| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
- kan goed dingen uitleggen
- MAAR kan zelf niet zo heel goed tegen kritiek - vraag me altijd af wat mensen van me denken - vraag me sowieso altijd af wat mensen, waar dan ook over, denken - wil mensen helpen als ze problemen hebben - heb de neiging mezelf weg te cijferen - onzeker maar ook zeker (onzeker over toetsen en uiterlijk maar zeker over bepaalde andere zaken) - heb wel doorzettingsvermogen <<heb er veel meer hoor, maar ga nu trainen>>
|
|
|
|
ik schijn wel mysterieus, maar toch bertrouwbaar te zijn... en lief... en kan goed luisteren... rustig, maar niet saai rustig...
mensen noemen mij ook wel eens geweldig tja... en dat kan ik ook zijn zonder arrogant te zijn
|
|
|
|
* stronteigenwijs
* trouw * kan niet goed tegen onrechtvaardigheid * bevlogen/enthousiast en fanatiek * heel direct * eerlijk (ik kan niet eens liegen, laat staan dat ik het zou doen) * veel behoefte aan vrijheid * beetje introvert * doorzetter * perfectionistisch * vaak beetje impulsief * luister vaak naar m'n gevoel bij beslissingen * hou niet zo erg van verliezen. maar kan er tot op zekere hoogte wel beetje tegen. * om even wat enters te besparen: intelligent, sportief/actief, dromer (soms), soms beetje wantrouwend, doe niet aan roddelen en stel het ook niet zo op prijs als er over mij geroddeld wordt. * en heel lief ![]() nu is deze lijst wel lang genoeg, maar ik wel wat gecompliceerder dan dit hoor
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Werk, Geld & Recht |
Sollicitatiegesprek: wat vind jij lastige vragen? Lilything | 143 | 24-09-2010 15:52 | |
| De Kantine |
hoeveel kinderen wil jij? Mark52 | 191 | 28-08-2010 22:50 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat na de dood? Love & Peace | 288 | 21-12-2006 22:13 | |
| Liefde & Relatie |
Wat is jouw ideale man/vrouw? Optima | 116 | 11-08-2006 11:48 | |
| Seksualiteit |
Ideale bedpartner? Zebra | 56 | 23-05-2006 17:41 | |
| De Kantine |
Gegronde zelfkennis. Tandpasta | 47 | 29-07-2004 00:59 | |