Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maarre, hoe maak je ze dan aan je rug vast?
|
Ze zijn over het algemeen wel onpraktisch ja, Maargoed, mensen raken er aan gewend en gaan bij het uitgaan geloof ik al automatisch opzij... Als je je een keer omdraait mep je 3 mensen in hun gezicht
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
jaaaaaa vleugeltjes zijn superlief
![]() ik had een paar HELE mooie, gemaakt door een kunstenaarmevrouw die ik ken, maar die zijn kapot, en ik kan zelf geen nieuwe maken met mn twee linkerhanden *huilt*.. en ik weet niet of het nou aan onze h&m ligt of aan die van de mensen hier, maar bij ons hebben ze geen vleugeltjes :/ ik droeg ze niet de hele tijd trouwens, alleen bij feestjes/fotoshoots/festivalachtige dingen a la bevrijdingspop ed.. ik wil nu wel uitleg over hoe je ze nou precies moet maken hoor (hoe lisa ze maakt wel te verstaan want ik heb foto's gezien en jouw vleugels zijn MOOOI!) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb vleugeltips gehad van de vleugelexpert Lisa ![]() Ik denk persoonlijk dat vleugeltjes niet zo goed bij mijn kleertjes staan, omdat dat nogal casual is. Maa misschien een keer met uitgaan, wie weet, ik vind vleugeltjes in ieder geval erg leuk.
|
Wat leuk zeg, dat er zoveel vleugel-fans zijn!
Ik was op dag een fan de elf fantasy fair de enige met vleugels, en dat heeft me toch wel in een diepe shock gebracht eigelijk... nouja er waren wel kleine meisjes met H&M vleugels, maar die tellen niet.... ![]()
|
maaaaaaar nou heb ik nogsteeds geen antwoord op mn vraag
![]() hoe maak je ze aan je rug vast? als je ze zelf hebt gemaakt waarmee maak je ze vast?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ook ik zou niet met vleugels rond willen lopen. Misschien met Carnaval wel ja... |
![]() |
|
oh hmm sorry
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Hmm...
Ik heb een tijdje geleden ergens gelezen dat het _erg_ vaak dragen van vleugeltjes duidt op een erg grote drang om het ontbreken van borsten te ondervangen. Dat was de uitkomst van een of ander onderzoek, als ik de URL van de webpagina nog kan vinden zal ik'm hier wel posten..
||
Citaat:
oooooohh echt? Dat zou best wel eens kunnen!!! *giechel* zodra je die URL hebt moet je het gelijk melden!
|
aah ik kom net uit de stad en bij de feestwinkel hadden ze zulke koole vleugeltjes! witte met oranje en roze vlekken erop met een band voor om je buik heen, ze waren zo liev
![]()
||
Citaat:
Er hoeft niet altijd nut in te zitten. Je moet het zien als iets om je mooi te maken! Het is niet nuttig... het is leuk! ![]() Alva, voor degenen die geen zin hebben om zelf te knutselen.
|
*bindt kartonne vleugels om en springt uit raam... rent weer naar boven en zoekt meer toverstof om dr op te sprenkelen, vind het niet en begint aan een stukje kaas *hap**
mja ok ook even serieus ofzo mja vleugels: heel cute enzo maar t lijkt me niet dat je met vleugels omgebonden eens een keer gewoon naar school gaat oid maar verder gewoon heel fun ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
DoeMaarDichtMaar 2005/2006 skull-head | 28 | 12-10-2005 18:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
evolutietheorie see it | 500 | 29-03-2005 23:17 | |
creationisten Apomes | 100 | 14-11-2004 09:32 | |
Bewijs dat god bestaat, en bewijs tegen de evolutie Isa | 209 | 07-07-2004 23:53 | |
Vrije tijd |
Hattrick III Verwijderd | 500 | 25-10-2003 18:31 | |
Lifestyle |
Fantasy-topic~ Horror Kitty | 70 | 26-10-2002 11:50 |