![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik vind altijd het geheel van de man mooi en daar pik ik dan een paar onderdelen uit.
ik bedoel, ik vind gespierde armen met dunne beentje maar niks bijvoorbeeld. het moet een geheel zijn. maar ik vind meestal de ogen het meest tellen. en lippen. ja. lippen. ![]()
||
Citaat:
![]() ik dacht even dat je bedoelde dat een lichaamsdeel zonder vrouw eraan vast ook heel mooi kan zijn. klonk als incomplete vrouwen in je nachtkastje enzo. ![]()
|
Verwijderd
|
ik denk dat het hele pakketje bij mij werkt, is er iets waar ik echt op afknap, dan kan ik dat moeilijk negeren. Vind ik niet goed van mezelf, maar overigens val ik op het karakter, dus geen problemen. Ik vraag wel een beetje een mooi gezichtje, en een lekker strak buikie en een kontje, geen platte schijf. zwaar gespierd vindt ik zelfs lelijk, geef maar gewoon en gezond, normaal gespierd lichaam.
ik heb de ideale al gevonden, alhoewel het wel leuk zou zijn als z'n borstspieren iets meer omhoog zouden komen. Overigens vind ik bij vrouwen het 'maatje 36' zelfs lelijk, zemoet wel een beetje spek hebben... Laatst gewijzigd op 26-12-2003 om 19:22. |
![]() |
|
De ogen.
Een ex van mij had de mooiste ogen die ik toen ooit gezien had, daar ben ik helemaal gek van geworden. Mooie meevaller dat de rest er ook mocht wezen ![]() Maar ik vind dat de ogen veel vertellen, via die 2 bolletjes kijk je regelrecht in hun hart. Ze liegen nooit, ook niet toen ik het idee had dat het niet meer verder kon. Toen we uit elkaar gingen waren het ook haar ogen die vertelden dat we juist gehandeld hadden ... Maar ja ... de ogen dus ![]()
|
Ik persoonlijk vind al die theorieën over ogen bullshit.
Let op, iemand kan mooie ogen hebben, maar om aan de hand van de ogen iemand sexueel aantrekkelijk te vinden of niet... En om daar nu 'dingen in te zien'...nee. Ieder zijn eigen overtuigingen natuurlijk.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 13:05. |
![]() |
||
Citaat:
denk je dat serieus of probeer je hem belachelijk te maken???? in het 2e geval is het een mislukte poging, niets zoi heerlijk puur als een jongen zonder gel (poep) in zn haar gewoon een lekker z8 koppie waar je met je vingers doorheemn woelt zoinder dat je er voor de rest van je levn aan vast zit (letterlijk duz) |
![]() |
|
ik weet het, ik ben orgineel: ogen!!!!!! geen voorkeur voor bepaalde kleur trouwens, maar donker is wel erug mooi.
een rug vind ik niet zo denderend eigenlijk. ![]() verder heb ik een zwak voor mooie schouders... ![]() armen en handen en vingers scoren ook hoog. en oren ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Elle zoekt mooiste kledingzaak van Nederland palindrome | 6 | 08-09-2009 23:06 | |
Vrije tijd |
Wat was jouw mooiste sportmoment van 2005? Mr.Oizo | 63 | 01-01-2006 21:59 | |
De Kantine |
De mooiste zin ooit geschreven/gezegd Fortuynist | 57 | 07-04-2003 20:44 | |
De Kantine |
Fototopic: De mooiste donkere mensen! Diovai | 1 | 18-03-2003 12:44 | |
Software & Hardware |
stem op de het mooiste design webmaster2 | 3 | 18-12-2002 06:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wat vinden jullie de mooiste taal? fruitmand | 62 | 07-01-2002 15:22 |