Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vijl ze altijd rond, heb ze meestal redelijk lang, en lak ze iig altijd. Op de een of andere manier als er een breekt, volgt de rest dus dan knip ik ze wel af en groeien ze weer allemaal netjes aan.
Op de een of andere manier kijk ik er ook altijd naar bij andere mensen.
|
![]() |
French manicure, maar dan met nepnagels. De meeste nepnagels zijn zó extreem lelijk, niet te geloven. Maar na een heleboel uitproberen heb ik dan eindelijk toch mooie nageltjes gevonden. Ze lijken heel echt, nog mooier dan gelnagels; het zijn niet van die dingen waaraan je meteen ziet dat ze kitsch zijn.
Mijn eigen nagels breken al af als ik ernaar kijk, dus dat is vrij kansloos. Ik kan ze dus ook nooit lakken oid, vandaar de nepnagels.
|
Verwijderd
|
achja, dat is geen doen voor mij, ik werk zovaak met verf of andere dingen, dat mijn nagels altijd viezig zijn.
soms scheuren ze, en dan ga ik bijten, erg snel groeien ze niet, zodat ik ze niet weet ik veel hoe vaak hoef te knippen. soms doe ik er transparrante nagellak over |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Alleen de nagles van m'n pinken zijn wat langer. De rest niet lang maar ook niet echt kort.
Mijn nagels hebben nogal vaak de neiging om af te breken, daarom gebruik ik wel verstevigende lak, maar verder eigenlijk nooit kleurtjes. Nou toevallig met een zachtroze glans, maar dat is eerder een gevalletje van ik ben vrij en ik moet wat te doen hebben ![]() Ik heb verder ook nooit tijd om m'n nagels echt netjes te lakken, dus ik hou het maar bij de blanke verstevigende lak ![]()
|
ik vijl ze kort, gewoon rond. Ik lak ze eigenlijk bijna nooit, ik verveelde me dus nu zitten er allemaal bloemetjes op, maar ik vijl ze meestal met een glansvijl.
Ik vind niet dat ik mooie nagels heb, vooral mn duimnagels zijn niet mooi, heel breed en ik heb altijd lelijke nagelriemen. Ik vind nepnagels soms wel mooi maar draag ze zelf niet want ik vind lange nagels onhandig. Ik bijt ze niet af maar scheur mn nagels soms af (best iritante tik). oja, in de zomer heb ik wel vaak een fel kleurtje nagellak (turquase is cool) zooo, dat waren mijn nagels ![]() ![]()
|
![]() |
Ik knip mijn nagels alleen als ze gescheurd zijn of als ze heel slap zijn, ik vijl niet de bovenkant zeg maar, maar ik gebruik wel een polijst vijl zodat het oppervlak mooi glad word, dan doe ik er meestal nog doorzichtige nagellak overheen, heel soms een kleurtje en ik lak ze elke week overnieuw
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bruine verticale strepen op nagels anjali | 6 | 21-02-2018 19:55 | |
Lifestyle |
Te korte nagel! -x-Anoniem-x- | 3 | 18-05-2011 08:29 | |
Lichaam & Gezondheid |