Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2004, 22:57
Briseïs
Briseïs is offline
Wat doe jij met je nagels?

Bijt je ze, knip je ze? Vijl je ze? Rond of vierkant? Hou je ze lang of kort? Lak je ze? Hoe vaak en wat voor kleur? Vind je dat je mooie nagels hebt? Hoe heb jij nagels van mannen/vrouwen het liefst? Wat vind je van nepnagels?

Ik beet vroeger altijd, maar sinds ik een beugel heb lukt dat niet meer. Nu hou ik ze lang, knip ze niet meer maar vijl ze alleen, probeer t een beetje vierkant te houden. Elke week lak ik ze, meestal rood, ligt eraan waar ik zin in heb, soms sla ik een weekje over. Ik ben wel redelijk tevreden met mn nagels, ze hebben wel een mooie vorm.

Ik hou wel van lange, gelakte nagels, zolang ze maar niet al te lang zijn. French manicure vind ik wel mooi. Bij mannen heb ik ze liever kort. Nepnagels vind ik er vaak echt nep uitzien.
Oud 26-02-2004, 23:03
Verwijderd
ik knip mijn nagels, heel kort. als ik witte randjes van ongeveer een milimeter heb vind ik ze lang. ik heb grote nagels, bijna anderhalve centimeter lang op mijn huid, dus vind het ook niet nodig ze lang te laten groeien, ook niet praktisch. lak ze trouwens nooit, behalve met kerst eens in de 3 jaar, met blanke lak...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 23:05
Verwijderd
Ik bijt nagels
Ik krijg het niet echt afgeleerd..

Alhoewel als ik er nagellak overheen gooi blijf ik er wel af
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 23:11
Verwijderd
Ik bijt mn nagels, lak ze nooit, en ik vind ze ook niet bijzonder mooi..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 23:12
Verwijderd
Ik knip ze en veil ze nog een heel klein beetje bij als dat nodig is. Het ziet er best netjes uit, geen vlekjes (beschadigingen) en niet te lang/kort.

Het mooiste bij vrouwen is imho french manicure ziet er gewoon netjes uit, past bij iedere outfit.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 23:25
Faery
Faery is offline
Ik doe er niks aan en zolang ze niet afscheuren tijdens werk of masturbatie worden ze lekker lang, totdat ik er genoeg van heb en ze met behulp van andere nagels afscheur. En ik ben d'r bedreven in dus ik zie er altijd netjes uit.
Oud 26-02-2004, 23:33
Hakkie
Hakkie is offline
Ik bijt niet, ik knip mijn nagels. Ze zijn niet lang maar ook niet kort. Ik probeer ze wel een beetje 'gelijkmatig' te houden, dus geen lange ertussen ofzo
Soms heb ik zin om ze te lakken. Felle kleurtjes vind ik leuk.
Ik vijl nooit, dat snap ik niet eens. Ja, ik snap het wel maar ik vind knippen veel handiger!
En nepnagels vind ik meestal lelijk. French manicure vind ik wel mooi om te zien.
Ik ben wel tevreden over mijn nagels
Oud 26-02-2004, 23:47
Fog
Fog is offline
ik ben wel trots op mn nagels, ze groeien snel en breken nooit af, iedereen denkt dat het nepnagels zijn omdat ze erg gelijkmatig zijn en lang...ik knip ze af en toe als ze gewoon echt te lang worden, vijlen is niet nodig...ik lak ze eigenlijk nooit maar nu zijn ze toch wel knalrood.
Oud 27-02-2004, 00:17
June bug
June bug is offline
Ik heb nooit nagellak op, heb t geduld niet om t te laten drogen en vind t gruwelijk lelijk bij mezelf... Ik knip m'n nagels altijd gewoon, ze zijn gewoon kort, dat ziet er t meest verzorgd uit.
Oud 27-02-2004, 07:40
Qamra
Qamra is offline
Ik vijl ze meestal een beetje vierkant, probeer ze zo lang mogelijk te krijgen, lak ze bijna altijd met blanke lak (ik heb van mezelf van die witte randen, die vind ik te mooi om ze te begraven ) en heel af en toe plak ik er een bloemetje of een vlindertje op (hoe fout), ik bijt niet, pulk wel.

