![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben niet tegen een one night stand,als je daar alle 2 zin in hebt,waarom niet? Sex hoeft niet per se met liefde.
||
Citaat:
zeker omdat je daarna geen gezeik hebt enzow ![]() maar sommige mensen zien sex als iets heiligs.. en mjah dan moet je idd geen 1 night stands doen..
|
Voorlopig zeg ik dat ik 't niet wil, maar dat kan in de toekomst natuurlijk veranderen.
Alleen 'n idioot verandert nooit van mening. ![]()
|
Eigenlijk heb ik niet zoveel tegen op one-night-stands zoalgn er geen gevoelens bij komen kijken, je vrijgezel bent en het veilig doet. Als je al een aantal jaar vrijgezel bent wil je ook wel eens wat lijkt mij. Als je nou iemand tegenkomt die hetzelfde wil, gewoon even sex om de sex, 1 nachtje, daarna niet meer, geen probleem toch? Of dat nou een bekende of onbekende is maakt niet zo veel uit. Bij een bekende moet je alleen oppassen dat er ook werkelijk geen gevoelens bij komen kijken en dat je er geen spijt van krijgt.
Zelf heb ik het ooit 1 keer gedaan dik 2 jaar geleden, maar beviel niet zo best. Niet zo zeer om de persoon, ook niet de manier waarop, maar gewoon omdat ie er geen snars van bakte ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
One night stands. Marmite | 58 | 27-01-2011 13:49 | |
Seksualiteit |
One Night Stands Charlottetje | 96 | 26-11-2005 23:53 | |
Liefde & Relatie |
One Night Stand Adgertic Z4 | 74 | 16-08-2005 10:06 | |
Seksualiteit |
ontmaagd door one-night-stand ? Tamaida | 72 | 21-07-2005 18:06 | |
Seksualiteit |
one night stands Mask | 87 | 18-09-2003 18:02 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 |