Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga met vijf vrienden naar Siofok in Hongarije...(weet iemand trouwens hoe je Siofok uitspreekt?
![]() ![]() Maar goed..10 dagen in een villa in Hongarije dus, vandaag geboekt! Echt onwijs zin in!! (joh.) Edit: Hoelang doe je er eigenlijk over met de bus, misschien zijn hier mensen met ervaring? En nog andere handige dingen die ik weten moet? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mag ik weten waarheen?? en Waarom?? (ja ben erg nieuwsgierig ![]() Ikzelf ga naar Edmonton, en omdat ik daar vorig jaar 4 maanden heb gewerkt,...ga ik dit keer terug om 'gewoon' vakantie te vieren ![]() |
![]() |
|
10 dagen naar Platja d'Aro, Camping Pinell om precies te zijn (niet met X-travel in zo'n bungalowtentje, wij gaan ouderwets kamperen
![]() en waarschijnlijk nog 2 weken met een vriendin en haar ouders mee naar ergens in portugal, ze hebben een eigen huis met zwembad daar, echt relaxed! maarja ik moet ook nog werken (= geld verdienen) en een kamer zien te regelen dus...tijd tekort waarschijnlijk om alles te doen
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic-171 Nonny | 500 | 11-02-2014 21:34 | |
Liefde & Relatie |
Weer omgaan Hank Ankermank | 3 | 07-09-2010 14:31 | |
De Kantine |
De kunstmatige insaaiminatiekliniek van Dr. van Holland - #545 Verwijderd | 35 | 07-03-2009 10:41 | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |