Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2004, 15:17
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 29-01-2004 @ 16:11:
Wat erg... Dacht dat t net iets beter met r ging... En dan op die site van Kane, krijg er echt kippenvel van
erg mooi stukje inderdaad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2004, 15:21
hi
hi is offline
Ik dacht ook dat het beter ging. Zo dat zal moeilijk zijn voor die Dinand
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:21
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
heel vreselijk dat iemand zoo jong overlijdt en een man en kindje achterlaat
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:22
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Jeetje, wat erg...
Ik heb nooit naar GTST gekeken, maar het is toch heel zielig, vooral voor hun zoontje. Hij zal nooit echt zijn moeder kennen...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:27
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 29-01-2004 @ 16:22:
Hij zal nooit echt zijn moeder kennen...
Dat inderdaad.. dat moet toch vreselijk zijn. :\ Ik vind 't echt heel erg voor Dinand en hun zoontje.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:29
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
heavinly schreef op 29-01-2004 @ 16:27:
Dat inderdaad.. dat moet toch vreselijk zijn. :\ Ik vind 't echt heel erg voor Dinand en hun zoontje.
heel erg ja.
Maar ook voor Guusje zelf, ze zal nooit met Dinand oud worden en haar kindje zien opgroeien.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:32
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Zoveel niet gezegt zoveel niet gemaakt zoveel niet gedaan,
Alsof het lot mijn partner was en ze is nu vreemd gegaan.
Zoveel niet gezegt zoveel niet gemaakt zoveel niet gedaan,
Maar je moest waarschijnlijk gaan.

(Brainpower: Maar je moest waarschijnlijk gaan)

Heel veel sterkte voor Dinand dean en alle andere familie en vrienden. Ook voor iedereen die iemand heeft verloren aan de gevolgen van kanker...
Oud 29-01-2004, 15:32
heavinly
heavinly is offline
Hier het condoleanceregister, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:34
Baracuda
Baracuda is offline
kanker is kut
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:45
kiek
kiek is offline
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:47
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:54
Seven of Wands
Seven of Wands is offline
Allereerst vind ik het hartstikke kut dat Guusje is overleden
Ik heb haar nooit zo gevolgd eigenlijk, maar toch het is gewoon oneerlijk: 34 jaar en dan al dood
Zeker voor Dinand en Dean Maddy zal het moeilijk worden, dat is ook zonde..... zo jong en dan niet gelukkig kunnen zijn met je man en kind...

Maar, en dit zeg ik niet om te sfeer te verzieken, had Guusje niet enofandere (omstreden) hormoonkuur genomen zodat ze (makkelijker) kinderen kon krijgen met Dinand?? Ik heb namelijk verhalen gehoord dat ze door deze hormoonkuur kanker heeft gekregen (deze kuur zou namelijk het risico op kanker aanzienlijk verhogen) en daardoor is overleden ('t klinkt misschien cru, maar had ze dan misschien beter niet deze kuur kunnen nemen, als het al waar is, en gewoon normaal kinderen proberen te krijgen...?)

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:01
Verwijderd
bah, bah, bah....wat een rotziekte, die kanker...veels te vaak en ook vaak veels te jong sterven mensen. ik zat TMf te kijken en toen kwam het in beeld. ik geloofde het eigenlijk niet. arme dinand, arme dean, arme familie. dit is zielig. écht zielig. hadden ze net hun geluk.

idd mooi stukje van de kane-site
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Seven of Wands schreef op 29-01-2004 @ 16:54:
Maar, en dit zeg ik niet om te sfeer te verzieken, had Guusje niet enofandere (omstreden) hormoonkuur genomen zodat ze (makkelijker) kinderen kon krijgen met Dinand?? Ik heb namelijk verhalen gehoord dat ze door deze hormoonkuur kanker heeft gekregen (deze kuur zou namelijk het risico op kanker aanzienlijk verhogen) en daardoor is overleden ('t klinkt misschien cru, maar had ze dan misschien beter niet deze kuur kunnen nemen, als het al waar is, en gewoon normaal kinderen proberen te krijgen...?)
ze had al 2 miskramen achter de rug...

