Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat je daarvoor zegt, tot die oplossing er is kunnen we mensen toch niet laten lijden? die kinderen zullen dat toch niet meer meemaken dus..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar moet dan wel consequent aan vast gehouden worden of bijgesteld worden als er zelf gecrepeerd wordt |
![]() |
||
Citaat:
Ik HAAT kinderen, allemaal.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Voor,
Dood ga je toch wel...als iemand eraan toe is, moet ie zelf de mogelijkheid krijgen er een einde aan te maken zonder dat er anderen getraumatiseerd worden door wat voor methode er op zo'n moment gevonden wordt om zichzelf van het leven te benemen. Iedereen moet zijn eigen leed dragen en daarmee omgaan, ik vind niet dat wij in de positie zijn om te oordelen of iemand al dan niet dood zou mogen, dat moeten ze voor zichzelf maar uitzoeken...en als de verkeerde keuze is gemaakt zullen we dat gelukkig nooit weten. Iedereen die tegen is moet zich met recht gaan afvragen of zij mogen beslissen over de levensloop van anderen.
Laatst gewijzigd op 02-03-2004 om 15:55. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb de pest aan alle kinderen, en niet aan een paar om een sterker volk te krijgen. En zelfs al zou dat niet zo zijn, dan lijkt het me ook niet echt slecht ofzo. Of wil je dat er over 50 jaar alleen maar r&b mongolen zijn? Je neukt toch ook niet met je broer om zwanger te worden van een kind dat een grote kans op afwijkingen heeft?
||
Citaat:
3.die is er niet. behalve voor passieve euthanasie, niet iemand in leven houden met medicijnen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
kinderen niet toegelaten justine1997 | 17 | 24-09-2011 12:01 | |
De Kantine |
Enquete voor profielwerkstuk Tiersie | 17 | 19-11-2009 22:14 | |