Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het ook gaan zoeken als ze iets van mij zouden afpakken, niet dat ze dat zouden doen, maar toch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mja je kunt natuurlijk met de huistelefoon bellen, een telefoonzaak overvallen of het hele huis ondersteboven halen. Je had ook gewoon achter je moeder aan moeten lopen... (Misschien in de klerenkast, bordenkast, boekenkast, medicijnkast, rioollputje, vuilnisbak, tafella, bestekla, keukenkastje, blikken in keukenkastjes, koffiepot, theepot, andere pot, TV (even openschroeven en kijken), computer, radio, binnenzak van haar jas, binnenzak van de jassen van andere mensen in het huishouden, haar bed, jouw bed, bed van iemand anders, schoenen, broeken, maag, dekenkist, zolder, kelder, wijnrek, badkamerlamp, keukenlamp, zitkamerlamp, tent, caravan, auto, of het CD-rekje?)
||
![]() |
Citaat:
![]() 5 jaar geleden had niemand dat nog nodig dus ik zie niet aan waarom nu wel. @TS waarom tracht je niet gewoon het goed te maken ![]()
||
Citaat:
![]() Dringend heb je een mobiel nooit nodig, behalve als je alleen bent en problemen hebt. En niet thuis waar een huistelefoon is, dus kind, er zijn belangrijkere zaken in de wereld, maak je daar maar druk om.
|
Oh zoo verstopt, ik dacht al hoe kan een telefoon nou verstopt zitten..
![]() (in de zin van neus verstopt) Eh, bel jezelf op, of laat dat ding gewoon. Ik weet ook niet altijd waar die van mij is, maarja dat ligt aan mezelf. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kan niet wakker worden Frondish | 28 | 26-09-2007 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
Liefde & Relatie |
Iets liefs voor mn vriend Janicha | 27 | 30-10-2003 19:07 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 |