Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2004, 11:37
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 12-02-2004 @ 11:50:
In principe is StoP ook beter hoor. Maar geen Type II legal. Ook geen Extended legal meer. En ik heb nog nooit in Type I gespeeld. Voor casual play is het teveel moeite om er aan te gaan komen.
/me heeft een Japanse StoP uit een booster getrokken
en nog een engelse. de andere 2 heb ik moeten kopen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2004, 14:41
beeble
beeble is offline
ik heb ze voor een halve euro per stuk van een vriend
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 12-02-2004 @ 15:41:
ik heb ze voor een halve euro per stuk van een vriend
prijs jezelf gelukkig,heeft hij er toevallig niet nog een stuk of 7?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 14:57
beeble
beeble is offline
hij heeft er nog 4 maar die zitten in een deck (helaas)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 16:37
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Waarom maak je het dan niet écht equipment WW met die 2/2 waarmee je mag equippen als instant? Dat is pas bruut
En de lions horen volgens mij ook in WWe, maar goed.
Die 2/2 en de lions zijn ook al aardig prijzig dus...
Ensnaring brige doe je toch al niets aan, als hij nul kaarten in zijn hand is, wat meestal het geval is met burning brige. En als hij er dan toch 1 of twee in zijn hand heeft, kun je ook alles equipen op 1 beestjes, aan vallen en dan als instant alles weer terug zetten.

Maar sunstandart is imho suboptimaal als je ook equipment kan kiezen die het zelfde effect heeft en ook nog eens mee doet met je equipment theme. En speel anders gewoon Angelic Athem, een mana meer maar continue effect, ook op beurt drie.

Denk je niet dat je met dat deck óf moet winnen voor beurt vijf, of een akroma's vengence/ wog moet happen? Snelheid ( goedkope beestjes ) is dus belangrijk, en aan de andere kant is het ook belangrijk dat je in het late spel blijvende druk kan uitvoeren via overgebleven equipments en skull clamp, zodat de control speler constant met antwoorden moet komen.

Naja, doe wat je wilt, ik weet niet welke kaarten je hebt..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 20:05
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 12-02-2004 @ 17:37:
Waarom maak je het dan niet écht equipment WW met die 2/2 waarmee je mag equippen als instant? Dat is pas bruut
Dat is de Shikari en die zit er al in

Citaat:
En de lions horen volgens mij ook in WWe, maar goed.
Die 2/2 en de lions zijn ook al aardig prijzig dus...
In WWe zijn de Lions vervangen door de Glaivemaster. Een 4/2 first strike op beurt 2 is beter dan een 4/1

Citaat:
Ensnaring brige doe je toch al niets aan, als hij nul kaarten in zijn hand is, wat meestal het geval is met burning brige. En als hij er dan toch 1 of twee in zijn hand heeft, kun je ook alles equipen op 1 beestjes, aan vallen en dan als instant alles weer terug zetten.
SB staat nog niet vast...wellicht dat ik er Altar's Light in moet gooien.

Citaat:
Maar sunstandart is imho suboptimaal als je ook equipment kan kiezen die het zelfde effect heeft en ook nog eens mee doet met je equipment theme. En speel anders gewoon Angelic Athem, een mana meer maar continue effect, ook op beurt drie.
Het is Glorious Anthem . Ik heb hem gehad maar aangezien het deck niet heel consistent is heb ik persoonlijk liever de Sun Standard voor de "long" (na beurt 5-6) run

Citaat:
Denk je niet dat je met dat deck óf moet winnen voor beurt vijf, of een akroma's vengence/ wog moet happen? Snelheid ( goedkope beestjes ) is dus belangrijk, en aan de andere kant is het ook belangrijk dat je in het late spel blijvende druk kan uitvoeren via overgebleven equipments en skull clamp, zodat de control speler constant met antwoorden moet komen.

Naja, doe wat je wilt, ik weet niet welke kaarten je hebt..
Zoals eerder...misschien moet ik mijn Sideboard wat aanpassen, aangezien ik nu ook 2x Second Sunrise heb, maar zoveel WoG's of Akroma's Vengeance zijn hier niet, dus eigenlijk hoef ik me geen zorgen te maken
Oud 12-02-2004, 21:08
Joostje
Joostje is offline
Ik heb dit deck van de week bedacht, maar nog niet uitgeprobeerd:

Trouwens, ik gebruik alleen Mirodin block en 8e editie kaarten, dus niet gaan zeiken omg gebruik toch brainstorm en timewalk (ofzo)

2 x obliterate
2 x oblivion stone
4 x darksteel ingot
4 x darksteel brute
2 darksteel colossus
2 x proteus staff
2 x darksteel pendant
2 x fireball
4 x thirst for knowledge
4 x assert authority
4 x override
2 x shatter
2 x pyrite spellbomb

4 x Darksteel citadel
4 x great furnace
4 x seat of the synod
2 x blinkmoth landje (naam kwijt)
5 x island
5 x mountain
Oud 12-02-2004, 22:52
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Wat is je game plan tegen Affinity block, joostje?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 23:13
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 12-02-2004 @ 23:52:
Wat is je game plan tegen Affinity block, joostje?
Mwoah, de broodstar counteren en belangrijkste artifacts shatteren? Obliterate lijkt me redelijk dodelijk.

Misschien toch maar die pyrite spellboms veranderen in aether spellboms trouwens
Oud 14-02-2004, 14:55
Marneus Galgar
Marneus Galgar is offline
of je pakt gewoon winged sliver. Als je dan protction hebt van blue. Dan je diene broodstar killen met je toxin sliver .
Werd bij mij toch altijd.
dus slivers zijn voor alles de oplossing
Oud 14-02-2004, 16:33
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Joostje schreef op 13-02-2004 @ 00:13:
Mwoah, de broodstar counteren en belangrijkste artifacts shatteren? Obliterate lijkt me redelijk dodelijk.

Misschien toch maar die pyrite spellboms veranderen in aether spellboms trouwens
Counter affinity speelt voor UU een broodstar en heeft dan minstens net zo veel mana als jij om terug te counteren.
Obliterate is echt een hele nare kaart, want op het moment dat jij acht mana hebt gemaakt met je deck, ben je opeens alles kwijt. En de kans bestaat dat je op het moment dat je hem kan spelen, óf al dood bent, of wel genoodzaakt bent om het board te resetten omdat je anders bijna dood bent. Heb je dan nog wel genoeg resources om afinity er wéér uit te racen ? Ik snap dat je darksteel artifacts overleven... Bovendien speel je slechts 2x obliterate en shatter. Als ik jouw was, zou ik er óf een snel combo deck van maken met zware disruption tegen affinity ( shatters en detonates.. Detonate op beurt 1 artifact landje kan zooo bruut zijn tegen de shaky mana base van afinity ),
of of een héél snel combo deck van maken, alles voor de speed, en dan obliterates als nood hendel als de disruption van affinity je te veel word. Op zich is de obliterate wel beter dan ik eerst besefde... als je met drie mana sources overleeft, heb je al genoeg mana voor je combo. Talismans go

In principe is de eather beter denk ik, want als je een beeste op het einde van iemands beurt bounced, dan win je twee beurten. Tof idee heur. Apprenticen tegen mijn Mirrodin-block affinity?

Laatst gewijzigd op 14-02-2004 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 19:33
robbzooi
robbzooi is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 10-11-2003 @ 09:32:
Wat is de verkkoopprijs? Zijn ze compleet mint? Welke serie zijn ze?
kerel je d8 tog niet dat die gozer zo ff 2 black lotus over heeft... lalala 1 black lotus 1000 euro volgens www.nedermagic.com tis gvd de zeldzaamste kaart van magic...

btw ik had geen zin om t hele topic te lezen dus weet nie of de meeting al is geweest lijkt me wel gaaf ook al heb ik een bagger elfdeck...
ik kom verkleed als draco zoek maar op

Laatst gewijzigd op 14-02-2004 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 19:55
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 14-02-2004 @ 17:33:
Counter affinity speelt voor UU een broodstar en heeft dan minstens net zo veel mana als jij om terug te counteren.
Volgens mij speelt affinity veel minder counterspells (alleen overrides toch ?

Citaat:
Obliterate is echt een hele nare kaart, want op het moment dat jij acht mana hebt gemaakt met je deck, ben je opeens alles kwijt. En de kans bestaat dat je op het moment dat je hem kan spelen, óf al dood bent, of wel genoodzaakt bent om het board te resetten omdat je anders bijna dood bent. Heb je dan nog wel genoeg resources om afinity er wéér uit te racen ?
board resetten is niet.zo erg, daar gaat mn deck ongeveer over . Daarnaast neem ik aan dat die oblivion stones net zo hard meewerken om te resetten als obliterate. Helaas kan ik geen myr retriever spelen, anders wordt mijn colossus combo verkloot. Wat eventueel nog zou kunnen is zwart splashen voor een stuk of twee Barter for bloods.

Citaat:
Ik snap dat je darksteel artifacts overleven... Bovendien speel je slechts 2x obliterate en shatter. Als ik jouw was, zou ik er óf een snel combo deck van maken met zware disruption tegen affinity ( shatters en detonates.. Detonate op beurt 1 artifact landje kan zooo bruut zijn tegen de shaky mana base van afinity ),
Erg klote als ik tegen een non-artifact deck speel. En in Arnhem speel je daar op toernooitjes standaard tegen.

Citaat:
of of een héél snel combo deck van maken, alles voor de speed, en dan obliterates als nood hendel als de disruption van affinity je te veel word. Op zich is de obliterate wel beter dan ik eerst besefde... als je met drie mana sources overleeft, heb je al genoeg mana voor je combo. Talismans go
Juh, obliterate is dope . Voor de rest zie ik er niet echt een combo van komen, sneller dan affinity gaat toch niet lukken.

Citaat:
In principe is de eather beter denk ik, want als je een beeste op het einde van iemands beurt bounced, dan win je twee beurten. Tof idee heur. Apprenticen tegen mijn Mirrodin-block affinity?
Ik heb Apprentice, maar geen idee hoe het werkt :/. Waarschijnlijk bounce je aan het begin van de attack phase trouwens, scheelt tijd en schade. Trouwens, als ik snel na een obliterate die colossus op tafel krijg is het wel sluss.
Oud 15-02-2004, 11:57
Marneus Galgar
Marneus Galgar is offline
het is om te vragen of iemand van jullie Siver queen heeft of iemand kennen die haar heeft en weg doet.
Oud 15-02-2004, 12:54
Verwijderd
Citaat:
space master X schreef op 14-02-2004 @ 20:33:
btw ik had geen zin om t hele topic te lezen dus weet nie of de meeting al is geweest lijkt me wel gaaf ook al heb ik een bagger elfdeck...
ik kom verkleed als draco zoek maar op
Er is voor zover ik weet nog geen meeting geweest. Niemand kent er een plek voor geloof ik.

Overigens, iemand interesse om hier ook wat ruil-handel in op te zetten? Ik zoek nog wel wat kaarten, ben best bereid hier een lijst van kaarten in mijn ruilmap te plaatsen, eventueelmet foto's.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:18
robbzooi
robbzooi is offline
Citaat:
MagicGotenks schreef op 15-02-2004 @ 13:54:
Er is voor zover ik weet nog geen meeting geweest. Niemand kent er een plek voor geloof ik.

Overigens, iemand interesse om hier ook wat ruil-handel in op te zetten? Ik zoek nog wel wat kaarten, ben best bereid hier een lijst van kaarten in mijn ruilmap te plaatsen, eventueelmet foto's.
wat d8 je van westervoort gezellig klein gat
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:55
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Joostje schreef op 14-02-2004 @ 20:55:
Vandaag Extended toernooi gespeeld. 1 Affinity deck tegen me gehad en die had Atog's en veel artifacts. Geen counterspells, wel andere affinity shit.

Kwas 6e van de 20 ofzo. De top werd geroeleert door Aluren, Madness en Enchantress.
Oud 15-02-2004, 22:09
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Joostje schreef op 14-02-2004 @ 20:55:
Er zijn 3 typen affinity die veel gespeeld worden.

