Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Attack spijker/skatebroek (gewoon blauwe spijkerstof, en geen wortelbroek, maar wel iets wijder dan normale jeans)
- Donkerblauw Nike-shirt met groot Nike logo erop - Merkloze zwarte pull-over hooded sweater (zwart met 2 witte strepen over de armen, Adidas ripoff dus) - Witte merkloze sportsokken - America Today boxer - American Eagle pet (een of ander mountainbike-merk, ik moet naar de kapper) - Swatch horloge ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: k heb nu mn snoopy-pyjama aan ![]()
|
zwarte, vale spijkerbroek van Only
zwart/wit gestreept t-shirtje met wijde hals groene trui met wijde hals en breed boord aan de onderkant zwarte studs riem Wit ondergoed, twee speldjes in mijn haar.
|
een groene broek met een oranje streep aan de zijkant van zo'n hele zachte stof (lijkt haast wel fluweel
![]() ![]() ![]() en lange zwarte sokken lekker warme outfit ![]()
||
![]() |
Citaat:
ontopic legergroene wijde overseas (hoe je het ook schrijft) van mijn vriend. groen haltertopje lichtgroene shawl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb een
enkellange rode rok aan en een zwarte T-shirt met rode letters en een strak zwarte truitje met brede col. Die rok is mijn lievlingsrok, en draag ik zo vaak, dat er al vele kleine gaatjes inzitten ![]() Voor de rest: een blauwe snoopy-bh ![]() Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 17:34. |
![]() |
|
Ik heb het koud en ik hoef toch de deur niet uit, dus ik heb aan:
- Ondergoed - Skisokken - Bruine broek - Sloffen - Zwart hemdje - Zwart topje - Zwart blousje - Zwarte trui - Zwart vestje - Zwarte bodywarmer maar echt warm heb ik het nog niet ![]()
|
Verwijderd
|
ochtendjas
foto |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Lichtblauwe "versleten" Diesel-heupspijkerbroek met iets wijduitlopende pijp
- Zwart aansluitend truitje met hele wijde boothals H&M - Olijf-bruinachtige leren laarzen met puntneus en lage hak - Bruine leren riem - Haar los - Zilveren vrij lange oorbellen - Bruin met offwhite en blauw-groenig grof gebreide lange sjaal - Lichtgrijze oogschaduw, zwarte mascara - Luchtle: Deep red van Hugo Boss |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Seksualiteit |
Naaktfoto's! sunshine82 | 54 | 16-09-2009 13:37 | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |