Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Denk toen ik 14 was er eentje aangetrokken
||
Citaat:
ik draag altijd sportbroekjes als boxer, die zijn lekker groot / lang...
|
djeezes, probeer ik eens een normale vraag te stellen, wordt ik weer afgerekend op mun manier van vragen. sorry hoor, maar ik was een beetje gefrustreerd door de domme discussie die ik over dit onderwerp had gehad. blijkbaar vinden sommige mensen nog steeds dat je voor alles eerst een bepaalde leeftijd moet hebben, ik ben alleen maar blij om nog eens bevestigd te krijgen dat ik niet allleen sta in mijn mening. en ja ik was dertien en er is zelfs nog een goede reden waarom ik ze ben gaan dragen. ik was namelijk achter af mun broer zun brommer gevallen op het asfalt en nog een klein stukje achter de voetsteuntjes blijven hangen, waardoor ik behoorlijke schaafwonden op mun billetjes had. volgens de dokter genazen die het beste door ze te laten opdrogen in de zon, maar ik zweer je dat duurt een eeuwigheid voor die korsten allemaal weg zijn. in elk geval om een lang verhaal nog langer te maken heb ik toen van mun mamaatje strings gekregen, zodat ik niet steeds in mun blootje hoefde te lopen en ik tenminste iets aan kon onder mun jurkjes als ik de straat op ging
|
*draagt bij aan nutteloosheid van dit topic*
ik was een jaar of 510 ofzo maar het zou ook kunnen zijn dat ik dr al een aan had toen ik 64 was want toen was ik tijdelijk een meisje en dus droeg ik dat maar metteen om maar helemaal me te gaan in de destijds heerschende mode maar das maar een vage schatting.... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe oud was jij toen je het voor het eerst deed? AnoniemT | 46 | 07-05-2012 21:05 | |
Seksualiteit |
hoe oud was jij ? jantjehoog | 79 | 23-10-2009 00:11 | |
Drugs & Alcohol |
hoe oud voor blowen? Anetj | 66 | 14-11-2005 21:34 | |
Seksualiteit |
Hoe oud was jij... amoblaz | 52 | 14-10-2003 11:22 | |
Drugs & Alcohol |
hoe oud was jij toen je voor het eerst dronken was? Violet15 | 31 | 18-11-2002 12:38 |