|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind jij van stijldansen? | |||
Leuk, ik doe het zelf |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 23.81% |
Leuk, wil het zelf ook wel |
22 | 26.19% |
Zegt me niets |
6 | 7.14% |
Beetje ouderwets, niet? |
7 | 8.33% |
Stijldansen is voor mietjes |
13 | 15.48% |
Anders, namelijk... |
16 | 19.05% |
Aantal stemmers: 84. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 11:58. |
![]() |
|
ik hou van dansen, en volgens vrienden/meisjes ben ik er erg goed in, kheb puur om de reden te showen als ik ergens naar toe gaan 1 jaar stijldansen gedaan, de tango, salsa, electric boogie (daar benk trots op) 2 jaar streatdance (samen met stijldansen) en uhm kkan n paar dingen breakdance (2 min lang steeds tzelfde).
maar de tango was echt fantastisch om te leren, damn dat heeft echt klasse ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
rumba is saai.. is sjow sloom..
![]() chachacha, samba en jive zijn wel weer koewl ![]() en pasõ doblè(hoeskrijfjedat..) heb'k dit jaar voor ut eerst gehad, die'z ook vetje tof ![]() ben nu met m'n 3e jaar(goud dus) bezig.. kvin het egt leuk, maar net wat je zegt, je moet als jongen wel eerst ff een drempel overwinnen, want mensen die het nog nooit gedaan hebben, denken ook maar van 'dansen is voor mietjes/nichten.' datzelfde d8 ik ook, maar toen'k er eenmaal op zat, wil er nooit meer vanaf, veelste leuk ![]() ![]() je leert weer us nieuwe mensjes kennen, en d edans/gala avonden zijn ook ![]() wel jammer dat je bij ons na het eerste jaar, de twee stijlen apart moest gaan doen, dus ballroom of latin.. Ik had/heb geen geld om ze beidne te doen, dus doe nu alleen nog maar d elatin dansen.. wel jammer, ik wil ook wel weer eens wat quickstep of tango leren.. ![]() ![]() |
![]() |
|
Anders namelijk...
ik heb het een tijdje op school gehad in plaats van gym (2 jaar) was wel vet enzo hehe.. sommige zijn wat saaier maar je heb hele leuke en vlugge dansen (o.a. mambo & samba) die ik zeer leuk vond. leuker dan gym in ieder geval ![]()
||
Citaat:
|
doe nu topklasse 1 heb vind wel leuk alleen moet je wel eens wat vaker van partner wisselen want steeds naar diezelfde kop kijken wordt op een gegeven moment ook saai.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiseo en andere koffie #1927 Snebbeltje | 500 | 09-10-2014 13:18 | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic #53 coopergirl | 488 | 20-03-2006 17:52 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil op stijldansen, vriendin wil het niet hebben Athlon | 107 | 01-10-2005 08:43 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 |