Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op oud en nieuw liep het hoog op omdat je met een meisje stond te praten??? En vroeger flirte je erop los?? Dan vind ik dat je je al heeeeel erg ernstig aangepast hebt hoor.. en met een ander meisje praten is ook flirten? en een reden om jaloers te zijn? dan denk ik dat ik maar eens heel ernsitg met mijn vriend moet gaan praten als dat al bedreigend is... ![]() Sorry hoor, maar als ze daaaaaar jaloers om woord dan is ze gewoon ziekelijk jaloers en moet ZEI zich maar een beetje aanpassen
|
![]() |
ik vind het ook een beetje ver gaan als je niet eens met een ander meisje mag praten. Ik ben ook zo dat ik nog graag met andere jongens lol maak, gewoon gezellig kletse en danse met goede vrienden enzo, en wanneer ik dit niet zou 'mogen' van mijn vriend zou het heel moeilijk worden denk ik... Ik denk dat het al heel wat is dat jij je al zoveel hebt aangepast.. Praat er met haar over en zorg ervoor dat ze voelt dat het geen bedreiging is....
|
Er zijn mensen die echt zielijke jaloers kunnen zijn. Alle meisjes vormen dan een bedreiging voor je vriendin en ook al doe je niks, ook al praat je alleen met ze, ook al ben je in een ruimte met meisjes zal zij waarschijnlijk gek worden bij de gedachte dat jij misschien voor langer dan 5 sec naar een van de meiden gaat kijken.
Dat je je aanpast is heel goed en dat je laat zien dat je echt voor haar gaat is nog beter. Maar het moet ook van haar kant komen , zij moet aan zichzelf werken ze moet proberen om met haar gevoelens om te gaan, proberen minder jaloers te zijn. Jullie relatie zal op den duur stuk gaan als zij zich zo blijft gedragen ,hoe hard dit ook klinkt.
|
Het klinkt alsof jij mijn vriend bent
![]() Hmm... zit-ie even stiekem op scholieren ![]() Ik weet dus hoe klote ze zich voelt, maar ik weet ook hoe ontzettend niet nodig dat is. Bij mijn vriend weet ik dat, maar ook als ik het hier opgeschreven zie, klinkt het nog belachelijker wat ik allemaal doe ![]() Wat in ieder geval belangrijk is: Geef haar geen echte reden tot jaloezie. Dus het is goed dat je je een beetje hebt aangepast. Maar op een gegeven moment ben jij gewoon goed, en vindt ze over alles wel een reden om jaloers te zijn. Dat is bij mij ook. Mijn vriend flirt niet meer. Nu ben ik jaloers als ie met meisjes praat. Als ie zou stoppen met met ze praten, zou ik jaloers worden bij het kijken naar meisjes. Etc... Waarschijnlijk is het bij jouw vriendin net zo. Ze moet er gewoon aan wennen dat je met meisjes kunt zitten praten, en dat je dat gewoon gezellig kunt vinden. Het is net als met iets uit een horrorfilm wat je vroeger heel eng vond. Op een gegeven moment "slijt" zoiets. Succes.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie... Birgitstylezz | 1 | 16-11-2015 19:08 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik mezelf niet meer of is er veel veranderd :S Dice94 | 17 | 22-06-2008 10:07 | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie Verwijderd | 43 | 06-07-2006 01:00 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin / Rivale coolness | 17 | 19-01-2006 22:15 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend wil vaak in t weekend bij ze vrienden zijn :-( meisje833 | 60 | 19-11-2004 22:47 | |
Liefde & Relatie |
wraa .. na lange tijd weer zo,n jaloezie bobbel ondenkt :/ David | 7 | 10-04-2003 20:17 |