Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2004, 21:43
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-03-2004 @ 18:36:
Ik volg het niet meer
You gotta stop masturbating, it's melting your brain.

Oud 06-03-2004, 21:44
Methuselah
Methuselah is offline
En inderdaad, familiefeestjes en galabals enzo vind ik persoonlijk ook 't ergste. Vooral de familiefeestjes. :/
Oud 06-03-2004, 21:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 06-03-2004 @ 22:44:
En inderdaad, familiefeestjes en galabals enzo vind ik persoonlijk ook 't ergste. Vooral de familiefeestjes. :/
Oh my God, Galabal... breek me de bek niet open...
Jaren achter elkaar steeds weer als énige vrijgezel in je vriendengroep aankomen..

Ik ben dit jaar dan ook niet gegaan.

Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:00
herby
herby is offline
Citaat:
Juichtoon schreef op 06-03-2004 @ 18:30:

Voor een relatie heb ik iedergeval op dit moment weinig te bieden en heb dan ook vrij weinig te verwachten, ben ik helemaal realistisch in en ik accepteer het dan maar ook.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Voor een relatie heb jij veel te bieden, want jij bent jij en jij bent de ENIGE jij.
En ddarbij: Jij hebt al meer meegemaakt dan de meeste mensen daarbuiten, jij hebt ervaring die jouw unieker en bijzonderder maakt dan andere mensen. Geef de hoop iig niet op

Ik leef met je mee, ben ook 18:
nog nooit gezoend
nog nooit een relatie gehad, zelfs niet 'voor de grap'
nog nooit langdurig werk gehad
nog nooit een vaste vriendengroep gehad voor langer dan 2 jaar
nog nooit een tijd lang superhoge cijfers gehaald

en iedereen blijft me d'r aan herrineren. Me zelfvertrouwen ligt aan diggelen. Ik heb in principe geen hoop meer.
Ik reageer alles af in gedichten en korte verhalen die mijn mening vertegenwoordigen.
Soms lig ik rond middernacht in bed en bekijk ik alles opeen heel positief, vol hoop (is zo'n 5 keer voorgekomen), dat zijn mijn enige positieve momenten. De ochtend daarop voel ik me altijd weer extreem pessimistisch.
Ik zie de zin van mijn leven als onzin, en soms heb ik daar vrede mee. Maar het feit dak altijd alleen ben knaagt enorm aan je en je zelfvertrouwen.
Oud 06-03-2004, 22:04
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MarkB schreef op 06-03-2004 @ 22:54:
Om my God, Galabal... breek me de bek niet open...
Jaren achter elkaar steeds weer als énige vrijgezel in je vriendengroep aankomen..

Ik ben dit jaar dan ook niet gegaan.
Ik heb er weer eentje aankomen, gelukkig ga ik waarschijnlijk met 'n goeie vriendin van me. Als ze kan, die avond. :/
Oud 06-03-2004, 22:34
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
herby schreef op 06-03-2004 @ 23:00:
1)nog nooit langdurig werk gehad
2)nog nooit een vaste vriendengroep gehad voor langer dan 2 jaar
3)nog nooit een tijd lang superhoge cijfers gehaald

1) boeien, zoveel mensen niet, ik ook niet. Je moet de rest van je leven, na school nog werken. Zie het dus ZEKER niet iets waar je wakker om moet liggen.

2) das lastig, maaar zulke dingen kunnen gebeuren, je groeit sowieso uit elkaar, dat is helaas een feit, als je in der puberteit zit.

3) ook hier zou ik me niet zo'n zorgen over maken, shit happens to everyone (op een paar breinbrekers na)...het zou ook nog eens kunnen komen door de vorige punten, waardoor je niet lekker in je vel zit en zodoende slechte punten haalt. Los de andere punten op en dit komt misschien 'vanzelf' goed.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 23:01
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-03-2004 @ 23:34:
1) boeien, zoveel mensen niet, ik ook niet. Je moet de rest van je leven, na school nog werken. Zie het dus ZEKER niet iets waar je wakker om moet liggen.

2) das lastig, maaar zulke dingen kunnen gebeuren, je groeit sowieso uit elkaar, dat is helaas een feit, als je in der puberteit zit.

3) ook hier zou ik me niet zo'n zorgen over maken, shit happens to everyone (op een paar breinbrekers na)...het zou ook nog eens kunnen komen door de vorige punten, waardoor je niet lekker in je vel zit en zodoende slechte punten haalt. Los de andere punten op en dit komt misschien 'vanzelf' goed.
Je mist de 2 belangrijkste eruit... al vind ik die over vriendschap ook erg belangrijk...

Citaat:
herby schreef op 06-03-2004 @ 23:00:
nog nooit gezoend

nog nooit gezoend
Ik heb ook nog nooit gezoend. Tis dus typisch op zoek zijn naar een liefdesrelatie...

Same here... en ja, je moe er eigelijk niet zo naar op zoek zijn, dan zal het nooit lukken
Maar ik weet het, ik spreek uit ervaring, het is heel moeilijk

Als student heb je eenmaal veel verschillende bijbaantjes... dat komt nog wel

Dat is wel hardstikke kut
Zo heb ik een vriend, die ken ik al 13 jaar... en een paar, die ik nog niet zo lang ken, maar die blijven bij mij toch wel hangen... En dus ook sinds kort zelfs een vriendin als goeie vriend...

