Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.imdb.com/title/tt0120787/ eventueel via google nog een kleine synopsis zoeken (zoek maar op "synopsis a perfect murder") en je kunt dan natuurlijk ook nog een filmpostertje erbij zetten. Je weet vastwel hoe je je openingspost kunt wijzigen ![]() ![]() Mjah eh verder.. ik heb em niet gezien ![]() en nu heb ik je openingspost eigenlijk gemaakt. ![]()
Laatst gewijzigd op 02-02-2004 om 14:11. |
![]() |
|
Om verdere berichten te voorkomen dat ik mijn mening moet geven:
Ik vind het wel een leuke film voor een keer maar ik zou hem niet zelf kopen. Zo leuk vond ik hem ook weer niet maar hij had wel iets.
|
muha, ik had een kleine figurantenrol als voorbijganger in die film in het park,als die viggo met zo'n pakje wegrent, maar die is er helaas helemaal uitgeknipt
![]()
|
![]() |
De eerste keer dat ik m zag had ik echt wel schrik , hoor.Als ze zo in haar bad ligt en hij sluipt zo... brrr...Maar dat zal wel aan mij liggen. De eerste keer was LOTR ook nog niet uit.
Ja, ik moet zeggen dat ik de 2de keer veel aand8iger was. Zo zie je maar hoe oppervlakkig een mens is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat ben jij aan het downloaden? Melkfles | 54 | 14-01-2009 16:50 | |
Muziek |
Je audioscrobbler stats ]{ing | 500 | 01-12-2005 00:11 | |
Films, TV & Radio |
Viggo Mortensen misshobbit | 115 | 25-02-2004 14:45 | |
Films, TV & Radio |
Movies to see Sweet Serenity | 8 | 23-07-2003 18:05 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? battlestar | 500 | 02-06-2003 21:24 | |
Films, TV & Radio |
A Perfect Murder Verwijderd | 32 | 15-03-2003 18:07 |