en op www.telegraaf.nl staat:

Rtl4 schenkt donderdagavond voor aanvang van Goede tijden, Slechte tijden aandacht aan het overlijden.
Oud 29-01-2004, 16:06
Gatara
Gatara is offline
Citaat:

Erm. Kanker wordt wel geprobeerd bestreden te worden dmv een hormoonkuur. Weet niet welke kankers.
Oud 29-01-2004, 16:08
Frondish
Frondish is offline
Vreselijk, op zo'n jonge leeftijd al. Echt erg vooral voor haar familie.

En dan nog steeds zoveel mensen die met de ziekte kanker spotten
Oud 29-01-2004, 16:09
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:

Een tijdje geleden was er iets over Guusje bij RTLboulevard. Zij en Dinand zouden heel erg boos zijn op de bladen die dit hormoongedoe beweerden en er juridische stappen tegen willen nemen. Ze bevestigden toen wel dat Guusje ziek was, maar het zou weer wat beter gaan. Ze zou weer bezig zijn met die kinderboeken van haar enzo.
Niet dat boulevard heilig is ofzo, maar ik vond het wel heel eerlijk overkomen. Ik zou iig niet alles zo maar geloven.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:11
Blubje
Blubje is offline
ik hoorde t ook op t nieuws, ja. echt heel erg vind ik.
Ik wist ook helemaal niet dat zij kanker had. en ze was nog zo jong.
Oud 29-01-2004, 16:11
geen punt.
geen punt. is offline

*snik*
Oud 29-01-2004, 16:12
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ja kwam altijd wel sympathiek over,

zonde zo jong.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:18
iRoel
iRoel is offline
Ik hoorde het via TMF. Er kwam zo'n balk door het beeld en toen keek ik op NOs teletext... En daar stond het. Ik had al gehoord dat het slecht met haar ging, maar ik dacht dat ze aan het beteren was. Blijkbaar dus niet... Erg hoor, om zo jong al te moeten sterven. En ze was net een jaar getrouwd en haar kindje is pas een half. Wat zal het erg zijn voor dat kind. Kane zal nu ook wel stoppen, want dinand zal het kind toch moeten gaan verzorgen.
grt Roel
Oud 29-01-2004, 16:18
GroOovy Chick'n
GroOovy Chick'n is offline
Jezus...

34.. Ik wist helemaal niet dat ze ziek was?? Tis zowieso al erg om zo jong kanker te krijgen, of een andere levensbedreigende ziekte.. Maar nu al dood?? .. Kun je toch bijna niet geloven ..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:43
Ieke
Ieke is offline
Triest.

Te jong om dood te gaan.
Oud 29-01-2004, 16:47
Nuck
Nuck is offline
Sneu voor Dinand en het kindje...en natuurlijk voor de overige nabestaanden .

Té jong.
Oud 29-01-2004, 16:47
Freshh~
Freshh~ is offline

ik laatst vaag gehoord dat ze kanker had, maar ze zeiden dat het niet zo'n 'big' news was..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:53
Sysy
Sysy is offline
Ik las het net, schrok me rot, wist niet eens dat ze ziek was... Kan me niet voorstellen hoe erg dat moet zijn... net getrouwd, kindje...

Vooral die laatste zin op kane.nl

vandaag stierven wij jong

vind ik zo mooi...
Oud 29-01-2004, 17:12
.krz
.krz is offline
ongelovelijk
Oud 29-01-2004, 17:14
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Ik kwam er vandaag pas achter dat
ze kanker had (stond in de 'Weekend')
Maja toen ik dus hoorde dat ze was overleden
schrok ik toch wel ff, 34 is nog zo jong
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:14
1babe
1babe is offline
Gewoon geen woorden voor toen ik het hoorde kreeg ik gelijk kippenvel.... Rust In Peace Guusje !
Oud 29-01-2004, 17:16
korfballer
korfballer is offline
van dat gedicht staan egt de tranen in mijn ogen...
zo oneerlijk is deze wereld...
Oud 29-01-2004, 17:18
Ellàn
Ellàn is offline
Ik schrok ervan!
Heel mooi, dat bericht op die site...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:18
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Sysy schreef op 29-01-2004 @ 17:53:

