Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze zal zich behoorlijk kut voelen en dat zal in haar gedrag te merken zijn... laat haar gewoon in haar waarde, laat haar zich lekker kut voelen en lullig doen, zo kun je er voor haar zijn en naar haar luisteren.
Verwacht trouwens niet dat zoiets naar een maand weer over is. Bij mij heeft het ongeveer 4 a 5 jaar geduurd voordat alles een beetje gewend was en ik me er niet meer elke dag rot over voelde...
|
De ouders van mijn vriend gingen scheiden 1 maand nadat ze 25 jaar getrouwd waren en op de dag dat de vader 50 jaar werd. Dus ik heb zelf in die situatie gezeten ja.
Er is idd niet veel wat je echt kan doen. Laten merken dat je er voor haar bent, haar steunen en misschien hier en daar een beetje afleiden door haar mee te nemen naar een bioscoop oid. Meer kan je niet doen.
|
Luisteren (als al vaker gezegd) is het toverwoord. Mijn ouders zijn ook gescheiden. Wat ik heb gemerkt is als er iemand is die gewoon naar je luistert, dat scheelt al de helft.
//edit// het belangrijkste is: sta klaar voor je vriendin, zodat ze altijd iemand heeft om mee te praten //edit//
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ouders in scheiding Solee | 4 | 07-05-2010 11:31 | |
De Kantine |
Wat was jouw laatste OMG moment? maxwell | 500 | 13-11-2006 11:45 | |
Liefde & Relatie |
broer en zus, Maija | 30 | 02-02-2005 17:22 | |
Psychologie |
Ouders Scheiden .:: Chantal ::. | 39 | 05-08-2004 19:21 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Liefde & Relatie |
scheiden is erger dan sterven de abt van sion | 58 | 22-04-2002 15:24 |