Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(nu maar een ander soort jas zonder bontkraag)
|
![]() |
ik heb geen nepbont aan mn jas. maar gewoon een veel geziene zwarte jas tot aan mn knieën met zwart fluffy-achtig spul eraan.
ik vind die nepbont dingen nogal fout, als het gaat over de jassen waarover ik denk dat het gaat. meestal worden die gedragen door mensen die ook overdreven breed lopen enzo. beetje wigger-stijl. |
![]() |
|
Heel lang geleden(2 jaar ofzo) wilde ik er 1 kopen, toen had je ze alleen nog maar van Alpha.
Toen ging de M@W ze ineens verkopen en nu heeft elke boerengehucht ze wel in 1 of ander lokaal winkeltje hangen waar iedereen ze gezellig gaat kopen omdat ze in zijn, en ze worden steeds leijker en de bontstukjes al helemaal..... Als ik zie wat daar nu allemaal in loopt............... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ja, vind het opzich wel dope jassen, maar je ziet het echt te veel, vooral ook veel kneusjes die zich moeilijk wanen lopen er in rond......dus geef mij maar mijn camouflage jas, val ik ook n stuk minder mee op |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind het dus lelijk.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
rijk_v : je hebt die jas zelf gepost, met het domme topic: "post hier je jasjes" ofzo, en deze kiekeboeverstop-neger jassen spreken mij niet aan. @ gladde aal, zoiets bedoel ik ook ja.. jammer alleen dat het blauw is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of mn lenzen zijn toe aan vernieuwing .... |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar de meeste bontkragen vind ik wel leuk hoor, ik heb zelf ook een spijkerjas (voor buiten) met een bontkraag, maar dan een kortharige zegmaar... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleding-ergernissen en wansmaak in het algemeen. Verwijderd | 500 | 23-12-2013 08:33 | |
Lifestyle |
Winterjassen All Out Of Love | 218 | 18-10-2004 14:01 | |
Lifestyle |
Peace tekens, doe de box, en andere crapule handshakes. Verwijderd | 72 | 25-04-2004 18:14 | |
Lifestyle |
NiEuW ; Wat heb jij vandaag aan! flipm0 | 445 | 21-12-2002 12:41 | |
Lifestyle |
jassen muckymouse | 68 | 09-10-2002 20:07 | |
Lifestyle |
Wat draag jij vandaag? Marlous | 609 | 27-04-2002 18:24 |