Vooral die laatste zin op kane.nl

vandaag stierven wij jong

vind ik zo mooi...
en die foto vind ik ook heel mooi
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:19
Omnipresence
Omnipresence is offline
Goh.
In Azië sterven op dit moment duizenden vogels.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:24
Verwijderd
Ik wist niet eens dat ze ziek was.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:29
Agnès
Agnès is offline
Ik hoorde het op de radio. Vreselijk , ik wist niet eens dat ze kanker had en ze is veel te jong. erg triest.. ook vreselijk voor Dinand en hun kindje.. heb er geen woorden voor.. r.i.p guusje..
Oud 29-01-2004, 17:29
Upke
Upke is offline
Echt kei klote. Ik vond haar altijd heel geweldig, ook bij GTST en zo. Echt kei jammer, wat wel leuk was is dat ze dezelfde naam had als mij (behalve de 'je' erbij).
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:33
.krz
.krz is offline
Citaat:
Omnipresence schreef op 29-01-2004 @ 18:19:
Goh.
In Azië sterven op dit moment duizende n vogels.
offtopic: altijd is er wel iemand die de in-afrika-sterven-honderden-mensen-van-de-honger-opmerking moet maken en altijd is er wel iemand die reageert. Dus doe ik dat maar, dan is dat ook weer klaar.
Oud 29-01-2004, 17:38
Omnipresence
Omnipresence is offline
Citaat:
.krz schreef op 29-01-2004 @ 18:33:
offtopic: altijd is er wel iemand die de in-afrika-sterven-honderden-mensen-van-de-honger-opmerking moet maken en altijd is er wel iemand die reageert. Dus doe ik dat maar, dan is dat ook weer klaar.
Ik bekommer me niet om de mensen die in Afrika sterven moet ik eerlijk bekennen, wel om dieren die waardeloos behandeld worden. Ik vind het frappant dat er geen woord over de vogelpest en de desastreuze gevolgen daarvan gerept wordt, maar wel over een of andere soapmeid die overleden is. Maar goed, fin, ik heb geen zin in discussie.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:43
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik vind het echt erg, Ik wist helemaal niet dat ze ziek was.. echt klote.. Toen ik het hoorde kon ik het niet geloven..

R.I.P
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:01
Balance
Balance is offline
Albert Verlinde zei daarstraks bij RTL Boulevard iets waar ik ook direct aan moest denken toen ik hoorde dat Guusje was overleden. Hij moest namelijk denk aan Sylvia Millecam en ik dus ook.
Bij haar was ik ook zo geschokt, meer als bij andere personen van tv die overlijden. Op één of andere manier zijn dit meer 'gewone' mensen die dichterbij je lijken te staan en mensen waarvan je weet dat ze nog zó veel willen doen
Oud 29-01-2004, 18:22
Verwijderd
Wauw, van dat stukje op de site werd ik echt stil.. zo mooi..

Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:26
grandmommy
grandmommy is offline
omnipresence heeft gelijk, laten we nu niet doen alsof ze heilig was en de enige was die aan kanker overlijdt. die duizenden vogels en zieke kinderen en gemartelde gevangenen worden daar ook niet beter van.
Oud 29-01-2004, 18:31
Amidala
Amidala is offline
Dit was echt een schok. Niet dat ik Guusje volgde of wat dan ook, maar ze was nog zó jong! En dan dat stukje op kane.nl... Begin er gewoon een beetje van te huilen....
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 29-01-2004 @ 19:26:
omnipresence heeft gelijk, laten we nu niet doen alsof ze heilig was en de enige was die aan kanker overlijdt. die duizenden vogels en zieke kinderen en gemartelde gevangenen worden daar ook niet beter van.
elk persoon is er 1 teveel.
en zoals in de topic op de kantine zo mooi werd verwoord door iemand: door dit soort berichten bedenk je je hoeveel mensen onnodig aan ziektes overlijden en hoe jong sommigen zijn. Het doet je even stil staan en nadenken en dat is alleen maar goed.
Het gaat niet persé alleen maar om Guusje Nederhorst. Zij is één van de vele mensen die deze vreselijke ziekte krijgt en dat is gewoon ontzettend triest. Daar mag je best even bij stil staan.
Oud 29-01-2004, 18:35
RD
RD is offline
Citaat:
Omnipresence schreef op 29-01-2004 @ 18:38:
Ik bekommer me niet om de mensen die in Afrika sterven moet ik eerlijk bekennen, wel om dieren die waardeloos behandeld worden. Ik vind het frappant dat er geen woord over de vogelpest en de desastreuze gevolgen daarvan gerept wordt, maar wel over een of andere soapmeid die overleden is. Maar goed, fin, ik heb geen zin in discussie.
OMG
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:40
scala
scala is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-01-2004 @ 19:32:
elk persoon is er 1 teveel.
en zoals in de topic op de kantine zo mooi werd verwoord door iemand: door dit soort berichten bedenk je je hoeveel mensen onnodig aan ziektes overlijden en hoe jong sommigen zijn. Het doet je even stil staan en nadenken en dat is alleen maar goed.
Het gaat niet persé alleen maar om Guusje Nederhorst. Zij is één van de vele mensen die deze vreselijke ziekte krijgt en dat is gewoon ontzettend triest. Daar mag je best even bij stil staan.
idd

Echt veelste jong...! Onverwacht voor 't publiek en echt heel erg voor de nabestaanden, heb zelf ook net iemand verloren aan kanker...En ze hadden net een kindje, echt erg
&Mooie foto en tekst op die site.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:41
grandmommy
grandmommy is offline
ik bedoel ook niet dat iedereen doet alsof ze heilig was, maar je hebt nu op msn ineens van die BrEeZaHs die dan een bericht sturen met : zet je status vijf minuten offline, ter nagedachtenis aan guusje. kom op! dat deden jullie ook niet toen mijn oma dood was! dan krijg je echt van die bullshit waar de familie woesthoff niet bij gebaat is. ik wil overigens niet zeggen dat het me niets doet, want ik vind het hartstikke sneu.
Oud 29-01-2004, 18:48
Sysy
Sysy is offline
het moet idd niet te zweverig worden... Ik vind het vreselijk voor de familie, heb nog niet zo heel lang geleden ook iemand verloren aan kanker. Zij stond niet mega dicht bij mij maar toch dicht genoeg om het verdriet te voelen, en de nutteloosheid van het overlijden aan kanker. Zoiets wens je niemand toe...
Oud 29-01-2004, 18:56
scala
scala is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 29-01-2004 @ 19:41:
ik bedoel ook niet dat iedereen doet alsof ze heilig was, maar je hebt nu op msn ineens van die BrEeZaHs die dan een bericht sturen met : zet je status vijf minuten offline, ter nagedachtenis aan guusje.
ja maar dat zijn ook leeghoofden;o maar dat gebeurt hier toch niet?
Citaat:
grandmommy schreef op 29-01-2004 @ 19:41:

kom op! dat deden jullie ook niet toen mijn oma dood was! dan krijg je echt van die bullshit waar de familie woesthoff niet bij gebaat is. ik wil overigens niet zeggen dat het me niets doet, want ik vind het hartstikke sneu.
nee maar die 'kenden' we dan ook niet, guusje was een bekende nl, dan krijg je reacties..de reacties hier kunnen geen kwaad, de media daar in tegen..maar afijn laten we 't hierbij laten aub..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:05
RD
RD is offline
[QUOTE]scala schreef op 29-01-2004 @ 19:56:
[B]ja maar dat zijn ook leeghoofden;o maar dat gebeurt hier toch niet?[QUOTE] Neuh...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten