Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2004, 14:47
Verwijderd
Ga je nou eerder fout op pillen, dan op speed ofzo?
Iemand uit eigen ervaring die dat kan vertellen.
Want ik hoor veel vaker dat mensen fout gaan op pillen dan op pep. En waar ligt dat dan aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2004, 15:22
]{ing
]{ing is offline
pep is gewoon zwakker
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 15:38
Verwijderd
ik denk dat het komt, omdat pep niet psychedelisch is en pillen wel.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 15:43
Verwijderd
Fout gaan op pillen is of verkeerde pillen of verkeerd gebruik of veel te veel pillen. Als je niet fout wilt gaan, de eerste keer, neit te sterke nemen. 1'tje nemen en dan eerst wachten tot ie inslaat en dan kijken of je nog emer pillen wilt nemen. Water bij je hebben. Veel water. Geen alcohol drinken. Dan heb je al een hele kleine kans om fout te gaan. En ja of je goeie pillen hebt, dat kan je niet echt cker weten ( of je laat ze testen ). maar je kan er van uitgaan als je ut bij een dealer haalt dat ut vaak wel goed is. Want die pillen zijn natuurlijk allemaal gemerkt en ga jij fout op pillen met bijv. een hartjes logo dan koop jij die nooit meer en jij bent hun klant. Dus de producenten van pillen maken vaak wel goed spul. Alleen de testers zijn soms fout.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 15:58
Blenderhead
Blenderhead is offline
geen alcohol drinken....lmao
Oud 17-01-2004, 16:38
Verwijderd
De eerste keer als je pillen slikt kan je dat beter nie doen. Hoe het met pep zit weet ik nie, gebruik geen pep. Is nix voor mij. Hoewel ik wel 1 keer pillen heb gehad met pep erin, maar ook toen werd ik nie opgefokt.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 17:04
Verwijderd
juh maar zouden 6 biertjes al uitmaken?

want ik werd gewoon vet para en bij pep heb ik nooit ergens last van...
Nouja en een paar vrienden van me nemen ook nooit op feesten pillen, omdat ze dan nog wel eens fout willen gaan. En die pillen zijn echt wel betrouwbaar.
Noh wazig

Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 19:16
Verwijderd
Maar hoe ging je fout dan?
Want het enige gevaar van drinken bij pillen is dat pillen veel vocht kost, je lichaam werkt op volle toeren en word warm, wanneer je te weinig vocht hebt sterven er cellen af.
En hier in Leidschendam gebruiken veel mensen pillen en heb nog nooit iemand fout zien of horen gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 19:55
Verwijderd
Ook dat.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 20:33
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Robo schreef op 17-01-2004 @ 16:43:
Fout gaan op pillen is of verkeerde pillen of verkeerd gebruik of veel te veel pillen. Als je niet fout wilt gaan, de eerste keer, neit te sterke nemen. 1'tje nemen en dan eerst wachten tot ie inslaat en dan kijken of je nog emer pillen wilt nemen. Water bij je hebben. Veel water. Geen alcohol drinken. Dan heb je al een hele kleine kans om fout te gaan. En ja of je goeie pillen hebt, dat kan je niet echt cker weten ( of je laat ze testen ). maar je kan er van uitgaan als je ut bij een dealer haalt dat ut vaak wel goed is. Want die pillen zijn natuurlijk allemaal gemerkt en ga jij fout op pillen met bijv. een hartjes logo dan koop jij die nooit meer en jij bent hun klant. Dus de producenten van pillen maken vaak wel goed spul. Alleen de testers zijn soms fout.
de 1ste keer dat je pillen neemt een hele nemen?

