Advertentie | |
|
![]() |
|
hehe, Philemon maak je niet zo druk :] Dat hele snowboarders vs. skiërs is zoo van gisteren. Beetje jammer, maar er blijven altijd mensen met een ongenuanceerde, conservatieve, bekrompen gedachtengang. (*kuch*F.A.*kuch*)
[ontopic] ik wil nog wel eens telemarken, dat ziet er echt super relaxed uit ![]() Big foots vind ik trouwens maar lomp. Lijkt me niet echt uitdagend.
||
Citaat:
On-topic: Vorig jaar heb ik wel mensen op de piste gezien die aan het telemarken waren, maar toch vraag ik mij nog steeds af wat jullie daar leuk aan lijkt... Volgens mij is het echt heel zwaar!!
||
![]() |
Citaat:
Een uitdaging, een andere manier van skien... Ik ben benieuwd hoe dat is met een losse hak, en of die techniek echt zo natuurlijk aanvoelt als sommige beweren ![]()
|
Na overleg met de andere fb's is besloten deze topic te sluiten, aangezien het meer om FA draait dan om het eigenlijke onderwerp. (en al die posts verwijderen of editten is ook vrij veel werk.)
Met het eigenlijke onderwerp is niks mis, deze discussie kan dan ook verder gevoerd worden in een nieuwe topic. (maar hou het dan wel bij dit onderwerp... En voor sommigen is het misschien een tip om minder generaliserend te posten ed, dat scheelt nogal.)
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wintersporters opgelet! eveline89 | 1 | 16-10-2008 09:57 | |
Vrije tijd |
Wintersporters opgelet! eveline89 | 0 | 15-10-2008 16:30 | |
Algemene schoolzaken |
Debat: Wintersport & Milieu Verwijderd | 2 | 27-03-2006 18:24 | |
Verhalen & Gedichten |
moeders en dochters en bergen (veranderd) edgaar5000 | 3 | 25-03-2003 18:54 | |
Vrije tijd |
Snowboarden vs. Skieen pathfinder | 64 | 09-01-2003 12:57 | |
Drugs & Alcohol |
ziek van drugs of alcohol? geen behandeling de abt van sion | 17 | 02-01-2002 00:31 |