Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof dat ik wel iets van hun heb, shirtjes ofzo die maken ze toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de rest van de collectie vind ik niet mooi,ik vind de winkel lelijk kortom: Forecast ![]() |
![]() |
|
interieur van de winkel ziet er vrij goed uit,
kleding is matig (koop er soms wel wat, maar dat is bij elke winkel zo... matig matig matig, zo nu en dan wat leuks) muziek en verkopers =/ nee dankje, bij geen enkele winkel except 4 the Chillout (waar ik nooit wat koop omdat et te duur is voor de massatroep die er hangt ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 15:12. |
![]() |
|
Forecast is 1 vd weinige winkels waar ik normaal broeken kan kopen die ook echt leuk staan...
Voor de rest hebben ze soms leuke dingen (naar mijn smaak), maar soms ook absoluut niet. Tis net als bij zo ongeveer alle andere winkels: goed zoeken, dan vind je altijd wel wat leuks. ![]()
|
in een woord; WAAR-DE-LOOS
*kutmuziek *er werken van die typische irritante mensen altijd (en ook echt ALtijd in forecast kleren) *ongeloofelijk lelijke kleren, voor een abnormaal hoge prijs nix mis met dure kleren, maar koop ze dan gewoon niet in de forecast
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
muziek over irak Crimson | 60 | 15-09-2006 01:01 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Liefde & Relatie |
herkent iemand zich hierin? Lilything | 61 | 18-01-2003 11:41 | |
Muziek |
zwarte straatgitaarzinger/speler in r'dam meestal bij forecast of de AH styles J | 26 | 26-11-2002 16:25 | |
Lifestyle |
Wat vind jij nou een echt LELIJK merk (kleding lijn) Verwijderd | 303 | 02-10-2002 12:59 | |
Lifestyle |
Als je mocht kiezen... Black Sugar | 41 | 13-05-2002 12:53 |