Euhm, ja. Ik vind mijn nagels echt enorm mooi, dus dan doe ik er vaak ook heel veel aan
Oud 27-02-2004, 08:02
Fortisi
Fortisi is offline
Ik bijt ze alleen af als ze gescheurd zijn, verder knip ik ze af en toe af als ze in de weg zitten bij het pianospelen.
Ik vijl ze ovaal-vormig bij en ik lak ze altijd (mijn nagels zijn niet zo mooi om te zien zonder nagellak) maar geen dramatische kleuren, een beetje parelmoerglans achtig iets.
Ze zijn niet zo lang, wel redelijk. Iedereen vraagt altijd of ik nepnagels heb
Ik wil ze het liefst een beetje lang houden, dan komt er veel minder snel vuil onder heb ik gemerkt.
En ik gebruik ze ook als afweermechanisme dus zonder nagels ben ik weerloos
Oud 27-02-2004, 09:27
Susanne
Susanne is offline
Weet ik veel, niets eigenlijk ik hou ze heel kort anders doen de snaren van m'n gitaar pijn.

Nepnagels zijn echt ugly, gatver dat je daar serieus over na denkt. Doe dan gelnagels, ziet er veel echter uit
Oud 27-02-2004, 09:41
Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
ik heb m'n nagels graag lang, om de zoveel tijd veil ik ze weer bij, en ik lak ze ook vaak.. altijd enkele dagen nagellak, en dan een weekje niks , kwestie van ze niet teveel te belasten of hoe noem je dat....

Ik beet ze vroeger, maar dat heb ik afgeleerd, godzijdank, want m'n nagels én handen zagen er toen echt niet uit, die afgekloven dingen, yuck
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 10:53
guess what
guess what is offline
Ik doe niet zo veel met mn nagels, ik houd ze alleen redelijk kort ivm gitaar spelen en dat was het wel weer. Ik lak ze nooit, nepnagels vind ik lelijk en french manicure kan wel mooi staan.
Oud 27-02-2004, 11:06
Nuck
Nuck is offline
Ik knip en vijl, superlange nagels is niks voor mij omdat ze bij mij toch afbreken . Soms lak ik ze, maar dan met gewoon transparante nagellak, glimt wel mooi .
Oud 27-02-2004, 11:41
JessieL
JessieL is offline
Ik vijl ze en ik hou ze vierkant. Past mooi bij mij vingers (vorm). Ik lak ze ook wel, soms heb ik daar geen zin in, maar ja als ik ze mooi wil houden moet dat wel.

Nepnagels zijn helemaal niet lelijk. Je moet alleen niet van die goedkope nagels nemen en goed kijken of de vorm en formaat bij je eigen nagels past.
French manicure is idd erg mooi. Staat netjes / verzorgd.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 13:12
Verwijderd
Bij mij breken ze altijd af, omdat ik als bijbaantje vakken vul ..heel irritant.
Als dat niet gebeurt, laat ik ze niet heel lang groeien, maar zodat je wel een mooi wit randje hebt. Beetje rond. Knippen en vijlen.

Ik doe wel vaak glitternagellakjes op ofzo, doorzichtig met glittertjes. Of zilver oid. Vroeger deed ik vaak kleurtjes als paars en oranje erop, nu niet meer, heel af en toe wel blauw oid. En helemaal nooit meer allemaal verschillende kleuren
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 13:23
Optima
Optima is offline
ik knip ze, zodra ze lang genoeg zijn dat ik mezelf ermee pijn zou kunnen doen.

Daarnaast maak ik ze vaak schoon...
Oud 27-02-2004, 13:42
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik knip en vijl ze. Soms blanke nagellak of french manicure.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 13:57
~louise~
~louise~ is offline
Mn nagels zijn altijd heel lang off-season, maar als ik moet hockeyen gaan ze dr altijd af. Als ze kort zijn, knip en vijl ik ze rond en als ze lang zijn vierkant.
De randen zijn over het algemeen al wel vrij wit, maar soms kwast ik dat nog een beetje bij. Ik heb overigens altijd doorzichtige nagellak op.

