Advertentie | |
|
![]() |
|
teenslippers...he bah nee
ik vind van die sportieve sandalen ( die je bij sportwikels hebt) wel ontzettend sexy, noot daarbij is dat de man natuurlijk wel sexy voetne moet hebben. of op z'n minst goed verzorgde ( nagels geknipt, geen vuil tussen tenen, geen overbeharing, geen hamertenen, geen platvoeten etc)
|
Ik draag ze zomers: naar het strand, tijdens m'n werk, als ik ga winkelen eigenlijk bijna altijd. Behalve met uitgaan
![]() In combi met een linnen broek zoals ridder al zei, of gewoon een korte broek/zwembroek als ik aan het werk ben.. zelfs een spijkerbroek kan nog wel (ligt aan het model broek) Ik heb nu alleen maar Teva's maar ik zag gisteren een heel model liggen in Den Haag. Alleen een beetje duur dus daar ga ik nog even over twijfelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oooh. Tevas met een wijduitlopende jeansbroek. <333. of een linnen broek met een los hemd erboven. ![]()
|
Hmm eigenlijk alleen thuis......
Ik had vorig jaar mooie gekocht bij de H&M(en ze waren ook alleen bij die H&M te verkrijgen)(naja iig niet in andere H&M's in Amsterdam,Alkmaar en Haarlem) maar die is de Martinair kwijtgeraakt..... ![]() Dus xal wel weer nieuwe kopen, als het weer sneeuwvrij is......
||
Citaat:
Jezelf hardcore noemen gaat wel erg ver. Snuif eerst wat kennis erover op her en der. Kom dan terug en dan pas mag u herhalen wat u zei. Wilt u nog wat weten? kom maar langs bij mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar als je teenslippers wilt dragen dan wel ajb je voeten scheren! Ik vond de teenslippers afgelopen zomer erg fijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Teenslippers zijn beter dan Jezus-sandalen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
teenslippers
![]() en hier zijn leren pols bandjes vermeld weet er iemand een winkel waar ze die verkopen...zoek er erg naar ![]()
|
Ik heb niets tegen mooie voeten, maar de meeste mannenvoeten zijn dat niet. Alleen al die maat 45! En dat in Jezus sandalen!
Maar hm, het is zo intiem om voor het eerst met iemand onder de douche te staan en zijn blote voeten te zien. Dan vind ik ze eigenlijk altijd wel het aanzien waard. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eum.op festivals/indianen marktjes?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sandalen jamesdevries | 21 | 18-09-2011 14:27 | |