![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind hem vet
![]() Super! De animaties, de interface... ![]() Heeft iemand hem al gespeeld? Wat vinden jullie ervan? Divine Divinity website [edit] De demo is alleen 440 MB ![]() ![]() En dit is 5% van het hele spel. Bij de demo zit het complete intro-filmpje en enkele stemmen. [/edit] Laatst gewijzigd op 17-05-2002 om 11:39. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan heb je zeker nog niet alle opties geprobeerd...
![]() ![]() Je kan het op verschillende manieren spelen. 'Hack and Slash' (a-la Diablo) of... euh... niet 'hack and slash', maar geniepig sluipen langs vijanden (mbv een shadow potion ofzo. Doe 1 skill punt in Alchemy, koop een paar kleine lege flesjes.... en maak je eigen health/mana/stamine/poison potions. Bijna alle objecten kun je oppakken en/of verplaatsen, zodat je andere items kunt vinden. Denk aan sleutels, verborgen deuren, etc... Het eten van honing bijv. geeft je tijdelijk meer strength, waardoor je meer damage doet. Het drinken van bier/wijn ook, echter gaat je agility er op achteruit (je wordt dronken ![]() Maargoed... niet iedereen heeft dezelfde mening ![]() Forum van de makers |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb met aanvallen liever net zoals met Diablo Per klik een slag Dat is hier niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
d'r is een nieuw filmpje uit....
Ik vind het er toch leuk uitzien... eerste en laatste keer dat ik hem up ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Online MP van Titan Quest Verwijderd | 21 | 18-07-2006 11:16 | |
Games |
Leuke RPG Xendrome | 54 | 05-11-2003 23:38 | |