Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kunt ruiken aan de mascara of hij nog goed is. Doe dat sowieso eerst voordat je make-up koopt, sommige dingen worden namelijk niet vaak verkocht en liggen dan al heel lang in de schappen. Dan ruik je gewoon dat het niet goed is.
Mascara opdoen: van wortel naar punt, ik vind het mooier als er niet zoveel mascara in een keer op zit (meerdere keren over elkaar voor vollere wimpers vind ik een mooier effect geven), dus misschien borsteltje even afvegen als de mascara erg nieuw is zorgen dat je wimpers niet aan elkaar gaan kleven (met een wimperborsteltje/oude mascara) is dat wel te verhelpen
|
![]() |
Sommige merken klonteren sowieso sneller dan andere. je hebt er zo een, van de body shop is ie geloof ik, of ives rocher, in ieder geval zoiets wat niet op dieren is getest, en die is heel goed, klontert heel weinig. en umm..
Ik doe het haast nooit op maar de enkele keer dat ik het doe dan kam ik ze tussendoor even door met een oud mascaraborsteltje van mijn zus. werkt heel goed. en niet teveel met de puntjes van het borsteltje smeren want daar zit vaak veel meer, dus dat gaat klonten en zo. |
![]() |
|
Een mascara die niet waterproof is is eigenlijk altijd beter dan een mascara die wel waterproof is. Waterproof mascara's zijn vrij dik en gaan snel klonteren, geven over het algemeen ook een minder mooi resultaat.
|
Verwijderd
|
Bedankt voor de tips alvast.
M'n mascara kan niet oud zijn, want ik heb het nog maar 2 weken geleden gekocht. Het is trouwens lash expansion van maybelline, weet niet of dat een goed merk is (heb er dus niet zoveel verstand van, vandaar dat ik m'n vraag ook stelde) Maar ik ga nog wel wat proberen en hoop dan dat het beter gaat. |
![]() |
|
ik zou gwoon vooral de puntjes doen, want die zijn meestal lichter. Voor de rest is het niet echt moeilijk, al maakt een vriendin het mogelijk om elke ochtend 20 min aan der mascara te zitten. Met kruller, veiligheidspeld om ze te verdelen enzovoorts.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() je overdrijft trouwens, ze doet er 15 min over ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Koop in het vervolg gewoon de tina... -2 laagjes opbrengen, op schone wimpers. -even laten drogen -nog een laagje -klontjes kan je er uitvegen met een oud mascararolletje -wimpers die aan elkaar gaan plakken kan je uit elkaar halen met een speld/naald. Moeilijk. Jeetje.
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is handig om een borsteltje van een oude mascara (waar dus geen spul meer op zit) te gebruiken om je wimpers van te voren in model te krijgen. Daarna laagje mascara erop, even drogen, eventueel nog een laagje.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wow da's wel erg omslachtig toch? ik smeer achter elkaar lagen erop, endless length van rimmel is erg fijn. ik heb zowieso wel n beetje lange wimpers'. mascara die eventueel rond mn ogen zitten weghalen. samengeplakte wimpers en klonters: wnkbrauw borsteltje heeft een kammetje die je erg goed kunt gebruiken is de mascara erg uitgedroogd: doe er wat lotion bij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind jou best wel het type dat stiekem make up op doet en vrouwenlingerie aantrekt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Mascara Pluis | 13 | 06-08-2016 01:38 | |
Lifestyle |