Daar heb ik ook last van... komt voornamelijk denk ik doordat je niet goed in je vel zit... daar hoef je je verder niet druk over te maken, het begint bij jezelf...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 00:05
herby
herby is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 07-03-2004 @ 00:01:
Je mist de 2 belangrijkste eruit... al vind ik die over vriendschap ook erg belangrijk...

nog nooit gezoend
Ik heb ook nog nooit gezoend. Tis dus typisch op zoek zijn naar een liefdesrelatie...

Same here... en ja, je moe er eigelijk niet zo naar op zoek zijn, dan zal het nooit lukken
Maar ik weet het, ik spreek uit ervaring, het is heel moeilijk

Als student heb je eenmaal veel verschillende bijbaantjes... dat komt nog wel

Dat is wel hardstikke kut
Zo heb ik een vriend, die ken ik al 13 jaar... en een paar, die ik nog niet zo lang ken, maar die blijven bij mij toch wel hangen... En dus ook sinds kort zelfs een vriendin als goeie vriend...

Daar heb ik ook last van... komt voornamelijk denk ik doordat je niet goed in je vel zit... daar hoef je je verder niet druk over te maken, het begint bij jezelf...
Ik vind de individuele punten ook geen probleem. Het zit mij dwars dat het gehele plaatje mislukt is
Kijk, dat ik nog nooit heb gezoend, geen extreem hoge cijfers haal, geen werk heb etc. is niet zo erg, maar het feit dat ik EN nog nooit gezoend heb EN nog nooit extreem hoge cijfers heb gehaald etc. is vervelend.
Wat ik ermee wil benadrukken is: Ik heb het gevoel dat mijn leven geheel waardeloos is.
Oud 07-03-2004, 02:53
Verwijderd
van neuken ga je echt niet ineens hogere cijfers halen hoor. sterker nog als je cum laude wilt afstuderen ofzo kun je daar echt geen wijf bij gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 09:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2004 @ 03:53:
van neuken ga je echt niet ineens hogere cijfers halen hoor. sterker nog als je cum laude wilt afstuderen ofzo kun je daar echt geen wijf bij gebruiken.
wel als je daardoor beter in je vel zit

Ruudje: klopt dat ik de 2 belangrijskte dingen niet heb opgenoemd, die zijn in de rest van het topic al genoemd.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:37
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 07-03-2004 @ 01:05:
Wat ik ermee wil benadrukken is: Ik heb het gevoel dat mijn leven geheel waardeloos is.
Van sommige mensen wenste je dat ze nooit elkaar ontmoet hadden vanwege de kinderen die ze hebben, dus in dat geval is een relatie ook behoorlijk waardeloos.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 12:13
nescio
nescio is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
herby schreef op 07-03-2004 @ 01:05:

De waarde aan je leven geef je er toch echt zelf aan, herby. Misschien een idee om uit te zoeken wet je eraan zou kunnen doen (zoek werk dat echt bij je past, is je opleiding wel iets voor jou, etc). Je leven kan ook heel waardeloos zijn als je alles wat jij mist wel hebt en andersom: het kan heel waardevol zijn, ook al 'mis' je heel veel. Het gaat toch voor een deel om hoe jij in het leven staat en hoe jij je leven 'zin' geeft. Look at me: ik ben ook al mijn hele leven 'vrijgezel', maar ik geniet (bijna) elke dag van het feit dat ik er ben en ik zou zeker niet zeggen dat mijn leven zinloos is. Maar dat is wel omdat ik doe wat ik wil doen, enz: omdat ik zorg dat mijn leven niet zinloos is, dat ik niet alleen maar de hele dag zit te wachten op een prins op een wit paard (om maar es een cliche te gebruiken)

En wat ik ook nog even kwijt wil (niet speciaal @herby, maar in het algemeen) een tijdje geleden ging het in dit topic om uiterlijke schoonheid die naar binnen afstraalt, maar het werkt ook zeker andersom. Ik ken mensen die normaal gesproken als 'niet knap' gekwalicificeerd zouden worden maar zo'n onwijs goeie uitstraling hebben dat ze gewoon mooi zijn (en relaties hebben met mensen waarvan anderen zeggen dat die 'te knap' voor hen zijn).

Wat k zeggen wil: wanhoop niet! Alleen al het feit dat er 210 posts op dit topic zijn geeft al hoop, vind ik.
love,
nescio
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:24
0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
als je mijn "basisschool (groep 4/5/6) geneuzel" niet meerekand, ben ik ook al mijn hele leven vrijgezel
mij maakt het ook echt niet uit. Ik mag bijvoorbeeld 4 meiden mijn 'echte' vriendinnen noemen, en er zijn nog 2 goede vriendinnen, maar die ene vertrouw ik niet meer, en de ander spreek ik nog te weinig mee, maar dat gaat veranderen!!!

ik heb dus eigenlijk niets te klagen
(vooral omdat net die ene jongen tegn mij zij dat ik het perfecte lichaam heb )
Oud 07-03-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
0o-pearl-o0 schreef op 07-03-2004 @ 16:24:
als je mijn "basisschool (groep 4/5/6) geneuzel" niet meerekand, ben ik ook al mijn hele leven vrijgezel
mij maakt het ook echt niet uit. Ik mag bijvoorbeeld 4 meiden mijn 'echte' vriendinnen noemen, en er zijn nog 2 goede vriendinnen, maar die ene vertrouw ik niet meer, en de ander spreek ik nog te weinig mee, maar dat gaat veranderen!!!

ik heb dus eigenlijk niets te klagen
(vooral omdat net die ene jongen tegn mij zij dat ik het perfecte lichaam heb )
omg
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 23:19
Verwijderd
Inderdaad. OmG
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 13:30
Mastermind
Mastermind is offline
Ik ben recordhouder en jullie worst-nightmare-scenario . Ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Heb zelfs nog niet eens gezoend.

