Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hoe schoenverslaafgevoelig ben jij?
Erg, ik heb ongeveer 20 paar schoenen die ik regelmatig draag en die collectie wordt natuurlijk steeds verder uitgebreid ![]() Wat koop je? Ik koop echt van alles, van sportschoenen tot pumps. Ook van alle soorten merken. Ik heb schoenen uit een of andere dumptent van 30 euro maar ook Prada en MiuMiu schoenen. Lekker afwisselend. Wat wil je hebben? Sportschoenen van Hogan en Chanel flatjes. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe schoenverslaafd ben je - niet heel erg, ik vind het wel heel belangrijk om goede en mooie schoenen aan te hebben, maar ik hoef niet elke maand twee paar nieuwe te kopen. Dat is met het bedrag dat ik gemiddeld voor éen paar schoenen uitgeef ook simpelweg niet te doen.
Ik vind het belangrijker dat oudere schoenen er mooi uitzien. Niets stijlvoller dan een paar oude, ingelopen, maar perfect onderhouden broques, dat is echt mooi. Beter dan plebejers die altijd maar nieuw kopen en hun oudere spul als oud vuil behandelen. ![]() Wat koop je - mijn voorkeur gaat toch uit naar klassieke modellen, met name broques. Leren zolen lopen het lekkerst. Voeger kocht ik nog wel eens bootschoenen maar dat doe ik nu niet meer. Wat wil je hebben - enkele paren van die ontzettend modieuze schoenen uit de Floris-collectie van Van Bommel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heh
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Argh... dat jullie al die hoge hakken mooi vinden en ze graag willen hebben. Ik had laatst kerstgala dus ik hakken aan, en ik voelde mn voeten 2 dagen later nog.
Maar ontopic: ik draag gewoon sportschoentjes of skateschoentjes, zolang ze maar lekker lopen, comfortabel zitten, en dr beetje mooi uit zien ![]()
|
![]() |
Ik ben redelijk schoenverslaafd, maar ik heb er nooit geld voor dus meestal blijft het alleen bij kijken. Ik heb 3 paar schoenen waarvan mijn nieuwe Esprit laarsjes het mooiste zijn. die andere 2 paar draag ik eigenlijk nooit.
Ik vind alle soorten schoenen leuk, behalve kisten en skateschoenen. Ik wil nog heel graag een paar mooie sneakers of van die Quick Sport Couture boksschoenen. of van die hele hoge hakken net als op het eerste plaatje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja greve's zijn heel duur, maar ik heb ze in een winkel gekocht die met opheffingsuitverkoop bezig was; 149 ipv 349. |
![]() |
||
Citaat:
Niet dat ik ze veel zal gaan dragen, maar meer voor de heb eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Ik heb 1 paar schoenen waar ik op loop en 1 paar waar ik niet op kan lopen. Ik ben op zoek naar nieuwe want er zitten gaten in de hielen van mn schoenen en dat doet best pijn, maar ik kan nergens leuke schoenen vinden.
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben verslaafd aan schoenen kopen! Ik hou met name van die extravagante modellen met drie kilometer hak, meestal koop ik die dus ook, al heb ik ook laatst een stel dr. martens gekocht omdat hakken ook niet alles zijn
![]() ![]() Schoenen die ik graag zou willen hebben: ![]() http://home.austarnet.com.au/annic/a...s/stiletto.jpg[/IMG] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik geloof dat het wel duidelijk is wat ik mooi vind ![]() Ik ben nog op zoek naar een stel knalgele pumps (kon helaas geen plaatje vinden) en een stel hoge laarzen met metalen hakken. En Betsy Palmer schoenen zijn mooiiiiii ![]()
||
![]() |
Citaat:
nice ![]() + lulu guinness. alleen jammer van t prijskaartje. |
![]() |
||
Citaat:
Dood aan prijskaartjes
|
Als er nou schoenen bestonden die ik leuk vind, waar ik in pas met mijn brede poten, en niet duur zijn, dán zou ik schoenenverslaafd zijn...
Maar nee dus, ik heb maar één paar laarzen waar ook nog eens de zool vanaf tieft...oh ik heb trouwens nog wel een paar oude schoenen van mijn moeder die ik eigenlijk wel heel erg leuk vind, maar uiteraard, de hakjes klikken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maarja. 335 dollar vind ik toch iets teveel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En hier hebben we geen Betsy Palmer. En ook geen Invito meer. En ik vind ze dus niet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
is er iemand die veel geld heeft, en handgemaakte schoenen zou willen hebben met daarbij iedere wens uitgevoerd die mogelijk is.... een vriend van mij maakt schoenen en is zeer experimenteel, nu vooral bezig met kant een complete collectie aan het maken, maar hij heeft ook andere dingen gemaakt
op www.wopkeshoes.nl staan de fotos. de roze barok laarzen zijn van mij/ voor mij en dat was zijn eindexamenstuk
Laatst gewijzigd op 27-12-2003 om 21:11. |
![]() |
||
Citaat:
1 9 9 9 |
![]() |
|
![]() |
aah, heel leuk om naar te kijken die hele hoge pumps, maar krijg er kramp van in mijn voet....
![]() Verder wil ik wel heeeeeel veeeeeeeel schoenen, alleen mijn budget is er niet naar... Ik heb wel veel schoenen maar trek ze niet aan...Momenteel de hoge laarzen van dick boons (bruine) die ik veel draag...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik ben echt onwijs verslaafd aan schoenen... ze staan echt overal verspreid, meestal allemaal hoge hakken, in verschillende kleuren hoogtes( meeste allemaal erg hoog) en verschillende soorten hakken... maar tegewoordig vind ik naaldhakken wel strak, dus heb nu 2 week gelede weer een paar gekocht, veel te veel per jaar, en erg duur, meestal ver over de 100 euro,150 euro ong. per paar...
ik heb er nu 16 paar! maar ga gewoon door met kopen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
schoenen... Dennizz | 26 | 24-01-2016 15:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Schoenen kapot en geen geld Verwijderd | 10 | 05-04-2013 21:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Veiligheids schoenen / pak voor in de kou zwoegen | 20 | 03-08-2010 07:10 | |
Lifestyle |
Koop je weleens keurmerk kleding of schoenen ofzo? analese | 15 | 28-02-2006 05:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Gestolen schoenen .Pure | 43 | 10-04-2005 21:26 | |
Lifestyle |
1nooit weten welke schoenen ik waaronder moet dragen!! help **~yvie~** | 33 | 13-09-2003 14:18 |