lijkt me beter dat je begint met een halfje

en als je vandaag een pil met een hartje koopt en een week later nog 1 dan heb je al andere, niet 1 pil is hetzelfde, en het logo wat erop staat is elke keer verschillend. stel je koopt vandaag een mitsu met daarin 65mg mdma, je neemt een hele, voelt weinig neemt er nog 1, je gaat hard, de volgende keer haal je nieuwe (blijkt dat er 120 mg mdma in zit, dat weet jij niet want je denkt oud en vertrouwd mitsu = 65 mg mdma), je denkt van vorige keer ging ik van 2 pas hard dus kan er beter 2 vlak na elkaar of tegelijk nemen,dan kun je wel fout gaan hoor
(ik zeg niet dat jij dit doet,maar er zijn genoeg mensen die zo denken)
beetje wazig verhaal I know
Oud 17-01-2004, 20:34
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Robo schreef op 17-01-2004 @ 16:43:
Begin met een halve, de eerste keer, en wacht dan een paar uurtjes.. De eerste keer ging ik behoorlijk fout omdat ik te ongeduldig was (tja, na anderhalf uur nix verwacht je nie veel meer) na een halve en dus nog een halve nam..

En niet te veel water drinken ook. Als je op non-actief staat (bij niet dansen enzo dus) zijn enkele glazen water per uur opzich genoeg. Je lichaam kan dan eigenlijk niet eens oververhit raken, tenzij ergens met 30+ graden in t zonnetje zit natuurlijk.
Als je wel veel danst hoef je ook niet over de 2 a 3 glazen per uur te gaan, tenzij je je echt uitgedroogt en oververhit voelt natuurlijk.
AA en dergelijke zijn ook goeie drankjes, zelfs beter, en kan ook helpen als je fout gaat, zit namelijk veel suiker in en ik heb t vermoede (lang verhaal waarom) dat je bloedsuiker soms ook omlaag kan schieten met een pilletje op, en dan kun je dus ook fout gaan (rillen, draaierig, misselijk, zweten zonder dat je t warm hoeft te hebben etc.).

Ok, misschien was dit weer een beetje overdosis aan advies, maargoed..

Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 20:36.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 20:36
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
je bloedsuiker schiet ook omlaag
Oud 17-01-2004, 21:16
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
je bloedsuiker schiet ook omlaag
Je lichaam is er niet opgebouwd, het krijgt zulke sterke stoffen te verduren dat andere stoffen worden verbrand om deze stoffen te laten te laten werken.

Je verliest zouten,vitaminen,suikers.
Het beste is om een sport drankje te drinken, aatje,dextro.
Hier zitten zouten in suikers.
Bij alleen water zitten er niet de zouten in, die je vocht vasthouden.

Om je kaken goed te houden is kauwgom perfect of een klein smintje.
Wat je echt niet moet doen is permunt of op iets groots zuigen.
Als je dat dooslikt met de werking van MDMA wordt je bang en kan je stikken.
Oud 18-01-2004, 11:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 17-01-2004 @ 20:51:
slik met mate
, wat doe je vanavond
Oud 18-01-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Mafheid schreef op 17-01-2004 @ 21:34:
Begin met een halve, de eerste keer, en wacht dan een paar uurtjes.. De eerste keer ging ik behoorlijk fout omdat ik te ongeduldig was (tja, na anderhalf uur nix verwacht je nie veel meer) na een halve en dus nog een halve nam..
juh dat had ik ook, en toen ging ik maar wat bier drinken, want dan slaat het sneller in hoorde ik. Daarna was het 1 en al happy zijn enzo voor 1,5 uur. En toen ging het fout, de lichten gingen aan en ik dacht dat iedereen naar me keek. Er kwamen mensen naar me toe die zeiden "kijk dan naar jezelf, je loopt er fucking raar bij". Ik dacht dus ik word geschorst enzo en bla, nou toen raakte ik fuuuuucking in paniek, helemaal hyperventileren enzo.
Mja tijd lang in de wc gaan zitten, btje rustig proberen te worden.
Toen naar een vriend gaan fietsen. Maar ik werd helemaal sad van de regen en de wind en het fietsen was te zwaar.
Daar aangekomen 3 uur lang vet kut gevoelt, terwijl er niks meer aan de hand was. Ik kon geen mensen verdragen en als ik ze alleen al hoorde aankomen werd ik bang dat ze gingen vragen of het nog goed met me gaat. Niemand mocht iets zeggen.
(dit is ff kort vertelt)