Of ik dat erg vind? Ja best wel. Het is niet dat ik ongelukkig ben. Ik heb mijn leven redelijk goed op orde alleen qua relaties is het nooit gelukt. En dat doet best wel pijn, want ik zou heel graag een vriendin willen hebben. En natuurlijk heb ik ook sexuele behoeftes, verlangens en frustraties (voral die laatste ). En daar zou ik uiteraard wel eens wat mee willen doen.

Hoe het komt dat ik nog nooit iets met een meisje gehad heb? Weet ik niet. Mijn uiterlijk is het niet; ik ben niet dermate lelijk dat geen meisje me zou willen hebben en ik loop er altijd goed verzorgd bij. Mijn probleem is denk ik dat ik een vrij stille jongen ben (ten minste als je me niet goed kent) en niet echt van drukke uitgaansgelegenheden hou. Dat heeft me best wel parten gespeeld.

Of ik nog hoop heb voor de toekomst? Hmm... Enerzijds wel, want aangezien er geen directe reden voor mijn onvrijwillige vrijgezellenbestaan is zal er toch wel ooit een meisje komen dat mij zal willen hebben (die zijn er zelfs al geweest, maar dat was niet wederzijds). Anderzijds geloof ik er niet meer zo in. Het is dus nog nooit gelukt, dus waarom zal het nu wel lukken.

Bovendien begint iets anders steeds meer te spelen: mijn gebrek aan ervaring. Daarmee bedoel ik op de eerste plaats dat ik zal moeten wennen aan het hebben van een relatie en het niet meer volledig mijn eigen gang kunnen gaan (iets wat anderen al op pakweg 16-jarige leeftijd leren). En ook seksueel gezien zal ik er in het begin door dat gebrek aan ervaring vermoedelijk niet veel van bakken. Inmiddels ben ik op een leeftijd gekomen dat de meisjes die binnen mijn leeftijdscategorie dat wel zullem verwachten.

En dan speelt de schaamtefactor nog een rol/ Ik durf er eigenlijk niet echt voor uit te komen dat ik nog nooit iets gehad heb. Mensen vinden het zeer vreemd dat een 24-jarige nog 0,0 ervaring heeft. Ik denk dat als er een meisje zou komen dat mij wil 'hebben' en dit te weten zou komen van een relatie zou kunnen afzien omdat er 'wel iets met die jongen aan de hand moet zijn'.

Ik vrees dan ook dat ik me op een leven als vrijgezel zal moeten gaan richten.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Mastermind schreef op 08-03-2004 @ 14:30:
Ik vrees dan ook dat ik me op een leven als vrijgezel zal moeten gaan richten.
Zoals ik je post lees hoef je je echt niet druk te maken; je hebt genoeg kwaliteiten

Ik denk dat iemand jou nog wel eens aan een leuk meisje/vrouw zal koppelen.

Volgens mij is dat stille/verlegen wel het punt waardoor het bij iedereen in dit topic een beetje misgaat.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 14:40
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Ik ken iemand die erg naast mij staat en 38 is en nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad, terwijl het geen lelijke meid is ofzo,ze stelt zich er totaal niet voor open. ze heeft ook geen vrienden omdat ze dat totaal aan de kant heeft geschoven en te verlegen was/is.

Als ik jullie een tip mag geven is dat je in ieder geval er niet mee zitten dat je nooit een relatie heb gehad en nooit hebt gezoend. wees gewoon jezelf,ga lekker uit met je vrienden, het komt echt allemaal vanzelf..

zelfverzekerd overkomen is juist IETS wat erg aantrekt... en niet het tegenovergestelde doen zoals die persoon waarover ik begon. met zelfmedelijden gooi je alleen maar je eigen ruiten in.

suc6 in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:44
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
Alex schreef op 08-03-2004 @ 15:36:
Zoals ik je post lees hoef je je echt niet druk te maken; je hebt genoeg kwaliteiten

Ik denk dat iemand jou nog wel eens aan een leuk meisje/vrouw zal koppelen.
Laten we het hopen, maar ik geloof het pas als het daadwerkelijk zo ver is...

In zeker opzicht heb ik absoluut voldoende kwaliteiten: ben goed opgeleid, zal na mijn studie best een behoorlijke baan vinden en ik geloof dat mijn hart in principe wel op de juiste plaats zit.

Maar of ik iemand zal vinden die dat hart hebben wil (om er maar eens een cliché tegenaan te gooien waag ik ernstig te betwijfelen. Mijn zelfvertrouwen op dit gebied is er de laatste jaren namelijk niet op vooruit gegaan en dat is niet zo gek als je nog helemaal niets gepresteerd hebt qua meisjes en relaties. Blijkbaar mis ik dus bepaalde kwaliteiten. Ik hoor vaak genoeg dat ik best een aardige jongen ben, maar toch zit er dan niets in. Niet dat ik achter elk meisje aanloop, verre van dat, maar de paar meisjes waar ik wel gek op geweest ben wilden mij toch niet. Dus ik mis een bepaalde mate van aantrekkingskracht denk ik.

En ik word er natuurlijk ook niet jonger op, loop inmiddels ver achter op relatiegebied en durf daar niet meer voor uit te komen. Mensen zouden me waarschijnlijk recht in m'n gezicht uitlachen als ik zou vertellen dat ik op mijn 24e bij wijze van spreken nog niet eens een handje heb mogen vasthouden. En dat kan ik me goed voorstellen, vind het zelf ook belachelijk, maar het is nu eenmaal zo gelopen. Ik zou het zelf ook graag anders zien, vooral omdat het de komende jaren alleen maar moeilijker wordt; steeds meer mensen zullen gaan samenwonen, daarna gaan ze trouwen en dan komen de kinderen. En wat als ik er dan nog net zo voorsta als nu? Dan kan ik helemaal nergens meer over meepraten, want dat is ook een onderschat probleem: relaties en sex zijn immers gespreksonderwerpen die veelvuldig op tafel komen en ik zit dan met m'n bek vol tanden omdat ik daar dus niet over kan meepraten.

Dan kan ik later nog zo'n geslaagde carrière hebben maar ik geloof niet dat ik dan echt gelukkig zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:25
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
uhm ik zit zo eem beetje deze verhalen te lezen van jongens die al wat ouder zijn en nog nooit een relatie hebben gehad.
De broer van een goede vriendin van mij die was 28 toen hij voor het eerst een vriendin kreeg! Hij had zelfs nog nooit een meisje gezoend en ging ook bijna nooit uit. Hij leerde haar ergens in een winkel kennen, ze raakten aan de praat en van het een kwam het ander...
Nu heeft ie al 2 jaar een relatie met haar en wonen ze samen en dat gaat echt hartstikke goed.
Ook een jongen die ik ken was 23, had nog nooit gezoend of een relatie gehad en heeft nu ook al bijna 2 jaar een ralatie
Wat ik dus wil zeggen is: geef de hoop niet op, want je kan zomaar zonder dat je het weet iemand tegenkomen
zo, genoeg feel-good talk
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 07:53
Mastermind
Mastermind is offline
Thanks lipglossnblack! Zou er bijna hoop door krijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 09:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 08-03-2004 @ 20:25:
uhm ik zit zo eem beetje deze verhalen te lezen van jongens die al wat ouder zijn en nog nooit een relatie hebben gehad.
De broer van een goede vriendin van mij die was 28 toen hij voor het eerst een vriendin kreeg! Hij had zelfs nog nooit een meisje gezoend en ging ook bijna nooit uit. Hij leerde haar ergens in een winkel kennen, ze raakten aan de praat en van het een kwam het ander...
Nu heeft ie al 2 jaar een relatie met haar en wonen ze samen en dat gaat echt hartstikke goed.
Ook een jongen die ik ken was 23, had nog nooit gezoend of een relatie gehad en heeft nu ook al bijna 2 jaar een ralatie
Wat ik dus wil zeggen is: geef de hoop niet op, want je kan zomaar zonder dat je het weet iemand tegenkomen
zo, genoeg feel-good talk
weet je zeker dat die mannetjes niet elkaar zijn tegengekomen?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 09:29
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mastermind schreef op 08-03-2004 @ 19:44:
Ik hoor vaak genoeg dat ik best een aardige jongen ben, maar toch zit er dan niets in. Niet dat ik achter elk meisje aanloop, verre van dat, maar de paar meisjes waar ik wel gek op geweest ben wilden mij toch niet. Dus ik mis een bepaalde mate van aantrekkingskracht denk ik.
Heb je wel is gepraat met die meiden en geprobeerd uit te vinden wat je precies 'mist' dan?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 09:40
herby
herby is offline
Citaat:
0o-pearl-o0 schreef op 07-03-2004 @ 16:24:
als je mijn "basisschool (groep 4/5/6) geneuzel" niet meerekand, ....bklabla
Ja en jij bent net 2 jaar van de basisschool af?
Oud 09-03-2004, 09:45
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-03-2004 @ 10:29:
Heb je wel is gepraat met die meiden en geprobeerd uit te vinden wat je precies 'mist' dan?
Met eentje wel; kreeg ik te horen dat ze me een heel lieve jongen vond maar helaas 'het' (whatever that may be) niet voelde. Ze vond het heel jammer zei ze... Ja,ja.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 09:45
herby
herby is offline
Citaat:
Mastermind schreef op 09-03-2004 @ 10:45:
Met eentje wel; kreeg ik te horen dat ze me een heel lieve jongen vond maar helaas 'het' (whatever that may be) niet voelde. Ze vond het heel jammer zei ze... Ja,ja.

herkenbaar
Oud 09-03-2004, 09:50
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Hrmm, aan dat soort dingen heb je ook vrij weinig ja. " .. Wat is 'het'? Hoezo 'het'?.. " Heb/had je zelf geen vermoeden?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 09:55
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-03-2004 @ 10:50:
Hrmm, aan dat soort dingen heb je ook vrij weinig ja. " .. Wat is 'het'? Hoezo 'het'?.. " Heb/had je zelf geen vermoeden?
Dat weet ik dus ook niet en dat maakt het zo frustrerend. Maar blijkbaar mis ik 'het' wel, want anders zou er vast wel eens iets gebeurd zijn. Het wordt dus de hoogste tijd dat ik 'het' leer...

