Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind trouwens dat muziek in disco's ("Kom jij daar! Nep alto!") echt zachter moet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nu heb ik het geluid altijd best wel zacht staan, ongeveer net zo hard als met dat knopje gaat ![]() |
![]() |
|
het verschilt, als ik uit m'n werk kom wil ik gewoon standaard knoerhard metallica - motorbreath horen. Na 10 minuten zet ik het geluid wel zachter...
wat voor oordopjes gebruiken jullie eigenlijk??? ik gebruik zelf altijd watjes ![]()
||
Citaat:
|
ik heb mn discman ook altijd te hard staan
hoor niks meer om me heen, als ik gebeld wordt terwijl ik mn discman op heb moeten andere mensen me altijd vertellen dat mn telefoon afgaat. en zelfs zonder discman versta ik mensen af en toe niet, zeg redelijk vaak "wat?" volgens anderen maar ik ga echt niet mn muziek op een lagere volume zetten, ik geniet niet van de muziek als ik mensen er doorheen hoor praten in de bus of in de trein ofzo...
||
Citaat:
geen last van ik ben ze alleen kwijt...
||
Citaat:
maar goed, voor drummen gebruik ik wel gehoorbescherming, maar alleen voor de bescherming, ik heb zelf nooit last gehad van piepende oren. Alhoewel, mischien 1 keer, na een concert waar ik de hele avond bij een speakerbox heb gestaan. Grote nadeel van gehoorbeschadeging is dat het niet meer geneest, dus ben er zuinig op. Dingen waaruit je gehoorbeschadeging kan afleiden: - De welbekende piep in je oren (die bij erge gevallen NOOIT meer weggaat) - Bv bij een pratende groep mensen moeite hebben om op de stem van 1 persoon te letten - Dingen niet meer horen zoals fluisteren, of de "pieptoon van een tv"
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Nou ja, het kan ook zijn dat je van nature geen goed gehoor hebt, maar als je weet dat je "vroeger" daar geen last van had, dan is een controle bij de dokter/oor-arts mischien wel de moeite waard. Die kan namelijk kijken of je gehoor dus beschadigd is, en je vertellen welke stappen je moet ondernemen om verder verval tegen te gaan.
(alhoewel de meeste dingen gewoon logisch zijn, ga in in kroeg niet de hele avond bij of naast een speaker staan, etc. Als je je onprettig voelt bij het geluidsniveau, dan staat het te hard voor jou)
||
Citaat:
||
![]() |
Zo'n pieptoon van de TV hoor ik wel altijd. Ik zou graag die irritante piep van onze TV beneden niet willen horen en mensen gewoon wel. Aaargh!
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
want ik loop nu wel eens met van die lowlands-oordoppen [van die grote gele proppen die half uit je oren steken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ghehe dit doet me denken aan een vriend van mij...die zegt altijd wat en dan geeft ie meteen daarna antwoord....super irritant ![]()
||
Citaat:
sjonge...hoe ....(weet geen woord) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
te hard met beginnersrijbewijs dwight88 | 34 | 13-10-2007 18:29 | |
Werk, Geld & Recht |
boete te hard rijden gurl19 | 5 | 14-06-2007 21:29 | |
Psychologie |
Het leven gaat hard rensd | 26 | 05-04-2007 21:14 | |
Software & Hardware |
de subwoofer van 2.1 boxenset te hard Hernuel Fan | 15 | 21-12-2006 18:27 | |
Werk, Geld & Recht |
Te Hard Rijden Thomasson | 54 | 07-07-2004 10:17 | |
Liefde & Relatie |
Zou ze dit leuk vinden of loop ik te hard van stapel? stier | 257 | 04-06-2004 14:27 |