Maarja waarschijnlijk had ik foute pillen (zelfgemaakte)...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:12
Verwijderd
Zelfgemaakt pillen? Gewoon ff in je keukentje gamaakt ofzo?
Maar je moet ook niet onder pillen door de regen gaan fietsen enzo, of je gaat lekker stampen of je gaat chill ergens bij iemand binnen zitten en een beetje spacen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:16
Verwijderd
Nee ik heb ze niet zelfgemaakt haha. De dude van wie ik het kocht, die had een neef en die maakte ze zelf in de badkuip ofzo. Maar ik ken genoeg mensen die van die dude kopen en nooit fout zijn gegaan. Maarja die shit van hem hoef ik dus niet meer.

En ik was gewoon op een normale zaterdag uit waar het maar tot 2 uur open was. Dus daarna moest ik toch ergens heen, naar huis kon opzich niet en daar buiten blijven staan ook niet.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:38
Verwijderd
Dat snap ik ja dat je ergens heen moet. Mja dan moet je naar feesten gaan die tot 5 uur door gaan . Mja, maar ik weet het neit, ik ga nooit fout op pillen, misschien tog gare shit van die badkuip dude.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:49
coopergirl
coopergirl is offline
Van pep kan je zeker te weten fout gaan! Je kunt heel angstig worden, of agressief, 3000 gedachtes die in je hoofd willen et cetera! Ik ben een paar x fout op pep gegaan, maar dat was mn eigen schuld (als je te lang achter elkaar gebruikt word je para )

But, @ the moment *nu* valtie lekker
Oud 18-01-2004, 13:55
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 18-01-2004 @ 14:49:

But, @ the moment *nu* valtie lekker
, alweer?

Henk Mul !
Oud 18-01-2004, 13:56
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Juh dat had ik ook, en toen ging ik maar wat bier drinken, want dan slaat het sneller in hoorde ik.
Als je wil dat pillen sneller inslaan, moet je eerst pep snuiven en daarna pillen nemen... Pillen slaan dan heftiger en sneller in...

Alcohol droogt je lichaam uit, evenals pillen...
Bovendien, alcoholmoleculen zijn zo dun, dat ze tussen je neurotransmitters gaan zitten/ ze ontregelen. Anyway, dan werken pillen juist minder
Hmmz, tis eigenlijk een lang gecompliceerd verhaal, als je het exact wil weten...
Oud 18-01-2004, 13:58
blackfairy
blackfairy is offline
Helemaal eens met t verhaaltje van mafheid..

Maar t fout gaan van een pil hoeft niet gelijk in de pil te zitten.. ikheb vaak gehad dat ik me ineens raar voelde soort misselijkheid ofzo maar dan anders, rustig slokje drinken regelmatige rustige ademhaling ff zitte oid en t is snel over.. of je kotst alles er ff uit en t is weg.

Maar dit kan dus ook heel goed te maken hebben met omgeving temperatuur en geluid. eigenlijk alle indrukken die je binnekrijgt.
Als het warm is binnen ga je al makkelijker fout, als jij midde in de zaal staat kkhard geluid, lichtshow die druk is allemaal mensen om je heen enz kan dat je aardig para maken, en van para gevoel ga je je kut voelen en kan je misselijk worden...

Maar volgens mij bestaat er helemaal niet zoiets als fout gaan op een pil in de letterlijke vorm van slechte pil het ligt aan die pil.
Volgens mij kan dat alleen als er echt alles behalve mdma of een soortgelijk iets in zit.. er zijn maar weinig pillen waar je fout gaat van alleen de stof die erin zit volgens mij ..
Oud 18-01-2004, 14:04
Verwijderd
Mja, het kan denk ik niet aan de omgeving liggen of de mensen. Ik kom daar al jaren en ken er iedereen.