Andere goede is deze: Paar maanden geleden een date gehad, was best gezellig en een vervolgdate gepland. Heb nog 1 mailtje van haar gehad waarin ze zei dat ze het leuk had gevonden en daarna heb ik niets meer van haar vernomen. Ze reageerde niet eens meer op m'n mailtjes. Dat ze niet meer wil afspreken neem ik haar niet kwalijk, maar dat ze niet het lef heeft om dat te zeggen neem ik haar zeer kwalijk.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 10:01
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mastermind schreef op 09-03-2004 @ 10:55:
Dat weet ik dus ook niet en dat maakt het zo frustrerend. Maar blijkbaar mis ik 'het' wel, want anders zou er vast wel eens iets gebeurd zijn. Het wordt dus de hoogste tijd dat ik 'het' leer...

Andere goede is deze: Paar maanden geleden een date gehad, was best gezellig en een vervolgdate gepland. Heb nog 1 mailtje van haar gehad waarin ze zei dat ze het leuk had gevonden en daarna heb ik niets meer van haar vernomen. Ze reageerde niet eens meer op m'n mailtjes. Dat ze niet meer wil afspreken neem ik haar niet kwalijk, maar dat ze niet het lef heeft om dat te zeggen neem ik haar zeer kwalijk.
Mjuh. Daar heb je vrij weinig aan ja aan mensen die ineens niks meer zeggen of reageren. Die ben je dan ook beter kwijt.

Misschien concentreer je je toch te veel op het krijgen en willen hebben van een vriendin en laat je dat veel te veel doorschemeren als je een meisje eenmaal leuk vind? Tenminste dat is een van de dingen die ik vaak zie gebeuren toch. Misschien is 'het' toch idd. gewoon puur ervaring die je jammergenoeg mist?

Misschien moet je is omgekeerde psychologie (achtig iets) proberen. Alleen met meiden praten en dingesen en elke eventuele gedachte omtrend seks en relaties met meiden de nek omdraaien en voorhouden dat je alleen vrienden wilt zijn. Dat je dan rustiger word, de drang minder word, relaxter en soepeler overkomt en meer jezelf bent?

Het leven begint pas rond je 30ste dus je hebt nog wel even de tijd En je bent gewoon een apart geval; als je leven anders is dan anderen, dat is niet iets om je voor te schamen. Nooit schamen voor wie je bent; dat heeft ook een negatief effect op je uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Mastermind schreef op 08-03-2004 @ 14:30:

Ik denk dat als er een meisje zou komen dat mij wil 'hebben' en dit te weten zou komen van een relatie zou kunnen afzien omdat er 'wel iets met die jongen aan de hand moet zijn'.
Dat weet ik nog zo net niet hoor. Het kan ook juist een pluspunt zijn dat je nog nooit een relatie hebt gehad. Ik vind het persoonlijk niet leuk om te horen van een jongen die ik leuk vind dat hij al een (of meerdere) relatie(s) achter de rug heeft. Ik zou het juist veel leuker vinden om diegene z'n eerste te zijn.

Ik heb zelf trouwens ook nog nooit een vriend gehad of gezoend, maar dat heb ik al eerder in dit topic gezegd volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 10:26
nescio
nescio is offline
hey mastermind,
maak je niet zo'n zorgen joh. ik ken een jongen die een jaar ouder is dan jij en nu voor het eerst een relatie heeft (die al bijna een jaar duurt!). dat hij helemaal geen ervaring had vond zij juist een voordeel...
ik denk dat het belangrijker is dat je daar eerlijker in bent dan of je 'ervaring' hebt.
en dat 'het' wat dat meisje niet voelde, dat ken ik wel. ik heb ook wel eens in zo'n situatie gestaan: hele lieve jongen, veel raakvlakken, kon ik goed mee praten, maar gewoon niet verliefd. je mist niks echt niet, alleen 'de chemie' ontbreekt (om JP maar es te citeren). in sommige dingen moet je gewoon geluk hebben en in de liefde zeker. ik denk dat je goed bezig bent, geef de hoop niet op en wees gewoon lekker jezelf. schaam je er vooral niet voor, want zoals je leest zijn er veel meer mensen die hetzelfde 'probleem' hebben. enne... ik zou eerder vallen op iemand van 24 zonder ervaring dan op iemand van 20 die al een heel harem heeft versleten... dus...
xxx nescio
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 10:30
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-03-2004 @ 10:09:
weet je zeker dat die mannetjes niet elkaar zijn tegengekomen?
niet bijdehand jij!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 14:19
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-03-2004 @ 11:01:
Mjuh. Misschien concentreer je je toch te veel op het krijgen en willen hebben van een vriendin en laat je dat veel te veel doorschemeren als je een meisje eenmaal leuk vind?