1) Sarnia, met 12 counterspells (Mana Leak, Override en Assert Authority/Dispersal Shield)

2) Aggro, met 6-8 counterspells (meestal Mana Leak en Override, soms Assert Authority)

3) Atogfinity met vrijwel geen counterspells, vanwege de vele rode en soms zwarte kaarten die erin zitten

Zelf heb ik alleen ervaring met 2), maar 1) heeft over het algemeen de beste resultaten.
Oud 15-02-2004, 22:17
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 15-02-2004 @ 23:09:
Er zijn 3 typen affinity die veel gespeeld worden.

1) Sarnia, met 12 counterspells (Mana Leak, Override en Assert Authority/Dispersal Shield)

2) Aggro, met 6-8 counterspells (meestal Mana Leak en Override, soms Assert Authority)

3) Atogfinity met vrijwel geen counterspells, vanwege de vele rode en soms zwarte kaarten die erin zitten

Zelf heb ik alleen ervaring met 2), maar 1) heeft over het algemeen de beste resultaten.
Ik ken alleen aggrofinity. 1 Zal best goed zijn in type twee, maar mijn deck hoeft daar gelukkig niet tegen
Oud 16-02-2004, 12:31
StijnSpoortNiet
Citaat:
Baron Sengir schreef op 15-02-2004 @ 23:09:

Die had ik afgelopen zondag dus tegen mij. Was makkelijk te beaten met R/G beats.
Oud 16-02-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
MagicGotenks schreef op 15-02-2004 @ 13:54:

ik zoek nog een serra avatar en een sneak attack,1 lynx uit apocalypse (naam ffies kwijt) en een death grasp
ik hoor wel wat jullie zoeken en maybe dat er een ruil gesloten kan worden...
overigens zoek ik ook nog wat commons en unc...maar ik zou zo niet weten welke dat zijn....zal het wel eens opzoeken
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 17:23
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 16-02-2004 @ 15:47:
ik zoek nog een serra avatar en een sneak attack,1 lynx uit apocalypse (naam ffies kwijt) en een death grasp
ik hoor wel wat jullie zoeken en maybe dat er een ruil gesloten kan worden...
overigens zoek ik ook nog wat commons en unc...maar ik zou zo niet weten welke dat zijn....zal het wel eens opzoeken
Voor een Death Grasp moet je bij Baron Sengir zijn. Ik heb mijn enige exemplaar daarvan niet al te lang geleden met hem geruild.

Ik ben op zoek naar een hele waslijst met kaarten, maar ik ben op het moment te lui om die lijst op te stellen. Wordt vervolgd.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 19:08
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 16-02-2004 @ 15:47:
ik zoek ... death grasp
Zoals MG zei, die heb ik idd. Zelfs 2 als je ze nodig hebt.
Ik zoek voorlopig vooral Leonin Shikari en ik heb nu ook geen zin om mijn hele lijst op te stellen
Oud 16-02-2004, 20:13
StijnSpoortNiet
Ik ben op zoek naar:

3 Birds of Paradise
2 Demolish
4 Krosan Tusker
2 Creeping Mold
1 Rhox
1 Mind's Eye
2 Molten Rain

Waarschijnlijk komt het er toch op neer dat ik ze allemaal in 1 x bestel bij iemand die een eigen winkeltje heeft.

Waarom zijn die Llanowar Elves niet meer Type II? Klote WoTC, stelletje naaiers. Nu moet ik voor 45 pleuro aan birds gaan komen, anders ben ik totaal kansloos op het volgende toernooi.
Oud 16-02-2004, 21:32
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 16-02-2004 @ 21:13:

Waarom zijn die Llanowar Elves niet meer Type II? Klote WoTC, stelletje naaiers. Nu moet ik voor 45 pleuro aan birds gaan komen, anders ben ik totaal kansloos op het volgende toernooi.
Ach, dan speel je toch geen groen?
Maar de elves zijn weg vanwege de keuze die bezoekers van magicthegathering.com hebben gemaakt. De keuze was:
Utopia Tree + Llanowar Elves vs. BoP + Vine Trellis

Ik geloof dat er 4% verschil zat in het voordeel van BoP.

Oh ja, en ik heb wel een Rhox, 2 Creeping Mold en 2 Molten Rains voor je.

Ik zoek:

3x Last Word
2x Leonin Shikari

en ik kijk later wel wat mijn andere decks nodig hebben...

Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 12:18
Verwijderd
Mijn voorlopige have/wish lists zijn te vinden op:

Havelist

Wishlist
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 15:08
StijnSpoortNiet
Citaat:
Baron Sengir schreef op 16-02-2004 @ 22:32:
Ach, dan speel je toch geen groen?
Maar de elves zijn weg vanwege de keuze die bezoekers van magicthegathering.com hebben gemaakt. De keuze was:
Utopia Tree + Llanowar Elves vs. BoP + Vine Trellis

Ik geloof dat er 4% verschil zat in het voordeel van BoP.
Ja, ik weet de hele geschiedenis erachter. Maar ik ben het niet eens met de uitkomst. Mijn enige reden is dat die fokking Birds zooo duur zijn (prijs x 4=60 euro ). Ik heb veel liever Llanowar Elves a 0,25 eurocent per stuk. En Vine Trellis is wel fijn, op zich. Houdt de vervelende weenies op afstand.

En groen is samen met blauw, wit en rood mijn favo kleuren. Daarom dus.

Heeft er iemand wel eens tegen G/R Land destruction gespeeld? En zo ja, wat vond je ervan? Ik ben van plan dat op het volgende Type II toernooi te gaan spelen.
Oud 18-02-2004, 15:09
StijnSpoortNiet
Citaat:
MagicGotenks schreef op 17-02-2004 @ 13:18:

Havelist

Wishlist
Ik wil alleen Molder Slug en het enige wat ik aan te bieden heb is Hammers. Maar dat doe ik dus niet.
Oud 18-02-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Marneus Galgar schreef op 15-02-2004 @ 12:57:
het is om te vragen of iemand van jullie Siver queen heeft of iemand kennen die haar heeft en weg doet.
Heb er nog 2 liggen, doe ze weg tegen aluren's, argothian enchantresses, expedition, serra's sanctum, fastbonds, of dubbellandjesshit.

Weet iemand hier trouwens of fastbond nog restricted is?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
MagicGotenks schreef op 17-02-2004 @ 13:18:

Havelist

Wishlist
Heb nog wel wat hammers, draakjes en scepters liggen.
Zie mijn vragenlijstje hierboven.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 18-02-2004 @ 16:08:
Heeft er iemand wel eens tegen G/R Land destruction gespeeld? En zo ja, wat vond je ervan? Ik ben van plan dat op het volgende Type II toernooi te gaan spelen.
Ja, tegen gespeeld. Zwaar irritant, mits het snel genoeg is. Vereist echter wel een BoP op de eerste beurt. Ik denk alleen dat Affinity er echt iets tegenin kan brengen. Of een Mox-powered deck. Ik had op dat moment zelf geen Chrome Mox, dus ik bleef hopeloos op 1 land steken.

@Benfatto: Sorry, mijn verzameling gaat niet zo ver terug. Ik ben van het Invasion-heden tijdperk.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 21:51
Gadje
Gadje is offline
als een van de weinige meisjes speel ik t ook, af en toe
ik heb 2 decks en ga mn 3 bouwen
maar ik heb niemand meer om tegen te spelen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 18-02-2004 @ 22:51:
Waar ligt Oosterhout?

Ik ben nu druk bezig mijn Burning Bridges Type 2 te krijgen, maar het gemis van kaarten als Barbarian Ring, Flame Burst en Browbeat is groot. Hier mijn decklist, ideeen/suggesties zijn meer dan welkom!

Land:
16x Mountain
4x Great Furnace

Spells:
4x Ensnaring Bridge
3x Pulse of the Forge
3x Pyrotechnics
4x Fireball
3x Shrapnel Blast
4x Pyrite Spellbomb
2x Pyroclasm
3x Electrostatic Bolt
4x Shock
4x Barbed Lightning
4x Carbonize
2x Lightning Blast
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 14:33
StijnSpoortNiet
Citaat:

Een magic-spelende dame.
Oud 19-02-2004, 14:34
StijnSpoortNiet
Citaat:
MagicGotenks schreef op 18-02-2004 @ 18:44:
Ja, tegen gespeeld. Zwaar irritant, mits het snel genoeg is. Vereist echter wel een BoP op de eerste beurt. Ik denk alleen dat Affinity er echt iets tegenin kan brengen. Of een Mox-powered deck. Ik had op dat moment zelf geen Chrome Mox, dus ik bleef hopeloos op 1 land steken.

