Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hier het condoleanceregister, trouwens.
|
![]() |
||
Citaat:
en op www.telegraaf.nl staat: Rtl4 schenkt donderdagavond voor aanvang van Goede tijden, Slechte tijden aandacht aan het overlijden.
||
Citaat:
Niet dat boulevard heilig is ofzo, maar ik vond het wel heel eerlijk overkomen. Ik zou iig niet alles zo maar geloven. |
![]() |
|
Ik hoorde het via TMF. Er kwam zo'n balk door het beeld en toen keek ik op NOs teletext... En daar stond het. Ik had al gehoord dat het slecht met haar ging, maar ik dacht dat ze aan het beteren was. Blijkbaar dus niet... Erg hoor, om zo jong al te moeten sterven. En ze was net een jaar getrouwd en haar kindje is pas een half. Wat zal het erg zijn voor dat kind. Kane zal nu ook wel stoppen, want dinand zal het kind toch moeten gaan verzorgen.
grt Roel
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Albert Verlinde zei daarstraks bij RTL Boulevard iets waar ik ook direct aan moest denken toen ik hoorde dat Guusje was overleden. Hij moest namelijk denk aan Sylvia Millecam en ik dus ook.
Bij haar was ik ook zo geschokt, meer als bij andere personen van tv die overlijden. Op één of andere manier zijn dit meer 'gewone' mensen die dichterbij je lijken te staan en mensen waarvan je weet dat ze nog zó veel willen doen ![]()
||
Citaat:
en zoals in de topic op de kantine zo mooi werd verwoord door iemand: door dit soort berichten bedenk je je hoeveel mensen onnodig aan ziektes overlijden en hoe jong sommigen zijn. Het doet je even stil staan en nadenken en dat is alleen maar goed. Het gaat niet persé alleen maar om Guusje Nederhorst. Zij is één van de vele mensen die deze vreselijke ziekte krijgt en dat is gewoon ontzettend triest. Daar mag je best even bij stil staan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Echt veelste jong...! ![]() ![]() &Mooie foto en tekst op die site. |
![]() |
|
ik bedoel ook niet dat iedereen doet alsof ze heilig was, maar je hebt nu op msn ineens van die BrEeZaHs die dan een bericht sturen met : zet je status vijf minuten offline, ter nagedachtenis aan guusje. kom op! dat deden jullie ook niet toen mijn oma dood was! dan krijg je echt van die bullshit waar de familie woesthoff niet bij gebaat is. ik wil overigens niet zeggen dat het me niets doet, want ik vind het hartstikke sneu.
|
het moet idd niet te zweverig worden... Ik vind het vreselijk voor de familie, heb nog niet zo heel lang geleden ook iemand verloren aan kanker. Zij stond niet mega dicht bij mij maar toch dicht genoeg om het verdriet te voelen, en de nutteloosheid van het overlijden aan kanker. Zoiets wens je niemand toe...
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |