... je een vriendin van de middelbareschool nog kent, ik mail haar redelijk vaak, sms haar af en toe, en ik hoor zelden iets van haar. En dan, eens in de 1 of 2 maanden krijg ik een mailtje van sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen, het spijt me, het ligt niet aan jou, laat voortaan sneller iets van me horen blabalba...
Spreek haar af en toe op msn, als ik haar aanspreek dan, spreekt ze mij aan dan is het vaak ''gezeur'' over zichzelf, iets waar ze dan weer mee zit... Ze vraagt wel naar mij, maar ik heb meer het idee dat ze dat doet omdat het zo hoort; echt geintereseerd is ze dan ook niet. Zo woon ik al sinds aug. op kamers, en ze is nog nooit langsgekomen... Ik zeg vaak dat ze langs moet komen, maar ze komt nooit...

. Als we al afspreken dan is het al ik het weekend thuis bij mijn moeder ben, en meestal komt die afspraak (voor mijn gevoel ) dan van mij af...
Ben best wel een beetje pissig nu op haar, omdat ze me iedere keer weer hetzelfde flikt... en ik ben dan ook te lief ofzo om toch contact met haar te blijven zoeken, want volgens mij zouden er een hoop mensen zoiets hebben van stik er maar in, of niet?