Maar ik hoor van bijna iedereen dat ze overal schijt aan hebben als ze pillen op hebben. Dat snap ik echt niet, als er ff iets anders gaat, voel ik me al snel kut.
Een vriendin van me was ook zwaar bezopen, nou normaal moet ik daar om lachen en boeit ut me niet. Maar toen kon ik dat echt niet hebben. Helemaal bang dat ik haar dan naar huis moest brengen, maar dat kon ik niet. En gewoon van dat bezopen gelul raakte ik al helemaal in paniek.
En dan zou je zeggen, ok is begrijpelijk dat je dat toen niet kon hebben en in paniek raakte. Maar kan dat chille gevoel dan niet meer terug komen ofzo? Want na uur was er niks meer aan de hand, maar toch bleef ik me kut voelen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:17
blackfairy
blackfairy is offline
hm jah.. geen idee heb t nog nooit zo gehad.. jah een keer dat alles gewoon redelijk uit begon te werke dat ik moest kotse en na t kotse pas misselijk werd, en dat ik de rest van de nacht zwaar moe was..maar das iets anders..

hoop iig voor je dat t bij die ene keer blijft.. t zijn fucked up dingen die je voelt dan..

maj trouwens, als je t zo zegt dan neem ik aan dat t wel van je omgeving komt. een vriendin was dronke.. daar reageer jij op, gaat erover nadenken, blahblah niet echt duidelijk he?! laat maar hehe
Oud 18-01-2004, 15:04
ESCO
ESCO is offline
Een pil inslikken met het drinken van bier,slaat de pil juist minder snel in.
Alcohol breekt de werking van XTC.
Met een lege maag slaat de pil sneller in,maar dat weet iedereen.
Met speed of coke slaat de pil harder in en sneller dat klopt in,maar echt goed is het niet.

Als je een pil inslikt en je voelt de werking kan je het gevoel versterken door te blowen.
Maar als het uit begint te werken en je gaat dan blowen,wordt het niet versterkt.
Het is wel lastig om dan te blowen, als je werking voelt.
Het lijkt een beetje op de eerste keer dat je slikt.
Oud 18-01-2004, 15:25
Verwijderd
Gewoon naar een stampfeest gaan, slikken en stampen. Door veel beweging gaat je bloed sneller stromen enzo. En word de pil ook sneller en beter opgenomen. Klaar is kees.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 18-01-2004 @ 16:25:
Gewoon naar een stampfeest gaan, slikken en stampen. Door veel beweging gaat je bloed sneller stromen enzo. En word de pil ook sneller en beter opgenomen. Klaar is kees.
pillenslikker
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 18-01-2004 @ 16:27:
pillenslikker
Ghehehehe, ik gebruik geen pillen meer. Sowieso niet zo vaak gedaan maar veel "matties" van me bij mij op school wel. Slaan zakken van 100 in enzo. En gister werkte een van die gasten er ook weer 4 weg ofzo. Lekker terwijl we met een kan bier zaten. Mja van hun weet ik dus ook al die weetjes ( en een beetje van mezelf en een beetje van maggi ).
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 15:31
Verwijderd
whaha *LOL*

ok dan
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 18:03
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
laatste keer ging ik ook wel fout op pillen..
maar dat ligt niet aan d epillen.. net als met paddows kan je ook wel een bad-trip krijgen..
ik voelde me zoals altijd eerst heel vrolijk enzo en ik ging veel lullen maat toen bleef ik maaer lullen en ik kon echt niet stoppen maar ik wou het helemaal niet maar ik kon niet stoppen.. terwijl ik wou gaan dansen..
nja toen freakte ik gewoon..
maarjah toen ging ik weer dansen en toen ging het weer beter.. zowiezo heb ik als de pillen begionnen te uitwerken een heel down gevoel.. ik voel me dan gewoon best wle kut..
maarjah..
kwil wel weer graag snacken maar door die laaste keer twijfel ik gewoon weer,..
Oud 22-01-2004, 18:06
Verwijderd
ik heb wel gehad dat ik pillen had genomen en dat een vriendin van mij emotioneel in een dip zat en dat ik met haar heb zitten praten. Daarna was iedereen actief en ik zat maar wat te dromen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 11:47
Verwijderd
Nja ik heb zelf nog nooit iemand ook fout zien gaan op pillen. Volgens mij hebben ze hier in Den Haag gewoon goeie kwaliteit ofzo .
Nee maar ik kan het me ook bijna niet voorstellen, ik voelde me altijd zoooooooooooooo chill.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 12:43
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Robo schreef op 23-01-2004 @ 12:47:
Volgens mij hebben ze hier in Den Haag gewoon goeie kwaliteit ofzo .
Hahaha

