Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2004, 19:49
monkey86
monkey86 is offline
Ik heb best veel afscheiding. Daarom gebruik ik inlegkruisjes. Zijn er nog meer meiden die hier last van hebben?
Oud 18-01-2004, 19:54
Verwijderd
Sinds ik aan de pil ben, niet meer zoveel, geen inlegkruisjes meer nodig. Maar zonder de pil wel heel erg.
Mja, je kan er niet veel aan doen, behalve elke ochtend en avond met lauw water wassen en geen syntetisch ondergoed dragen...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 19:55
monkey86
monkey86 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-01-2004 @ 20:54:
Sinds ik aan de pil ben, niet meer zoveel, geen inlegkruisjes meer nodig. Maar zonder de pil wel heel erg.
Mja, je kan er niet veel aan doen, behalve elke ochtend en avond met lauw water wassen en geen syntetisch ondergoed dragen...
Ik heb ook aan de pil, maar die heeft er bij mij geen effect op
Oud 18-01-2004, 20:02
konijntje18
konijntje18 is offline
Citaat:
helpt het? of is het gewoon om je fris te houden??
ik heb het ook heel erg trouwens..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:19
Evana
Evana is offline
van die speciale zeep gebruiken, helpt bij mij wel.
Oud 18-01-2004, 20:22
Verwijderd
Citaat:
konijntje18 schreef op 18-01-2004 @ 21:02:
helpt het? of is het gewoon om je fris te houden??
ik heb het ook heel erg trouwens..
Bij mij helpt dat wel, je voelt je natuurlijk ook frisser, maar ik heb er dan ook echt minder last van. Verder ook góede inlegkruisjes gebruik, van die dingen die kunnen ademen, anders wordt het alleen maar erger en dan helpen ze je dus niet.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 23:51
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-01-2004 @ 21:22:
Bij mij helpt dat wel, je voelt je natuurlijk ook frisser, maar ik heb er dan ook echt minder last van. Verder ook góede inlegkruisjes gebruik, van die dingen die kunnen ademen, anders wordt het alleen maar erger en dan helpen ze je dus niet.
welke inlegkruisjes gebruikte je toen dan, toen je nog niet aan de pil was? (... als ik vragen mag.. ..) ....

ik heb namelijk het idee dat ze bijna allemaal hetzelfde zijn... tenminste, ik heb van verschillende merken 2 van die soorten geprobeerd: een "kussenachtige" zeg maar, en eentje dat op een dik stuk verhard wc papier lijkt met een zacht laagje.. (ja ik beschrijf het heel vaag........) maar welke zijn het beste??

Oud 19-01-2004, 13:40
kosamlover
kosamlover is offline
ik heb precies hetzelfde gehad, een paar jaar. Wat je hebt heet candida, dat is een schimmelinfectie. Je moet alleen inlegkruisjes gebruiken als het echt erg is, ander echt niet. Je kunt ervoor naar de dokter gaan, maar dat durfde ik niet. Als je het echt helemaal weg wilt hebben moet je een tijdje geen tampons meer dragen, heeft bij mij heel erg geholpen. En inderdaad elke dag goed wassen. Alleen NOOIT met zeep. Dat veranderd de zuurgraad van je vagina waardoor het alleen maar erger wordt. voor meer informatie : http://www.czmedicinfo.nl/{893e5f85-aed5-47b8-8615-355c11657057}.xml/
succes!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
kandyrat schreef op 19-01-2004 @ 00:51:
welke inlegkruisjes gebruikte je toen dan, toen je nog niet aan de pil was? (... als ik vragen mag.. ..) ....

ik heb namelijk het idee dat ze bijna allemaal hetzelfde zijn... tenminste, ik heb van verschillende merken 2 van die soorten geprobeerd: een "kussenachtige" zeg maar, en eentje dat op een dik stuk verhard wc papier lijkt met een zacht laagje.. (ja ik beschrijf het heel vaag........) maar welke zijn het beste??

Ik gebruikte van dat AllDays spul, die waren wel goed. Maar ook alleen wanneer het écht moest, dus niet elke dag. En daaronder dus katoenen ondergoed.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 18:44
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
monkey86 schreef op 18-01-2004 @ 20:49:
Ik heb best veel afscheiding. Daarom gebruik ik inlegkruisjes. Zijn er nog meer meiden die hier last van hebben?
Ik heb ook wel eens wat ja, maar ik draag echt voor geen goud maandverbandachtige dingen . Daar ga ik helemaal van irriteren en t gevoel dat t constant tussen je benen zit. Nee.

Ik zou gewoon zeggen: let it flow. (En wissel vaker van ondergoed ofzo.)

Regels voor berichten