Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wie Laura precies vermoord heeft, weet ik niet meer. Iemand op dit forum vertelde dat ze samen met Cleo -het nichtje van Anita- een vrouw had vermoord en het lijk in het kanaal had gedumpt. Ze heeft toen wel een straf gehad, dat weet ik nog wel. Ze stond onder huisarrest, met zo'n elektronisch bandje om haar been, vanwege het cellentekort of zoiets. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Stefano wil niks met Nick te maken hebben - Janine niet (ze werd woest dat nina in de buurt van Nick was geweest!) - Ludo heeft hem het huis uit gezet - Martine wil niks met hem te maken hebben - Yasmin niet - Charlie niet - Benjamin niet - Tracey niet Ik zou eigenlijk niemand weten die wél iets met Nick te maken wil hebben...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Edit: en bij Anouk, Ludo en Jef ook... en wat bij Sjors staat slaat ook nergens op ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 16:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tuurlijk gaat Charlie ooit weer lopen, net zoals Ludo die bijna 100% blind was opeens weer kon zien.
![]() ![]() Dat Isabella weer terug zou komen is ook duidelijk, omdat er werd gezegd dat ze zwanger was en zo... denk trouwens dat ze nu weer "normaal" gedrag gaat vertonen, niet meer dat spiegelbeeld. Leuk dat Wik weer terugkomt ![]() Zozo, dus Robin is het echt? Mwah... had ik echt niet gedacht. Hmz... ja ik ben al verslaafd aan dit topic ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat stuk over
Spoiler
|
![]() |
|
maaruh, wat ik dus heb gezien is dat Pascale onderaan de trap lag en dat Milan een beetje vaag erbij stond en nix deed..
![]() Wat was er daarvoor dan gebeurd? Lazerde ze gewoon de trap af, of was er iets anders? ik heb het gemist namelijk... (en vanwaar die koffers..?)
||
Citaat:
en wat betreft milan: hij kwam 's ochtends beneden en zag pascal daar liggen. Hij raakte in een soort van shock waardoor hij verbijsterd bleef staan kijken. Stefano kwam toen beneden en belde meteen 112. Maar wat er dus gebeurd is (gevallen, geduwd?) dat hebben we niet gezien. Ze werd 's ochtends gewoon gevonden.
||
Citaat:
Dennis heeft zich toen klem gezopen en pascal heeft blijkbaar haar koffers gepakt.
|
Wik is b@ck! Das het enige dat gebeurd is vandaag!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry, had bepaalde dingen niet in een spoiler gezet... moet nog eens ff kijken hoe zoiets werkt eigenlijk, nog nooit gedaan. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En nogmaals, Ray mag haar niet vermoord hebben! ik denk dat het gedaan is door Robin (of heel misschien Dennis) |
![]() |
|
het is gewoon robin.... laura heet al eens iemand vermoord en er is niemand meer die er uit wil ofzo en verder is er geen leuke verhaallijn te bedenken als iemand anders het gedaan heeft. Bij Robin is het natuurlijk allemaal een ongeluk geweest... arme robin..... pascalle is niet dood, pascalle slapen, pascalle bellen
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Psychologie |
stage bij sociaal verwaarloosde kinderen/jongeren. Verwijderd | 12 | 16-11-2003 13:50 | |
Muziek |
Gagelijst artiesten benelux Carn | 17 | 25-09-2003 23:05 | |
De Kantine |
Wat zijn jouw plannen voor vandaag? Phileine | 57 | 11-06-2003 18:53 | |
De Kantine |
Hoe ziet jouw week eruit? Evito | 33 | 07-05-2003 22:12 | |
De Kantine |
Wat hebben jullie vandaag gedaan??? xxSweetLoverxx | 54 | 09-05-2002 01:21 |