Het leven begint pas rond je 30ste dus je hebt nog wel even de tijd En je bent gewoon een apart geval; als je leven anders is dan anderen, dat is niet iets om je voor te schamen. Nooit schamen voor wie je bent; dat heeft ook een negatief effect op je uitstraling.
Ik schaam me absoluut niet voor wie ik ben, is ook absoluut geen reden voor. Maar ik schaam me wel voor het aspect dat ik al m'n hele leven alleen rondloop.

Het zou best zo kunnen zijn dat ik laat doorschemeren te graag te willen. Maar dat is ook niet zo gek want zo langzamerhand zou ik toch wel eens een vriendin willen. En zelfverzekerd overkomen is makkelijker gezegd dan gedaan, want op dit gebied is m'n zelfverzekerheid sterk afgenomen. Komt doordat ik nog nooit wat beleefd heb. Lange tijd dacht ik dat dat nog wel zou komen, maar inmiddels geloof ik er niet meer in. In m'n middelbareschooltijd is het nooit gelukt, in m'n studietijd tot nu toe ook niet dus waarom zou het wel gaan lukken als ik straks ga werken? Nee, ik ben mijn geloof erin aan het verliezen, blijkbaar ontbreekt er toch iets aan mij. Ik weet ook niet, want dan kon ik het misschien veranderen...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 15:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mastermind schreef op 09-03-2004 @ 15:19:
Ik schaam me absoluut niet voor wie ik ben, is ook absoluut geen reden voor. Maar ik schaam me wel voor het aspect dat ik al m'n hele leven alleen rondloop.
Heu, ik ben dom, kan je me uitleggen dat je nu niet iets tegendradigs zegt? Je schaamt je niet voor wie je bent maar je schaamt je wel dat je al je hele leven alleen rondloopt; dat laatste hoort toch ook gewoon bij jou dan?

Citaat:
Het zou best zo kunnen zijn dat ik laat doorschemeren te graag te willen. Maar dat is ook niet zo gek want zo langzamerhand zou ik toch wel eens een vriendin willen. En zelfverzekerd overkomen is makkelijker gezegd dan gedaan, want op dit gebied is m'n zelfverzekerheid sterk afgenomen. Komt doordat ik nog nooit wat beleefd heb. Lange tijd dacht ik dat dat nog wel zou komen, maar inmiddels geloof ik er niet meer in. In m'n middelbareschooltijd is het nooit gelukt, in m'n studietijd tot nu toe ook niet dus waarom zou het wel gaan lukken als ik straks ga werken? Nee, ik ben mijn geloof erin aan het verliezen, blijkbaar ontbreekt er toch iets aan mij. Ik weet ook niet, want dan kon ik het misschien veranderen...
Hoe bedoel je, dat je nog nooit wat beleefd heb? Kan je het niet opzoeken, door op/naar sociale gelegenheden te gaan, of meer je familie te bezoeken oid? Wat wil je beleven dan? Wat beleven andere mensen dan.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:38
Verwijderd
Tja ik weet wel waar het door komt bij mij. Ze zien mij gewoon altijd als goede vriend, als je eenmaal een vriend bent is het blijkbaar moeilijk om je te zien als vriendjes-materiaal ofzo? Ik praat niet makkelijk met leuke meisjes die ik niet ken. Als ik ze eenmaal ken gaat dit stukken makkelijker, maar dan zien ze je al als 'goede vriend'

edit: ik weet het dus wel, maar daar schiet ik niks mee op. Ik ben het type niet dat er meteen opduikt, dus dat doe ik ook gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 17:28
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-03-2004 @ 16:22:
Heu, ik ben dom, kan je me uitleggen dat je nu niet iets tegendradigs zegt? Je schaamt je niet voor wie je bent maar je schaamt je wel dat je al je hele leven alleen rondloopt; dat laatste hoort toch ook gewoon bij jou dan?

Hoe bedoel je, dat je nog nooit wat beleefd heb? Kan je het niet opzoeken, door op/naar sociale gelegenheden te gaan, of meer je familie te bezoeken oid? Wat wil je beleven dan? Wat beleven andere mensen dan.
Ik schaam me voor het feit dat ik al m'n hele leven alleenrondloop ja, maar ik schaam me niet voor mezelf. Natuurlijk is dat deel van mij en met schamen bedoel ik dan ook vooral 'er niet voor uit durven komenn'. Het is niet dat ik er over loop te liegen, maar ik praat er absoluut niet graag over. Probeer dit soort gesprekken altijd te vermijden, zodra in een pauze het gesprek of relaties of sex komt ga ik meestal koffie halen of iets dergelijks. Dat komt doordat dit gewoon een onderschat probleem is. Mensen doen er vaak wat lacherig over of maken (goedbedoelde) opmerkingen 'als het komt wel' of 'maak je niet druk'. Heel lang heb ik me ook niet druk gemaakt, maar het laatste jaar doe ik dat wel.

Met dat ik 'nog nooit iets beleefd heb' bedoel ik dat ik op liefdesgebied nog helemaal niets meegemaakt heb. Voor de rest maak ik meer dan genoeg mee, maar op relatiegebied dus niet. En geloof me, dat is allesbehalve leuk!

Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 19:36
FreedomCall
FreedomCall is offline
Citaat:
Dat komt omdat ze je niet zien als "potentieel neukobject".
Je moet je gewoon meer als een lul gedragen, dat vinden de dames blijkbaar leuk
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 19:49
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
FreedomCall schreef op 09-03-2004 @ 20:36:
Dat komt omdat ze je niet zien als "potentieel neukobject".
Je moet je gewoon meer als een lul gedragen, dat vinden de dames blijkbaar leuk
1. Niet alle dames vinden dat leuk.

2. Dan zou die ws. niet zichzelf zijn en krijgt die er op den duur ook last mee.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 19:51
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mastermind schreef op 09-03-2004 @ 18:28:
Ik schaam me voor het feit dat ik al m'n hele leven alleenrondloop ja, maar ik schaam me niet voor mezelf. Natuurlijk is dat deel van mij en met schamen bedoel ik dan ook vooral 'er niet voor uit durven komenn'. Het is niet dat ik er over loop te liegen, maar ik praat er absoluut niet graag over. Probeer dit soort gesprekken altijd te vermijden, zodra in een pauze het gesprek of relaties of sex komt ga ik meestal koffie halen of iets dergelijks. Dat komt doordat dit gewoon een onderschat probleem is. Mensen doen er vaak wat lacherig over of maken (goedbedoelde) opmerkingen 'als het komt wel' of 'maak je niet druk'. Heel lang heb ik me ook niet druk gemaakt, maar het laatste jaar doe ik dat wel.

Met dat ik 'nog nooit iets beleefd heb' bedoel ik dat ik op liefdesgebied nog helemaal niets meegemaakt heb. Voor de rest maak ik meer dan genoeg mee, maar op relatiegebied dus niet. En geloof me, dat is allesbehalve leuk!
m'Okay. nou ja het komt wel, maak je niet druk.

Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alex schreef op 09-03-2004 @ 17:38:
Tja ik weet wel waar het door komt bij mij. Ze zien mij gewoon altijd als goede vriend, als je eenmaal een vriend bent is het blijkbaar moeilijk om je te zien als vriendjes-materiaal ofzo? Ik praat niet makkelijk met leuke meisjes die ik niet ken. Als ik ze eenmaal ken gaat dit stukken makkelijker, maar dan zien ze je al als 'goede vriend'
Herkenning herkenning herkenning. En ik word alleen verliefd op meiden die ik al een tijd ken. En die zien je dus niet meer als 'vriendjes-materiaal'...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:40
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 30-12-2003 @ 22:57:
Nee, bla bla bla bla(zie: hufters en hofdames).
sorrie nutteloze post...maar erg leuk. Mijn jaarclub heet: hufters en hofdames!!

moest ik even kwijt
Oud 09-03-2004, 22:47
Loesje
Loesje is offline
ik heb zelf tot 7 weken terug in zo'n situatie gezeten. Ik ben bijna 20, had nog nooit een "echt"vriendje gehad, wel aantal jongen gezoend ed...

Maar ik wilde ook wel eens een relatie.

Zonder dat ik iets gepland had, ik had me juist neergelegd bij het feit dat ik dan ngo wel ff een tijdje vrijgezel zou blijven, had ik opeens een vriendje. Het heeft mij overdonderd, en of ik op dit moment daar wel zo blij mee ben weet ik ook niet. Vrijgezel is ook zo gek nog niet hoor, niet dat gezeik met gevoelens enzo.

Maar echt ooit komt het bij jou ook wel, en je vooral er niet durk om maken...
Oud 10-03-2004, 07:31
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
Loesje schreef op 09-03-2004 @ 23:40:
sorrie nutteloze post...maar erg leuk. Mijn jaarclub heet: hufters en hofdames!!

moest ik even kwijt
Nutteloos antwoord c.q. wedervraag: studeer jij toevallig in Leiden?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:42
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
nescio schreef op 09-03-2004 @ 11:26:
ik zou eerder vallen op iemand van 24 zonder ervaring dan op iemand van 20 die al een heel harem heeft versleten... dus...
xxx nescio
Daar heb ik eens over nagedacht en ik vraag me af of dit wel zo is. Voor jou misschien wel, maar voor de meeste meisjes niet lijkt me. Dit zijn natuurlijk twee uitersten, maar ik denk toch dat de meeste meisjes liever een jongen met (een beetje) ervaring hebben dan iemand zoals ik waarmee ze helemaal opnieuw moeten beginnen (en daarmee doel ik niet alleen op seks).
Zou daar wel eens een eerlijk antwoord van de meisjes hier op willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:57
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mastermind schreef op 10-03-2004 @ 09:42:
Daar heb ik eens over nagedacht en ik vraag me af of dit wel zo is. Voor jou misschien wel, maar voor de meeste meisjes niet lijkt me. Dit zijn natuurlijk twee uitersten, maar ik denk toch dat de meeste meisjes liever een jongen met (een beetje) ervaring hebben dan iemand zoals ik waarmee ze helemaal opnieuw moeten beginnen (en daarmee doel ik niet alleen op seks).
Zou daar wel eens een eerlijk antwoord van de meisjes hier op willen hebben.
denk nog maar eens een keer na, en ga na of het werkelijk iets uitmaakt.... "OH die jongen is echt niet leuk, hij heeft pas met 1 iemand gezoend...." rrright
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 10:03
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-03-2004 @ 09:57:
denk nog maar eens een keer na, en ga na of het werkelijk iets uitmaakt.... "OH die jongen is echt niet leuk, hij heeft pas met 1 iemand gezoend...." rrright
Zo rechtsreeks niet nee, maar wel op een indirecte, ietwat onbewuste manier. Men zou zich kunnen afvragen of er wat mis is (want anders zou hij vast wel al eens een relatie ghad hebben) en daarnaast zou ik me kunnen voorstellen dat een meisje geen zin heeft om weer helemaal opnieuw te moeten beginnen met een groentje.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 10:05
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-03-2004 @ 09:57:
Natuurlijk maakt het wat uit, hoe lullig het misschien ook klinkt. De een heeft liever een partner die al wat ervaring heeft, de ander juist misschien niet. Als je al is een relatie hebt gehad, is het meestal toch zo dat diegene voor zichzelf dan al een beter beeld heeft, wat een relatie is, hoe een relatie is, wat diegene kan verwachten en dat kan best fijn zijn.

