![]() |
|
Het lijkt me dat jouw oren permanent beschadigt zijn, weet er het niet fijne niet van maar door het harde geluid zijn je trilhaartjes in je oren afgebroken en die groeien nooit meer aan. Lijkt me dat je dit dus altijd blijft houden.
Na het uitgaan heb ik het wel altijd dat komt door het volume van de muziek daar. Dat is altijd als ik wakker ben altijd weer over. Lijkt me wel zwaar irritant, maar ik dacht dat je na twee jaar het wel niet meer zou horen, dat je er gewend aan zou zijn zeg maar. Volgens mij kan je er weinig aandoen alleen verdere beschadiging voorkomen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook 2 jaar nu, het is inderdaad permanent en je kan er niks aan doen, behalve eraan wennen en erger voorkomen. En iedereen die tijdens of na het uitgaan een pieptoon hoort, denk eens ff na bij je gezondheid voor je dit ook hebt en gebruik oordopjes ofzo.
In het begin is het zwaar kut, vooral om mee te slapen, maar na 2 jaar zou je toch wel gewend moeten zijn.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmja. Ik heb het alleen als ik naar een concert oid ben geweest. Meestal is het dan de volgende morgen weg, behalve als ik naar Tivoli ben geweest, dan duurt het een paar dagen ![]() |
![]() |
|
normaal post ik nooit mjah...ik ben bored en dis wel interessant:
Ik heb ut dus ook...ehh, iets langer dan 2 jaar... keer naar schoolfeest geweest en sindsdien een pieptoon in me oor, jaja, schoolfeesten zijn gevaarlijk! ![]() mjah...eerst werd ik dr helemaal gek van enzow...ut werd pas een klein beetje minder na 2 maanden...en toen is het gebleven zoals het nu is. Ik hoor ut dus als ik ga slapen of als het ergens redelijk stil is.. Paar maanden daarna heb ik trouwends ook gehoorbeschermdingen (jaja) gehaald. Als ik zonder die oordingen naar een disco ging ofzw dan hoorde ik een week lang een extreem erge pieptoon, en kon ik niet slapen etc. (beetje depri drvan) Maar zelfs met die oordoppies heb ik na lowlands nogsteeds een paar dage last ![]() Maar ik accepteer het maar....andere mensen hebben bijvoorbeeld slechte ogen, mijn oren zijn klote. Mijn advies aan jou is: koop oordingen voordat het erger kan woorden, je moet dr niet aan denken dat je die toon ook de hele dag hoord, ook als het niet echt stil is. |
![]() |
|
Mijn moeder heeft ook last van tinnitus, al sinds de geboorte van mijn zusje, en mijn zusje is 15.... tja het lijkt me echt klote....
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ja, accepteren is het enige wat erop zit, en zorgen dat het niet erger word |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt ze ook nog voor muzikanten, die dempen nog beter gelijk op elke frequentie (dus minder vervormd geluid) maar ze gaan minder lang mee en je kan dan nog wel de helft bij de prijs optellen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ook belangrijk is om in ieder geval dan voldoende (geluid)rust te nemen. Zie dit maar eens over hoe lang je tegen bepaalde geluiden kunt. Een piep in je oren is een teken dat je die avond al te laat bent en al veel eerder oordopjes in had moeten doen. Je gehoor geneest niet zoals de meeste andere dingen wel. Laatst gewijzigd op 21-01-2010 om 11:53. Reden: reclame byebye |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Sonata II voeding pieptoon Meadow | 14 | 27-09-2009 08:49 | |