Mooi zo. Ik ga meer voor een control deck dan voor een control-beats.
Oud 19-02-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 19-02-2004 @ 15:34:

Mooi zo. Ik ga meer voor een control deck dan voor een control-beats.
Hmm, ik denk dat je met LD toch verder komt met wat goede beats. Het LD-deck waartegen ik speelde kwam vroeg in de game al met Ravenous Baloth en Molder Slug. Als je dat tegenover je krijgt ben je vrij kansloos.

Op een andere sidenote: Over een weekje of 2 schaf ik een boosterbox Invasion aan. Weer ff genieten van naar mijn mening het beste block van allemaal.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 18:40
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
MagicGotenks schreef op 19-02-2004 @ 13:20:
Waar ligt Oosterhout?

Ik ben nu druk bezig mijn Burning Bridges Type 2 te krijgen, maar het gemis van kaarten als Barbarian Ring, Flame Burst en Browbeat is groot. Hier mijn decklist, ideeen/suggesties zijn meer dan welkom!

Land:
16x Mountain
4x Great Furnace

Spells:
4x Ensnaring Bridge
3x Pulse of the Forge
3x Pyrotechnics
4x Fireball
3x Shrapnel Blast
4x Pyrite Spellbomb
2x Pyroclasm
3x Electrostatic Bolt
4x Shock
4x Barbed Lightning
4x Carbonize
2x Lightning Blast
Weinig land zeg :/.
Saaie naam, kun je het niet Great Balls of Fire noemen ofzo? Oja, silver knight + Worship = genaaid
Oud 19-02-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 19-02-2004 @ 19:40:
Weinig land zeg :/.
Saaie naam, kun je het niet Great Balls of Fire noemen ofzo? Oja, silver knight + Worship = genaaid
De landcount moet ik idd nog wat verhogen. Of Chrome Mox erin gooien. Ben ik nog niet uit.

En Great Balls of Fire is niet echt toepasselijk. En nog veel minder origineel.

Overigens, silver knight + pyrite spellbomb = geen silver knight
En ik heb Decree of Annihilation in de SB, dus das ook geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 19:29
Dikkie
Dikkie is offline
Ik heb hier deze 2 kaarten

jasmine seer
http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=6043

Zealots en-Dal
http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=15124

ik vroeg me af, gelden plains als witte kaarten ?
Oud 19-02-2004, 19:43
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Dikkie schreef op 19-02-2004 @ 20:29:
Ik heb hier deze 2 kaarten

jasmine seer
http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=6043

Zealots en-Dal
http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=15124

ik vroeg me af, gelden plains als witte kaarten ?
nee
Oud 19-02-2004, 19:45
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
MagicGotenks schreef op 19-02-2004 @ 20:05:
De landcount moet ik idd nog wat verhogen. Of Chrome Mox erin gooien. Ben ik nog niet uit.

En Great Balls of Fire is niet echt toepasselijk. En nog veel minder origineel.

Overigens, silver knight + pyrite spellbomb = geen silver knight
En ik heb Decree of Annihilation in de SB, dus das ook geen probleem.
O, ok
Oud 19-02-2004, 21:02
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 19-02-2004 @ 15:33:

Een magic-spelende dame.
jaja
oosterhout ligt in noord brabant bij breda
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:55
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
Joostje schreef op 19-02-2004 @ 20:43:
nee

dus Zealots en-Dal is nutteloos?
Oud 20-02-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Dikkie schreef op 20-02-2004 @ 15:55:
dus Zealots en-Dal is nutteloos?
Uhm, wat snap je niet aan nonland permanents? Juist omdat je landjes geen kleur hebben, stat dat in het textbox van Zealots en-Dal. Je hoeft dus niet naar je landjes te kijken. Zolang al je andere permanents (dus creatures/enchantments/artifacts) maar wit zijn, krijg je 1 leven.