Citaat:
Nja ik heb zelf nog nooit iemand ook fout zien gaan op pillen.
Nee maar ik kan het me ook bijna niet voorstellen, ik voelde me altijd zoooooooooooooo chill.
nou, ik wel... en als je zelf ook gesnackt heb is t minder fijn aangezien je zo'n gevoel snel kan overnemen.
zoiets kan ineens omslaan van superrlxt gevoel, naar een heel wat minder rlxt gevoel..
Oud 23-01-2004, 16:45
Griller
Griller is offline
fout gaan op pillen????? Dat kan niet...
Oud 23-01-2004, 17:02
Verwijderd
en dat vrouwke in d peppermill dan, die zich met hevige hallucinatie verschijnselen bij de EHBO melde?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 23-01-2004 @ 18:02:
en dat vrouwke in d peppermill dan, die zich met hevige hallucinatie verschijnselen bij de EHBO melde?
en dood ging dus ook
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:08
Griller
Griller is offline
verkeerde pillen....
Oud 23-01-2004, 18:09
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
En er 11 had gebikt en had gezopen.
Oud 23-01-2004, 18:12
Griller
Griller is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 23-01-2004 @ 19:09:
En er 11 had gebikt en had gezopen.
dat kon ze wel aan... het is meer dat het de verkeerde waren
Oud 23-01-2004, 18:28
Verwijderd
dat klopt, party pillen van een euro of 2 per stuk
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 20:03
coopergirl
coopergirl is offline
ben afgelopen nacht fout gegaan teveel pep, alcohol en teveel wiet.. Und, ik werd fucking vaag Ik mocht geen adem meer halen want dat zou m'n moeder kunnen horen Juh, allemaal apparte, vage hersenspinsels
Oud 23-01-2004, 20:16
ellaversa
ellaversa is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 23-01-2004 @ 18:02:
die meid was gewoon stom

maar vorige week zaterdag ben ik fout gegaan, ik hield de deur dicht omdat "ze" anders binnen zouden komen, heel vaag
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 01:07
Verwijderd
Citaat:
ellaversa schreef op 23-01-2004 @ 21:16:
de deur
dat doet de duer dicht daar zijn geeennworden vor ja dat wis traaaallalala ja dat is tralala
pile ijn ut maarja j emotrer mee lven egehe ja
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 01:08
Verwijderd
poooooowneee dat doet DW EDUEUR DICHT!!!!

hehe homop's sltelltje smallotje
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Griller schreef op 23-01-2004 @ 17:45:
fout gaan op pillen????? Dat kan niet...
Zo denk ik er ook over ja. Gewoon een lekker grote driehoekige Mitshubishi naar binnen werken. En jam jam, lekker uit je plaatje .
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 10:56
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Robo schreef op 24-01-2004 @ 11:36:
Zo denk ik er ook over ja. Gewoon een lekker grote driehoekige Mitshubishi naar binnen werken. En jam jam, lekker uit je plaatje .
tussen die driekhoekige mitshubishi's zit ook verschil!! Sommige zijn keihard en andere kun je zo vijzelen (Die keiharde zijn dus goed) anyway...
Oud 24-01-2004, 11:36
Verwijderd
Ik had die keiharde .
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 11:38
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Robo schreef op 24-01-2004 @ 12:36:
Ik had die keiharde .
die ene dus, waar je zo van gaat schuimbekken?
Oud 24-01-2004, 11:42
Verwijderd
Nja ikke niet. Ik had alleen ogen waar je een vliegtuig in kon landen .
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 13:34
Verwijderd
ow mijn pillen kon je zo vijzelen..vielen zowat uitelkaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten