Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 2) gewijzigd ![]() 3) Ik post ook veel omdat ik het een leuk spel vind, ik post zelfs nog als ik al lang opgegeten ben. Het is gewoon om sommigen te helpen met hun theorieën ![]()
|
Charmed Prue en Shadowlady zijn volgens mij de weerwolven... (Bleuqueen zegt dit.... ik typ braaf
![]() Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 21:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn gevoel zegt nog steeds BlueQueen, dus ik denk dat ik op haar ga stemmen ![]() Ik moet trouwens even zeggen dat ik het redelijk verdacht vind dat de weerwolven ShadowLady niet hebben opgegeten nadat ik had gezegd dat ik dacht dat zij de tovenaar was. Ik begin ernstig te denken dat zij zelf een weerwolf is. Maar dan vraag ik me wel af: welke oetlul is dan die tovenaar die nooit stemt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wordt ik eruit gestemd, zul je zien: ik ben een dorpeling, weer een dorpeling weg. De enige waarvan ik weet dat het geen weerwolf is, zijn mijzelf en a*rainbow*girl. En waarom zou een weerwolf geen medeweerwolf kunnen beschuldigen? Trouwens ik kan mijn 'medeweerwolf' niet beschuldigen, want ik ben geen weerwolf ![]() Want Ripper trouwens zegt, een tijdje terug dacht ik ook dat het Miex en BlueQueen waren, maar dan om een achterlijke reden dat ik BlueQueen al verdacht en dat zij nummer 15 is en Miex is nummer 8, en 15-8 = 7, en dat is toch het heksengetal, of zoiets dergelijks. Maar dat slaat nergens op ![]() Ik stem vanavond in ieder geval op BlueQueen. Tenzij ik dan al opgegeten ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() volgende stemming tot morgen 21.00 uur ![]() succes! @ ripper: sorry dat ik de vorige keer zo boosachtig deed maar ik had net een kutdag achter de rug en dan lees ik ook nog eens dat, dat viel even verkeerd. Maar zoals ik dus al zei: ik probeer echt op tijd te zijn maar ik had nogal veel repetities de afgelopen week ![]() ![]() [edit] nog eventjes een lijstje ![]() 8. MieX 10. Lifeafterdeath 11. JC Superstar 14. kaarin 15. BleuQueen a*rainbow*girl 19. ShadowLady [/edit]
Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 18:30. |
![]() |
|
Daar gaat weer een dorpeling. Moeten jullie eens niet heel anders gaan denken met jullie theoriën? Juist wat jullie niet dachten kan waar zijn
Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 19:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Jammer, maar misschien ben ik opgegeten omdat ik dit keer gelijk had
![]() Dat zou betekenen dat het BlueQueen, lifeafterdeath, of eventueel ShadowLady is. Maar in ieder geval: dorpelingen zet hem op. Oh ja, ga mij NIET pm-en met de uitslag over wie de weerwolven zijn, ik doe nog gewoon 'buiten spel' mee ![]() Edit: ik ben nog steeds benieuwd, wie er op wie stemt, dat wil ik op het einde wel weten eigenlijk. Maar als AlopiA dat teveel werk vindt wil ik ook wel even posten op wie ik steeds gestemt heb. Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 22:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
AlopiA, er zit één grote fout in je spel, waardoor de dorpelingen nog kunnen winnen, als er maar één over is, tegenover twéé weerwolven:
Stel dat de wolfsbane nog alleen over is. En de stemronde komt in zicht, de weerwolven mogen NIET stemmen. Dus de wolfsbane stemt automatisch op een weerwolf, die wordt opgehangen. Dan komt de eetronde: maar, de wolfsbane kan niet opgegeten worden. Die nacht geen doden. Dan komt de ophangingsronde weer. De wolfsbane heeft geen keus meer, dus de andere weerwolf wordt opgehangen en de dorpelingen winnen. Dus eindelijk is de kans groot dat de dorpelingen gaan winnen, want ze weten bijna zeker wie de wolfsbane is, toch? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (als het aan de dorpelingen ligt) onmogelijk voor hen om te winnen, muaha ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De dorpelingen moeten wel héél stom zijn, willen ze nu nog verliezen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
@charmed prue: het lijkt me nogal dom als een weerwolf zijn medeweerwolf gaat beschuldigen
![]() @a*rainbow*girl: de enigste 2 die eigenlijk stil genoeg zijn om de tovenaar te zijn, die steeds vergat te stemmen zijn Lifeafterdeath en Shadowlady. Een van die 2 is volgens mij een weerwolf, die niet op wil vallen. Van jou weten we dan dat je geen weerwolf bent, en kaarin verdenk ik ook niet meer wat betreft weerwolf zijn, dus MieX en JC Superstar kunnen ook nog wel weerwolven zijn of ook nog Lifeafterdeath of Shadowlady. Maar een van die 2 laatste zal wel de tovenaar zijn, die steeds vergat te stemmen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, alle mensen op wie ik ooit gestemd heb zijn er uit gevlogen en bleken dorpelingen te zijn. Behalve jij dan. Edit: als weerwolf kun je best een mede-weerwolf beschuldigen. Gewaagd, maar kan slim zijn. Stel ik ben een weerwolf en mijn mede-weerwolf is debotjuh, om maar even een voorbeeld de noemen. Ik ga debotjuh keihard beschuldigen. Ik wordt er vervolgens uitgestemd, en ik blijk een weerwolf te zijn. Iedereen denkt: oh, debotjuh is geen weerwolf want anders zou charmed prue haar niet beschuldigen. Toch? Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 09:01. |
![]() |
||
Citaat:
Maar jullie weten natuurlijk niet zeker of ik lieg ofzow of niet. Maar volgens mij is MieX of JC Superstar de weerwolf, en als een van die 2 een dorpeling is, is het of Lifeafterdeath of Shadowlady.
||
Citaat:
|
![]() |
Zo ik ben de laatste tijd heel weinig online geweest en dus niet gereageerd op het spel, (khad net genoeg tijd om het te volgen en te stemmen) maar nu mijn theorie...
Charmed prue is dus opgegeten nadat hij bluequeen, shadowlady en lifeafterdeath beschuldigd had... Het lijkt me dan logisch dat er minstens 1 weerwolf is van die 3 omdat ze wel erg "bedreigd" werden door hem. De 2e weerwolf (als dat niet ook een van die 3 is) weet ik ook niet... Eigelijk ga ik er vanuit dat de weerwolven bij die 3 namen zitten. Ik denk dat MieX de tovenaar is, maar daar heb ik eigelijk geen goede reden voor... Gewoon een gevoel meer. ![]() Over die wolfsbane-discussie... ik denk dat je die regel in moet voeren in een eventueel volgend spel. Niet nu, omdat we al zo ver gevorderd zijn. Maar zo hebben de weerwolven dus weinig kans om dit spel nog te winnen... ![]() *leuk spel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nog altijd een ZIJ.
Dat merk ik trouwens vaak in dit topic, dat meisjes hier vaak aan worden gesproken met HIJ, echt vaag hoor. De dorpelingen kunnen gemakkelijk winnen als ze NIET op a*rainbow*girl stemmen. Mijn gevoel zij trouwens ook steeds dat MieX de tovenaar was, maar MieX post redelijk vaak, en de tovenaar vergeet constant de stemmen, dus daarom twijfelde ik daar erg over. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nog steeds het gevoel dat kaarin een weerwolf is, maar ik heb echt geen idee wie de 2e is, maar 1 van de 2 is altijd beter dan niets..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik houd het bij BlueQueen, die zou eigenlijk zo snel mogelijk eruit moeten, haar vertrouw ik echt niet. Anders ShadowLady, dan is iemand anders maar de tovenaar. |
![]() |
||
Citaat:
|
Dit spel lijkt me echt heel leuk. Ik ben het al een tijdje aan het volgen en ik heb een theorie bedacht, maar zou iemand die weet wie de weerwolven zijn, mij een pm kunnen sturen met de namen van de weerwolven daarin? Want ik wil graag weten of mijn theorie juist is. Alvast een goede oefening voor het volgend spel dan als ik op tijd ben met aanmelden.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb iets nieuws bedacht!
Ik geloof dat Ripper gelijk heeft, zij zegt namelijk dat BlueQueen en MieX de weerwolven zijn. MieX heeft nog nooit BlueQueen beschuldigt. BlueQueen heeft zo ongeveer iedereen beschuldigt die er nu nog inzit, BEHALVE MieX. Opvallend, niet waar? Edit: maar, ik geloof BlueQueen wel als ze zegt dat ze echt geen weerwolf is. Ik geloof eigenlijk iedereen die ook daadwerkelijk zegt dat de ze geen weerwolf is. Ik geloofde Kaarin ook, ik geloofde jet666 ook, en ik sprak zelf ook de waarheid. Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 14:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: en volgens mij heeft MieX ook niet zo veel mensen beschuldigd
||
Verwijderd
|
Citaat:
Whahah. Okay, als ik er nog in had gezeten had ik op ShadowLady gestemt. |
Advertentie |
|
![]() |