Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vrienden zijn net zo belangrijk (of belangrijker) als een geliefde, en als hij met hun afgesproken heeft en met jou de dag erna, lekker boeiend. Misschien is het wat minder, maar sommigen overdrijven hier nogal vind ik.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om een serieuze relatie te hebben hoef je niet per se samen te wonen of elke dag met iemand te leven, dat kan als vijftienjarige niet. Sommige volwassenen doen dat ook niet, is hun relatie dan gelijk niet meer serieus? Ik denk het niet. Een relatie is een "duurzame liefdesverhouding" volgens de Van Dale en op zich kunnen mensen van 15 dat ook best hebben, denk ik. (Al zal het in de meeste gevallen idd een 'kinderrelatie' zijn, maar dat hoeft niet. (Ik ken ook twee mensen die sinds dat dat meisje een jaar of 14/15 was samen zijn en dat zijn ze nu (5 jaar later) nog steeds en dat was en is echt wel een echte relatie.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het niet echt heel duidelijk dat het jouw mening was, maar in dat geval heb ik niks gezegd, behalve dat ik je mening dus niet deel. |
![]() |
|
ik zou er wel een beetje boos om kunnen worden en zou dat m ook vertellen. waarom mag je nou weer niet op zn "echte" verjaardag maar wel van die voor de familie komen? slaat gewoon nergens op. lijkt mij dat ook bij die van "zn vrienden" allemaal meiden komen enzo, dus t is niet zo dat je anders als enige meid daar rondhuppelt, of wel? *vaag*
zeg t m, en vertel er vooral bij hoe je je er bij voelt. misschien heeft ie er wel een hele goede reden voor. (of huren ze een striptease in die jij niet mag zien ![]()
|
Verwijderd
|
Ik mag stellen dat de mensen die de topicstartster steunen nogal opeiserige meisjes zijn. Ik wil, ik wil, ik wil, het is mijn vriend, bla bla, echte verjaardag, etc.
Als het zijn verjaardag is, dan laat je hem bepalen wat hij doet. En als het je vriend is moet het ook mogelijk zijn om hem wat ruimte te geven om iets met zn vrienden te doen zonder dat je daar de hele tijd bijhangt. Verder kan ze gewoon op de familie dag komen, het is niet zo dat je niet bent uitgenodigt. Ipv alleen maar aan jezelf te denken zouden jullie best eens aan je vriendje mogen denken en wat hij wil ![]() |
![]() |
|
Ik moet zeggen dat je vriendje niet echt subtiel is maar hey hij is gewoon een jongen jongen
![]() Hij bedoeld het niet slecht, hij wil gewoon met zijn vrienden van zijn verjaardag genieten zonder meiden. Klaar lekker boeren laten en flauwe grappjes vertellen! Daar wil je echt niet bij zijn trust me ! Wat je ook moet begrijpen is dat hij niet snapt dat jij dit kwetsend vind en zal dus ook niet wakker van kunnen liggen. Ik vind wel dat je gewoon met hem moet praten en vertellen dat hij wel wat "liever" dingen moet brengen omdat jij anders wat onzeker wordt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit soort dingen zou ik dus niet accepteren van mn vriend, en mijn bezitterigheidsgraad valt reuze mee hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Het is vreemd maar jongens zijn gewoon ANDERS dan meiden het is een feit en tuurlijk kunnen ze zich aanpassen en leren ze het een beetje af maar ze zullen nooit helemaal veranderen. Ik leg me er gewoon bij neer anders is het veel te vermoeiend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als wij met alleen meiden onder elkaar zijn, dat is heel anders dan wanneer er een paar jongens bij zijn.. Zo zal dat bij jongens net zo zijn. Vraag hem gewoon eens hoe hij dat bedoelde en ik vind het eerlijk gezegd niet iets om je al te veel over op te winden.. Het is zonde om over zulke dinge ruzie te gaan maken of je druk te maken vind ik.. Hij zal je echt niet zien als 'een vage kennis', natuurlijk ben jij nog altijd zijn vriendin voor hem... Maar ik begrijp best dat hij zijn verjaardag gewoon lekker wil vieren met zijn vrienden.. Hij heeft het misschien wel een beetje ongelukkig gebracht. dus vraag gewoon eens hoe hij het precies bedoelde. Persoonlijk hecht ik nou niet echt veel waarde aan de 'echte' verjaardag.. Als je het gewoon gezellig kunt vieren toch??
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
ik vind wel dat je je relatie met je vriendengroep moet kunnen combineren....ik snap ook wel dat hij graag misschien een keer alleen met z'n vrienden wil zijn, maar heeft hij dat ook zo gezegd? zoals ik het van jouw kant hoor niet..dus..ik vind dat hij in elk geval wel wat duidelijker mag zijn..maar ja...da's mijn mening natuurlijk...je moet zelf maar bepalen wat je ervan vindt.
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, mijn relatie-vriendinnen vallen normaal gezien altijd gewoon onder m'n vriendengroep (die overigens verder ook uit net zoveel vrouwen bestaat als uit mannen) dus ik zie het probleem niet zo van een gecombineerde verjaardag. Ik ben helemaal niet zo anders met vrienden als met m'n vriendin.
Maar dit vind ik nou niet bepaald dingen die je op een of ander internet forum moet vragen, waarom heb je het in godsnaam niet gewoon aan hem gevraagd? |
![]() |
|
![]() |
ik vind het geen aanstellerij,
ik zou het flink kut vinden als ik niet mee zou mogen doen, weet je hoeveel het scheelt als je elkaars vrienden leert kennen, is ook veel leuker en ik vind het ook belangrijk dat je weet met wie je vriend(in) omgaat. Daak ist zown vent die zich kei anders voor loopt te doen bij zen vrienden, die zijn er nml egt veel, zielig anyways, kommop man gewoon derheen gaan |
![]() |
|
![]() |
Woow... heel veel mensen hebben der gereageerd
ondertussen heeft een vriendin van me er tersluiks is naar gevraagd en het blijkt dat het heel jammer vind dat ik zijn vrienden niet ken, maar dat hij denkt dat ik me absoluut niet op mn gemak zou voelen.. nu nog even zorgen dat hij dat recht in mn gezegd zegt! bedankt iedereen ![]() heel fijn om te weten dat ik niet de enige was die zo dacht.. ![]() |
![]() |
|
huh...als je een jaar verkering met hem hebt...dan ken je zn vrienden toch ook wel?!
Lijkt mij maar raar anders.., die zie je dan toch wel geregeld. Ik snap best dat mensen vrienden en een vriendin of vriend soms gescheiden willen houden, maar je kunt het toch ook wel eens combineren?
||
Citaat:
Zijn de vrienden van je vriend niet benieuwd naar wie jij bent aangezien je toch wel ruim een jaar een relatie hebt met een van hun maatjes. Ik vind dit nogal verkeerd.
||
Citaat:
![]() Ik zou tegen je vriend wat van zeggen. Ik bedoel zo voel je je ook niet bepaald geliefd als zijn vrienden niet eens de moeite nemen om je te leren kenne. Je hoeft ook geen beste vrienden met hun te zijn maar dit gaat echt nergens over. Ik neem aan dat jullie gewoon een goeie relatie hebben en daarbij hoort elkaar's vrienden kennen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
schoonouders en vriend groezel538 | 3 | 27-03-2004 19:07 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. kaleidoscope | 454 | 23-05-2002 18:14 | |
Liefde & Relatie |