Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ha llo, met wie Ha wie, met llo |
![]() |
|
Ik stond net bij de tramhalte zeg...
Staat daar een man, die staat daar zo heel sikkeneurig te kijken. Ik zeg eh... wat is er aan de hand? Hij zegt: ja, ja, ik voel me niet eh.. ik voel me klote! Ik zeg: dan moet je je handen uit je zakken halen! Wederom Debiteuren Crediteuren, de binnenkomstmoppen van Jos zijn allemaal geschikt voor deze topic (en ik ga ze dan ook allemaal posten ![]() toch maar niet
|
Verwijderd
|
ik weet een hele geniale.
Een uil zit boven in de boom, hij zit de hele dag niks te doen. Op een gegeven moment komt er een konijn naar hem toe lopen. Het konijn vraagt of hij ook mag gaan zitten en niks doen. "maar natuurlijk" zegt de uil. Dus het konijn gaat onder bij de boom zitten en niks doen. niet veel later komt er een vos aan en die eet alleen het konijn op omdat hij niet bij de uil kan komen. Moraal van het verhaal. Om de hele dag te zitten en niks te doen moet je een hooggeplaatste functie hebben. (zo ongeveer dacht ik) |
![]() |
|
Überflauw
![]() twee duikboten zitten in een boom in de woestijn met elkaar te kaarten... komt er een ei aangelopen, zegt een van de duikboten tegen het ei: "hey doe je mee kaarten?", "nee" zegt het ei, "ik moet nog naar de kapper". Het zit in een boom, het is rood met zwart gespikkeld en als het op je valt ben je dood? Een lieveheersbeestje van 1000 kilo ![]()
|
Er staan 2 pannen soep op het fornuis; een mannetjessoep en een vrouwtjessoep. Zegt de vrouwtjessoep tegen de mannetjessoep: Maggie erin? Zegt de de mannetjessoep: Nee, ik sta nog te trekken.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zinnen die je nooit meer wilt horen. #2 Verwijderd | 175 | 13-08-2008 02:10 | |
Drugs & Alcohol |