Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja dagelijks
Bergen op Zoom <-> Roosendaal <-> Breda elke collegedag Breda -> Roosendaal als ik haast heb (dan reis ik verder per bus) Bergen op Zoom <-> Rotterdam om te shoppen (soms) Bergen op Zoom <-> Tilburg om een vriendin te bezoeken (1x per maand ongeveer) Dat was het volgens mij wel.
|
ik reis best vaak met de trein eik.. alsk naar optredens ga of gewoon winkelen..waarheen? utrecht, amsterdam/tilburg/den bosch vooral..
![]()
|
Ik ga een aantal keer in het jaar met de trein van Goes naar Den Haag HS en dus ook van Den Haag HS naar Goes. Verder ga ik de laatste tijd bijna nooit meer met de trein.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
aparte figuren in de trein Verwijderd | 3 | 28-10-2008 15:44 | |
Verkeer & Vervoer |
Hoe kom ik in Raamsdonksveer met de trein? eatdrumseatcym_ | 4 | 23-07-2008 17:41 | |
Verkeer & Vervoer |
En rejse till København H af deadlock met de trein Verwijderd | 21 | 15-10-2007 12:45 | |
Verkeer & Vervoer |
(België) Tram-, trein- en busdag Quantes | 10 | 02-09-2007 21:44 | |
De Kantine |
Koop jij altijd een kaartje als je met de trein reist? Verwijderd | 68 | 18-08-2002 21:36 | |
De Kantine |
Hoevaak reis jij met de trein? Frida | 60 | 26-05-2002 17:03 |