Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
oen
|
het komt niet heel erg realistisch op mij over, sommige stukken lijken zelfs paars, paarse strepen over zn gezicht, hmmmz vreemd...
of ben k de enige die dr zo over denkt?
||
Citaat:
Doe dat dan ook niet bij anderen, kind. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Tep, kan ertegen. In het echt is het natuurlijk wat anders, maar hier doet het me niet zoveel. Trouwnes, waar dacht jij dit ign tegen te komen?? Zelfs in acedemische zieken huizen als het UMC hier is het geen dagelijkse kost op de Spoedeisende Hulp.
![]() Verder ben ik het met i of n: overdone.
||
![]() |
Citaat:
![]() En waar je dit tegenkomt? Nou, Brazilië dus. Ik denk in de VS ook wel... Al moet ik zeggen dat dit écht dé allerergste is die ik ooit gezien heb. |
![]() |
|
![]() |
Ik wilde eerder altijd geneeskunde gaan studeren maar daar ben ik echt vanaf gaan zien, niet alleen door deze plaatjes hoor, maar ook omdat ik gewoon echt niet tegen zulke bloederig dingen kan eigenlijk, vroeger toen ik nog veel jonger was had ik er heel weinig moeite mee, maar nu wel. word er onpasselijk van
![]()
||
Citaat:
ik begin toch wel beetje draaierig te worden... of t komt omdat ik net een uur gesport heb ![]()
Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 22:42. |
![]() |
|
hm, in eerste instantie dacht ik 'dat ziet er niet lekker uit, maarja', keek ik beter 'hee een gezicht, ah bah wat erg!'
ik kan wel tegen bloed, maar dit vind ik ook niet prettig om te zien (al was ik er wel op voorbereid dus schrikken deed ik niet)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |