still not King. Day Four: Stuck on mountain with Hobbits. Boromir really annoying. Not King yet. Day Six: Orcs killed: none. Disappointing. Stubble update: I look rugged and manly. Yes! Keep wanting to drop-kick Gimli. Holding myself back. Still not King. Day Ten: Sorry no entries lately. V. dark in Mines of Moria. Big Baelrog. Not King today either. Day Eleven: Orcs killed: 7. V. good. Stubble update: Looking mangy. Legolas may be hotter than me. I wonder if he would like me if I was King? en zou gaan al die dagboeken op elkaar door, echt leuk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Stelling: mensen met ERS (Borderline) zijn emotioneel gezien een kleuter. Fayette | 38 | 28-05-2007 13:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Psychologie |
[stelling] Veel gevallen van psychische problemen zijn te wijten aan verwendheid. cyb@gurl | 51 | 02-07-2004 08:44 | |
Psychologie |
Autisme Joël | 35 | 15-05-2004 11:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen Rabbi Daniel | 179 | 13-08-2003 13:41 | |
Films, TV & Radio |
donderdag American Beauty op tv heavinly | 49 | 14-11-2002 13:08 |