Maar dat maakt de kaart al redelijk nutteloos. Wat heb je aan 1 leven per beurt als je 4 mana betaalt voor een 2/4 creature?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 17:49
Verwijderd
Citaat:
MagicGotenks schreef op 20-02-2004 @ 18:31:
Uhm, wat snap je niet aan nonland permanents? Juist omdat je landjes geen kleur hebben, stat dat in het textbox van Zealots en-Dal. Je hoeft dus niet naar je landjes te kijken. Zolang al je andere permanents (dus creatures/enchantments/artifacts) maar wit zijn, krijg je 1 leven.

Maar dat maakt de kaart al redelijk nutteloos. Wat heb je aan 1 leven per beurt als je 4 mana betaalt voor een 2/4 creature?
Als je tegenstander niet van dat beest af komt is het nog wel de moeite waard ook. Radiant's Dragoons is ook niet slecht, terwijl dat incl. echo ook 8 mana voor 5levens en een 2/5 is. Okee, niemand betaalt de echo, dus heb je 5 levens voor 4 mana.
Overigens gaat mijn voorkeur toch uit naar Soul Warden (multiplayer --> woo hoo! )
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
PCRodent schreef op 20-02-2004 @ 18:49:
Als je tegenstander niet van dat beest af komt is het nog wel de moeite waard ook.
Zo lastig is het niet om minimaal 2 schade per beurt te doen.. dus dan heeft het verkrijgen van 1 leven per beurt eigenlijk vrij weinig zin in mijn ogen. Ik zet op dat slot liever een stevige beater.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 11:54
beeble
beeble is offline
livegain is nutteloos, behalve als je meer dan 10/15 levens per keer krijgt.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 15:01
Verwijderd
Iemand die nog 4 Demolish voor mijn Ponza deck heeft?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:26
StijnSpoortNiet
Citaat:
beeble schreef op 22-02-2004 @ 12:54:
livegain is nutteloos, behalve als je meer dan 10/15 levens per keer krijgt.
Je hebt zeker nog nooit tegen Aluren gespeeld? Op beurt 3/4 is het toch wel zo van. Ik speel Keavan Harpie (of hoe die hoer ook heet) 1 miljoen keer, dus ik krijg 1 miljoen levens, wil je er nog op reageren? En dan zoiets van, je krijgt nu 1000 schade, dus je staat op -980.
Oud 22-02-2004, 22:26
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Gadje, hier iemand uit Breda die ook Magic speelt.
Hier in Breda hebben ze de winkel "Labyrint Breda" waar het een en ander aan magic (en andere spellen) wrdt gespeeld.

Ow... wellicht ook leuk om te weten, we spelen hier sinds een aantal maanden ook Magic arena. Hiervoor komen we op vrijdagavond bijeen in de winkel om een bepaald type te spelen. (grotendeels gebaseerd op fun en niet op winnen... heel belangrijk in mijn ogen)

Mocht je eens interesse hebben (en dit niet te ver weg vinden) kom dan eens lang. (vrijdags is arena vanaf 18.45)

Er komen geloof ik meerdere spelers uit Oisterhout, zal het eens navragen voor je.

Anyway, voor de mensen hier, die spraken over Affinity, denk dat jullie een update nodig hebben, gezien er nu 3 versies van affinity worden gespeeld:

1. Control affinity (dus de 12 counters)
2. Aggro affinity (6-8 counters)
3.BRU Aggro affinity (0 counters... maar met 4 ravagers en 2 atogs en geen broodstars)

Zelf speel ik category 2 en heb ik het geluk, dat ik aan 4 moxen ben gekomen (1 uit booster, 2 door draften gewonnen, 1 gerolen)
Decklist als volgt:

4X Chrome Mox
4X Seat of the Synod
4X Great Furnace
4X Glimmervoid
3X Darksteel Citadel

3X Broodstar (heb er wel 4, maar 3 lijkt genoeg te zijn... 4 teveel)
1X Arcbound Ravager (wil ik nog wel 3 maal, voor degenen die hem weg doen)
4X Frogmite
4X Myr Enforcer

3X Talisman of Dominance
4X Pyrite Spellbomb
4X Aether Spellbomb

4X Thirst of Knowledge
4X Thoughtcast

4X Mana Leak
2X Vex
2X Assert Authority
2X Shrapnel Blast

Maar gezien ik al weet dat dit deck aardig goed werkt, kan ik in volgende Magic Arena dagen gewoon een fundeck uitproberen
Reageren

Regels voor berichten