Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk wel dat tijd bestaat, maar sjah, het blijft wel een abstract begrip, terwijl het uur eigenlijk héél concreet van ons horloge af te lezen valt. |
![]() |
|
www.platonia.com
![]() " ... time is an illusion. The phenomena from which we deduce its existence are real, but we interpret them wrongly. My arguments are presented in The End of Time." - Julian Barbour ![]()
||
Citaat:
Als we de tijd zien als aaneenschakeling van een serie toestanden, kan er noch een toestand zijn, noch verandering van toestand, die zo is, dat zij zonder tijd tot stand kan worden gebracht. Niets wordt, zonder tijd. Op de vraag of tijd bestaat zeg noch ja, noch nee. Als ik nee zou zeggen zou je denken dat ik op idiote wijze aan mijn eigen tegenargumenten probeer te ontsnappen, als ik ja zou zeggen zou je ook de verkeerde interpretatie opvatten van hetgeen ik denk. Of tijd bestaat? Evenveel als wij. En daar houd ik het op. |
![]() |
||
Citaat:
|
Stel je zou de tijd stil zetten en je loopt van a naar b.
Dan ben je dus als je op b aankomt nog steeds op a en nog steeds onderweg, want de tijd staat stil. Je bent op veel plaatsen tegelijk en dat kan geloof ik niet. Dat geeft volgens mij aan dat tijd bestaat, maar dat wij geen definitie van tijd kunnen geven, zoals wel met meer dingen het geval is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @ screaming slave: ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #5 Verwijderd | 498 | 14-01-2009 09:36 | |
Drugs & Alcohol |
Lekkerste Drankje Ever!!!???? Sophiiee | 118 | 18-11-2005 18:39 | |
Seksualiteit |
goede sex? horny_devil | 39 | 08-06-2004 22:55 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Seksualiteit |
Heb jij al gebeft, gepijpt, geneukt etc etc?? iversonfan88 | 74 | 20-05-2003 21:07 | |
Liefde & Relatie |
(V) 13 en (M) 18 vwk | 80 | 16-11-2002 20:35 |