Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met de USA hebben we overigens niets te maken, niet op dit gebied in ieder geval, en dat is maar goed ook. Stel je voor dat alle idioten die nu op scooters de weg onveilig maken i.p.v. een scooter een auto zouden kopen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind 't wel oke ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je wordt er (nog) lui(er) van. Het kost je (veel) geld. Conditie verdwijnt. En het staat suf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een zeer trieste ontwikkeling. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat zijn dus de mensen die hun scooter NIET opvoeren, en net een kip zonder kop gaan rijden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien ben je op een scooter altijd zwak, hoe je ook rijdt. Beter is het om op de fiets te gaan of de bus te nemen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] Leonoor was me voor een deel voor (dat rijmt, yes!). Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 14:54. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ja dat was net op het nieuws. Ik vind dat je hier in Nederland te lang als kind wordt gezien. In Amerika mag je op je 16de al auto rijden
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook zat wielrenners houden zich netjes aan de regels. Een motor mag niet op 16-jarige leeftijd, een scooter wel. Een scooter is bovendien ietsje goedkoper. "En wat is generaliseren, als bijna iedereen het doet." Dat dus. Niet iedereen doet het, je generaliseerd dus. Pas als echt iedereen het zou doen zou het geen generaliseren zijn. ![]() |
![]() |
|
Het is gewoon een kut regel
Als je pas vanaf je 17e op een brommer/scooter zou mogen rijden, zouden veel jongeren denken: Ik wacht wel tot ik 18 ben, dan heb ik een auto Logisch gevolg (vooral wanneer autorijden vanaf 17 wordt) Het wordt nóg drukker op de wegen nóg meer files dus wat lost het op?! alleen de ongelukken, maar die hebben de roekeloze stoere knaapjes zelf in de hand... en natuurlijk is het niet ALTIJD hun schuld! Maar dat veranderd niet als ze nou 16 of 17 jaar zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook niet zo voor, tenzij je dan gewoon langer 'moet' lessen en het rij-examen echt zo verzwaard wordt als ze zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens vind ik mezelf nu ook nog best jong om d'r aan te beginnen. Ik zou 20 of 21 wel een goede leeftijd vinden, hoewel 18 een goed alternatief is.
|
De minister heeft dat gezegd ja, van de brommer. Over het autorijbewijs heb ik niks gehoort.
Ik vind het wel een goed plan. Wel sneu voor al die jochies die zich erop verheugen, maar wel zo veilig. Ook ligt de drempel dan hoger om zo'n ding aan te schaffen, immers je een jaar later al op mag voor je rijbewijs. ![]()
|
in amerika zijn gemiddeld meer verkeersongelukken dan in nederland. Dat heeft voor een deel ook te maken met de leeftijd van de bestuurders denk ik. Ik denk dat als je 18 bent, je gewoon wat meer verantwoordelijkheid kunt dragen dan wanneer je 17 bent. En oke, soms scheelt dat maar 1 dag, maar een jaar vind ik een groot verschil.
Die scooters zijn nu al zo gevaarlijk... Als dat verjongt word, wordt het nog gevaarlijker denk ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik woon errug ver weg van school, en ben toch wel blij dat ik eindelijk een scooter mag als ik 16 word. maar ik begrijp t best, scooters zijn erg gevaarlijk en zo willen ze proberen dat mensen denken: nou laat die sccooter maar zitten ik meot toch nog maar eventjes naar school (gemiddeld op je 17e he) en over jaartje mag ik al auto rijden..
maar toch ben ik tegen.. vind t redelijker als ze je scooter praktijk examen laten doen ofzo
||
Citaat:
Ach ik weet t ook niet ![]() De regering zal vast wel weer met een of andere briljante beslissing komen... Van mij mag het blijven zo het is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, je hebt idd gelijk. Ik zou het ook niet weten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En scooters zijn van die stomme dingen, die mogen van mij gelijk weg. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
dilemma ~*kar*~ | 35 | 04-10-2005 21:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
Zijn scooters fout? de | 27 | 27-04-2002 18:44 |