Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ah. .........wat lief....<3, ik kan me altijd wel een paar uur vermaken met m'n aansteker ![]() leg hem maar eens plat op tafel en probeer hem met 1 vinger recht op te zetten
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Uuuuuh, m'n wiet/ smartshopzooi e.d. heb ik op m'n bureau liggen... (Gewoon, in 'n zakje, zonder speciaal bakje oid)..
Hardstuff bewaar ik in een oosterse kist... juh, KIST... Daar past verder nixs meer bij in, want die zit al vol met flesjes ghb, zakjes snuif, pillen, potjes et cetera ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
handig toch zo'n voorraadje, mot ik ook us hebben
maaruh ik heb geen speeltjes tijdens het blowen hehe, nee ik verveel me ook niet, gewoon btje lullen met anderen en als ik me wel verveel ga ik thuis iets doen ofzo oooja ik heb wel altijd (teken)schrift en pen bij me in de zomer, das wel chill |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() wtf, dat ga ik doen.. heb ergens nog wel een oude verneukte bijbel liggen ![]() bladzijden snijden, aan elkaar plakken en je hebt een perfect doosje.. en je komt als een echte leerling over omdat je zelfs je bijbel bij hebt ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() nick = grote atheist maargoed uhm donkerrode kaft, staat nix op maar ik heb dr zon papieren hoes van 'de ontdekking van de hemel' over gedaan. verder ook nog ergens n paar zakjes in mun sokkenla.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
...of gewoon wat lijm op de zijkant druppelen, en rustig uitwrijven.
Als je het niet allemaal aan je vinger smeert (ook al blijft daar wat aan plakken) dan plak je de randjes van die bijbel allemaal meteen netjes aan elkaar vast.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk dier, voorwerp, stof of ander fysiek ding zou jij graag zijn? Verwijderd | 36 | 27-01-2009 01:36 | |
Liefde & Relatie |
Leuke dingen doen met je vriend(in) Nymf | 7 | 09-07-2005 07:34 | |
Psychologie |
Schrijf eens per dag alle positieve dingen op die je meemaakt. StrawberrySwirl | 63 | 08-12-2002 20:33 | |
Liefde & Relatie |
als je ex lullige dingen over je zegt... **~yvie~** | 42 | 23-09-2002 21:33 | |
Psychologie |
Vrij onbelangrijk, dus als je betere dingen te doen hebt, lees het dan niet.. Morphia | 10 | 21-04-2002 13:56 | |
Verhalen & Gedichten |
De mooie dingen van het leven HipHopSter | 0 | 17-11-2001 23:03 |