Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bruine instappers Lumberjack Jeans Replay Wit shirtje Ruitoverhemd TH Donkerblauwe v-neck sweater Gant Aqua di Gio |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar het idd een sehr sexy foto. ontop: -koptelefoon -zwarte beenwarmers over voeten getrokken. markt -wit/roze/groen/rood gestreepte kniekousen H&M -zwarte jeansbroek met beetje uitlopende pijpen. met knopen. ![]() -gekleurd ondergoed. Carrefour -huidskleurig t-shirthemdjeding mama. -rood driekwart mouw truitje met borduursels en spiegeltjes. ![]() -zwart ding-dat-je-over-je-hoofd-moet-trekken-van-een-rare-stof -met bloemetjes-langs-hoofd-en-hals. -grijze fleece sjaal. Douwe Egberts. -bordeaux rode sjaal van ruwe zijde met bloemen borduursels. Oxfam wereldwinkel.
|
![]() |
* zwarte botten, die kapot en vuil zijn maar ik wil ze niet uitdoen
* netpanty's (verkeerde keuze, daar ik het zo kou heb) * zwart tshirtje zonder mouwen * longsleeve ding met schouders bloot met 'innocent' op. * roze nagellak met zwarte rand, haarspeldjes, blahblah en ondergoed. * zwarte rok Ik ben een zwartzak. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Grijze legging
Roze wollen sokken met een groene kikker Grijs met zwart rokje Zwart truitje met blote rug rrr Parelmoer rondjes oorbellen (oja zulke) En mijn mat is zo lang dat mijn moeder de neiging krijgt om er een stukje af te knippen, maar zij is dan ook niet hip genoeg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar toch dankoewa ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus vandaag, speciaal voor jou: ![]() ik ging de deur uit in een pied de poule rokje en een roze trui.. toen ik thuis kwam was ik bevroren en vond ik dat rokje best kut zitten dus vandaar ^ ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Seksualiteit |
Naaktfoto's! sunshine82 | 54 | 16-09-2009 13:37 | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |