Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ken jij nog meisjes?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heb lezen altijd saai gevonden. Sinds ik niets meer voor mijn literatuurlijst hoefde te lezen heb ik nooit meer een vol boek gelezen. Met films heb ik trouwens ook nix hoor, ik kijk ook bijna nooit films, vind ik tijdsverspilling. Maar als je kijkt: bijna alle mensen kijken wel eens met hun vrienden een film bij iemand thuis, gezellig met een biertje en wat chippiez erbij. Maar je hoort wel nooit dat mensen samen gaan lezen! Maar wel een filmpje kijken, omdat dat nou eenmaal gezelliger is. Maar goed, tis ook nix, samen lezen, ieder voor zich, je kan niet tegelijkertijd lachen of kletsen terwijl je je aandacht vol bij dat boek moet houden. Bij een film wordt het wel ff tussendoor gekletst of gelachen maar iedereen houdt toch best de verhaallijn van de film vast. En aangezien saai bij mij ongeveer het tegenovergestelde van gezellig is dan vind ik boeken lezen saaier dan films kijken ja…
|
ik denk dat het een shakespeare stuk zou worden: veel drama, veel ironie, veel humor tussen de regels door, hartstochtelijke liefde, gebroken harten, pijn, ellende, familieproblemen, en het einde....
tja..daar moet zelf ik nog op wachten.
|
een en al fakking drama. het zou waarschijnlijk zo'n artsy student film zijn met veel drama, indie rock, grainy dark footage en veel regen. waar de protagonist in een urban setting opgroeit tot iets wat hem niet aan staat maar te lui is om dat te veranderen en het dan te verantwoorden met zijn semi intellect en eigenlijk ook helemaal niemand de schuld wil geven ondanks de dramatiek om hem heen. de postmaterialistische realist die het leven als mooie bullshit ziet waarin alleen de basis behoeften als nodig geacht worden.
dat ongeveer, de karakter kan veel verder uitgediept worden. centraal zouden de vele tegenstellingen staan in het leven evenals de onbeantwoordde vragen die hij aan anderen stelt. sja ik zou echt uren verder kunnen gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|