Mn teennagels knip ik en die verf ik knalrood.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 14:15
the tourist
the tourist is offline
Ik knip, bijt en scheur ze eraf Ik heb een hekel aan lange nagels en ik vind het leuk om ze eraf te halen (), dus als ze weer een beetje langer worden haal ik ze er gelijk weer af.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 14:20
Laïs
Laïs is offline
Ik bijt niet aan mijn nagels,en mijn moeder dwingt me om ze te knippen (maar als ze echt te lang worden,knip ik ze wel).
Vroeger lakte ik ze doorzichtig,nu nooit meer,tenzij in een zwarte-nagellak-opwelling-bui. maar dan maar 1 nagel. is ook geen gezicht.ach.
ik heb redelijk lange 'roze' nagels,echt van die vrouwelijke.Ik ben er wel blij mee.

Op nagels let ik niet echt bij andere mensen,meer op de hand in het algemeen.
Oud 27-02-2004, 14:22
sorry
sorry is offline
ik knip mijn nagels als het nodig is.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 14:31
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik knip ze, vrij kort (als er 1-1.5 mm witte rand is dan worden ze weer geknipt) want anders kan ik er niet mee pianospelen (hekel aan tikkende nagels op de toetsen). Meestal doe ik er een blanke lak op en soms lak ik ze in een kleurtje, ongeveer 1x in 2 maanden.
Oud 27-02-2004, 14:42
LittleLucille
LittleLucille is offline
hou mijn nagels kort.. doe ze altijd vijlen.. als ik er nagel lak op doe is het altijd doorzichtig of er moet iets speciaals zijn of zo..
Oud 27-02-2004, 14:46
Otis
Otis is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 27-02-2004 @ 14:42:
Ik knip en vijl ze. Soms blanke nagellak of french manicure.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 19:02
Verwijderd
ik bijt
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 19:06
Roos
Roos is offline
Citaat:
Alex schreef op 27-02-2004 @ 00:12:
Het mooiste bij vrouwen is imho french manicure ziet er gewoon netjes uit, past bij iedere outfit.
Ja dat had ik vroeger heel vaak.. beetje tijd teveel

Tegenwoordig zijn m'n nagels vrij kort en transparant gelakt. Voor m'n opleiding moet ik ze heel vaak afknippen, dus nu hou ik ze maar gewoon altijd kort
Oud 27-02-2004, 19:12
Verwijderd
ja french manicure is geil
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 19:28
Verwijderd
wtf is french manicure

mijn nagel fetish mag bekend zijn, maar die treed neit vaak in in werking dus refresh me on this
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 19:48
CryperA
CryperA is offline
Ik vijl ze altijd rond, heb ze meestal redelijk lang, en lak ze iig altijd. Op de een of andere manier als er een breekt, volgt de rest dus dan knip ik ze wel af en groeien ze weer allemaal netjes aan.

Op de een of andere manier kijk ik er ook altijd naar bij andere mensen.
Oud 27-02-2004, 20:05
~louise~
~louise~ is offline
Citaat:
cut_off schreef op 27-02-2004 @ 20:28:
wtf is french manicure

mijn nagel fetish mag bekend zijn, maar die treed neit vaak in in werking dus refresh me on this
Met een french manicure lak je de witte randen van je nagels nog witter, en de rest van je nagel nog rozer.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 20:16
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
French manicure, maar dan met nepnagels. De meeste nepnagels zijn zó extreem lelijk, niet te geloven. Maar na een heleboel uitproberen heb ik dan eindelijk toch mooie nageltjes gevonden. Ze lijken heel echt, nog mooier dan gelnagels; het zijn niet van die dingen waaraan je meteen ziet dat ze kitsch zijn.

Mijn eigen nagels breken al af als ik ernaar kijk, dus dat is vrij kansloos. Ik kan ze dus ook nooit lakken oid, vandaar de nepnagels.
Oud 27-02-2004, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef op 27-02-2004 @ 20:12:
ja french manicure is geil
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 21:50
Verwijderd
achja, dat is geen doen voor mij, ik werk zovaak met verf of andere dingen, dat mijn nagels altijd viezig zijn.
soms scheuren ze, en dan ga ik bijten, erg snel groeien ze niet, zodat ik ze niet weet ik veel hoe vaak hoef te knippen.
soms doe ik er transparrante nagellak over
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:53
Verwijderd
ik bijt ze af maar niet dramatisch.. lang is zo onhandig met breken en met vuil eronder.
lakken 2x per maand kleur verschillend.. soms gewoon blank maar soms ook glitters of knallend.
vijlen doek nie aan, te veel werk
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:31
Roos
Roos is offline
Citaat:
cut_off schreef op 27-02-2004 @ 20:28:
wtf is french manicure

