Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2004, 12:46
L'aste Plaque
L'aste Plaque is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 21-02-2004 @ 03:36:
Nee, en gelukkig ook alle skiers niet, sla toch niet zo'n wartaal uit.
w3rd, pak ze man !
Oud 21-02-2004, 13:08
Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 18-02-2004 @ 23:27:
Het intellect van de gemiddelde snowboarder...

(Van gemiddelden zijn ook positieve uitzonderingen, dus niemand hoeft zich persoonlijk aangevallen te voelen. Niet *alle* snowboarders zijn zo dom.)
Ik snowboard nu al 4 jaar, hiervoor heb ik ook nog een paar jaar geskied. Voor mij is snowboarden gewoon veel leuker, omdat het een veel grotere kick geeft wanneer je naar beneden gaat, je bent veel meer van jezelf afhankelijk en dan vooral van je evenwicht.

Verder ben ik juist van mening dat de skiërs irritant zijn, nooit willen ze aan de kant voor een snowboarder. Alleen omdat er een paar gevallen zijn die denken dat ze DWARS door skiërs heen moeten. Zo verpesten ze het voor de rest.

en @ F.A.

Ik ben het totaal niet met al die onzin eens die je uitkraamt. Skiën is minstens zo gevaarlijk als snowboarden, zeker als je zulke skiërs als jij hebt, die denken dat ze boven snowboarders staan.
En ook over dat IQ klopt gewoon voor geen meter, hoezo we denken in hokjes, daar zijn we toch al zo goed in?!
Ikzelf doe gymnasium, en haal goede cijfers. En ik weet dat wanneer je 10 snowboarders hebt er zeker wel 5 hiervan VWO doen..Dus waar heb je het toch allemaal over??
Oud 22-02-2004, 09:00
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
ik ski, snowboard en bigfoot
Oud 23-02-2004, 00:40
Nanaki
Nanaki is offline
hehe, Philemon maak je niet zo druk :] Dat hele snowboarders vs. skiërs is zoo van gisteren. Beetje jammer, maar er blijven altijd mensen met een ongenuanceerde, conservatieve, bekrompen gedachtengang. (*kuch*F.A.*kuch*)

[ontopic] ik wil nog wel eens telemarken, dat ziet er echt super relaxed uit iemand ervaring daarmee?

Big foots vind ik trouwens maar lomp. Lijkt me niet echt uitdagend.
Oud 23-02-2004, 10:00
waaromniet?
waaromniet? is offline
Bigfoots vind ik ook maar lomp... Dat is pas een verminkte vorm van skien. Telemarken lijkt mij ook heel gaaf, maar heb het nog nooit gedaan
Oud 23-02-2004, 10:54
Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 23-02-2004 @ 01:40:
hehe, Philemon maak je niet zo druk :] Dat hele snowboarders vs. skiërs is zoo van gisteren. Beetje jammer, maar er blijven altijd mensen met een ongenuanceerde, conservatieve, bekrompen gedachtengang. (*kuch*F.A.*kuch*)
Ach ja...sommige mensen vervelen zich wel eens, gaan ze maar even wat typen:-P. Wel vreemd dat F.A. weer niks van zich laat horen...

On-topic: Vorig jaar heb ik wel mensen op de piste gezien die aan het telemarken waren, maar toch vraag ik mij nog steeds af wat jullie daar leuk aan lijkt... Volgens mij is het echt heel zwaar!!
Oud 23-02-2004, 11:21
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Philemon schreef op 23-02-2004 @ 11:54:
Ach ja...sommige mensen vervelen zich wel eens, gaan ze maar even wat typen:-P. Wel vreemd dat F.A. weer niks van zich laat horen...

On-topic: Vorig jaar heb ik wel mensen op de piste gezien die aan het telemarken waren, maar toch vraag ik mij nog steeds af wat jullie daar leuk aan lijkt... Volgens mij is het echt heel zwaar!!
Hij is op wintersport

Een uitdaging, een andere manier van skien... Ik ben benieuwd hoe dat is met een losse hak, en of die techniek echt zo natuurlijk aanvoelt als sommige beweren
Oud 24-02-2004, 09:02
Quiana
Quiana is offline
Na overleg met de andere fb's is besloten deze topic te sluiten, aangezien het meer om FA draait dan om het eigenlijke onderwerp. (en al die posts verwijderen of editten is ook vrij veel werk.)

Met het eigenlijke onderwerp is niks mis, deze discussie kan dan ook verder gevoerd worden in een nieuwe topic. (maar hou het dan wel bij dit onderwerp... En voor sommigen is het misschien een tip om minder generaliserend te posten ed, dat scheelt nogal.)

Regels voor berichten