Tadaa
Oud 28-02-2004, 12:36
Mish
Mish is offline
Citaat:
Roos schreef op 28-02-2004 @ 13:31:
[afbeelding]

Tadaa
dat vind ik niet eg mooie nagels
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:50
Verwijderd

Zo zagen mijn nagels eruit (sorry voor de onduidelijke foto; ik heb ze vanochtend afgeknipt anders had ik wel ff een betere foto kunnen maken).

Ik haal elke dag het vuil eronder vandaan, verder vijl en lak ik ze af en toe als ik vind dat het nodig is.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:53
Sitia
Sitia is offline
Zo zijn de mijne nou ook ongeveer..
Alleen is er laatst 1 afgebroken.. *AUW*
Maar komt nog allemaal goed!
Oud 28-02-2004, 12:53
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Roos schreef op 28-02-2004 @ 13:31:
[afbeelding]

Tadaa
Je hebt mooie lange vingers
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:34
Freule
Freule is offline
ik vijl ze af en toe

ik ben voor plan deze gehele zomer met gelakte nagels door te gaan
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:36
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet ze redelijk kort houden omdat ik anders niet piano kan spelen. Maar ik bijt niet of zo. Ik knip en vijl en soms doe ik er wat nagellak op.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:48
vixen
vixen is offline
Soms bijt ik ze een tijdje niet en als ze dan lang zijn bijt ik ze weer af. Ik lak ze wel, meestal rood of zwart.
Oud 28-02-2004, 13:52
Arwyn
Arwyn is offline
Alleen de nagles van m'n pinken zijn wat langer. De rest niet lang maar ook niet echt kort.
Mijn nagels hebben nogal vaak de neiging om af te breken, daarom gebruik ik wel verstevigende lak, maar verder eigenlijk nooit kleurtjes. Nou toevallig met een zachtroze glans, maar dat is eerder een gevalletje van ik ben vrij en ik moet wat te doen hebben
Ik heb verder ook nooit tijd om m'n nagels echt netjes te lakken, dus ik hou het maar bij de blanke verstevigende lak
Oud 28-02-2004, 13:59
Gwen.
Gwen. is offline
Ik vijl ze redelijk rond en ik laat ze zo'n halve cm lang. Meestal ongelakt en soms met doorzichtige topcoat.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 14:05
Verwijderd
ik knip m'n nagels redelijk kort, met ongeveer 2 mm wit randje
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 15:59
duifeltje
duifeltje is offline
ik vijl ze kort, gewoon rond. Ik lak ze eigenlijk bijna nooit, ik verveelde me dus nu zitten er allemaal bloemetjes op, maar ik vijl ze meestal met een glansvijl.
Ik vind niet dat ik mooie nagels heb, vooral mn duimnagels zijn niet mooi, heel breed en ik heb altijd lelijke nagelriemen.
Ik vind nepnagels soms wel mooi maar draag ze zelf niet want ik vind lange nagels onhandig.
Ik bijt ze niet af maar scheur mn nagels soms af (best iritante tik).
oja, in de zomer heb ik wel vaak een fel kleurtje nagellak (turquase is cool)

zooo, dat waren mijn nagels
Oud 28-02-2004, 16:14
misssarcasmm
misssarcasmm is offline

De mijne op het moment... ik ben er nog niet uit of ik ze te lang vind of niet...

Vage fotos...I know... maar waren even de beste die ik kon maken..
Oud 28-02-2004, 16:51
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik knip mijn nagels alleen als ze gescheurd zijn of als ze heel slap zijn, ik vijl niet de bovenkant zeg maar, maar ik gebruik wel een polijst vijl zodat het oppervlak mooi glad word, dan doe ik er meestal nog doorzichtige nagellak overheen, heel soms een kleurtje en ik lak ze elke week overnieuw
Reageren

Regels voor berichten