Heel lullig gezegd, Mastermind weet niet hoe het is om een relatie van paar maanden te hebben. Hij kan nu wel allemaal dingen gaan lopen verkondigen (drastisch voorbeeld: "IK BLIJF ALTIJD BIJ JE MEISJE, MIJN HELE LEVEN" .. "JE BENT ALLES VOOR ME") maar dat heeft weinig inhoud omdat hij zich niet kan voorstellen hoe het serieus is. Mensen die al relatie ervaring hebben, weten beter wat ze kunnen verwachten, hoe het gaat in een relatie, niet op korte termijn, maar ook op lange termijn. Dat het niet een en al feest is, maar dat er dingen om de hoek komen kijken als sleur en meningsverschillen. En mensen die al een relatie hebben gehad, die hebben over zulk soort dingen al nagedacht.

En sorry, dat is best wel fijn als iemand over zulke dingen al heeft nagedacht; dat kan veel ruzie, frustratie en misschien zelfs een relatiebreuk schelen.

"Oh jezus, ik wist niet dat een relatie zo was. Sorry, ik heb hier toch geen zin in, de ballen."

..

..

Het is ongeveer het zelfde als zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is en dat alles om het innerlijk draait.

(natuurlijk verschilt dit alles bij de een en zijn er uitzonderingen)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 10:29
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
Marcade schreef op 10-03-2004 @ 11:05:
Als je al is een relatie hebt gehad, is het meestal toch zo dat diegene voor zichzelf dan al een beter beeld heeft, wat een relatie is, hoe een relatie is, wat diegene kan verwachten en dat kan best fijn zijn.

Heel lullig gezegd, Mastermind weet niet hoe het is om een relatie van paar maanden te hebben. Mensen die al relatie ervaring hebben, weten beter wat ze kunnen verwachten, hoe het gaat in een relatie, niet op korte termijn, maar ook op lange termijn. ..

(natuurlijk verschilt dit alles bij de een en zijn er uitzonderingen)
En dat is dus precies wat ik bedoel Marcade als ik over gebrek aan ervaring spreek. Ik kan me er weinig bij voorstellen hoe het is om eenrelatie te hebben. Of ik kan me er genoeg bij voorstellen, maar of mijn voorstellingen kloppen weet ik niet. Ik besef uiteraard ook wel dat het niet allemaal rozengeur en manenschijn zal zijn, maar hoe het precies in elkaar steekt? Geen idee. Een ander leert heeft dat al in de pubertijd geleerd, terwijl ik die fase dus niet doorgemaakt heb. Ik zal dus moeten wennen aan tal van zaken die voor een ander vanzelfsprekend zijn en ik zou me goed kunnen voorstellen dat een meisje daar geen zin meer in heeft. OK, er zullen ongetwijfeld meisjes rondlopen die dat juist leuk vinden, maar eerlijk gezegd denk ik dat dat een kleine minderheid is. Ik zou dus wel heel veel geluk moeten hebben om er zo eentje tegen het lijf te lopen en aangezien ik op liefdesgebied nooit ook maar enig geluk heb gehad lijkt het me zeer stug dat dat zal gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 10:37
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mastermind schreef op 10-03-2004 @ 11:29:
En dat is dus precies wat ik bedoel Marcade als ik over gebrek aan ervaring spreek. Ik kan me er weinig bij voorstellen hoe het is om eenrelatie te hebben. Of ik kan me er genoeg bij voorstellen, maar of mijn voorstellingen kloppen weet ik niet. Ik besef uiteraard ook wel dat het niet allemaal rozengeur en manenschijn zal zijn, maar hoe het precies in elkaar steekt? Geen idee. Een ander leert heeft dat al in de pubertijd geleerd, terwijl ik die fase dus niet doorgemaakt heb. Ik zal dus moeten wennen aan tal van zaken die voor een ander vanzelfsprekend zijn en ik zou me goed kunnen voorstellen dat een meisje daar geen zin meer in heeft. OK, er zullen ongetwijfeld meisjes rondlopen die dat juist leuk vinden, maar eerlijk gezegd denk ik dat dat een kleine minderheid is. Ik zou dus wel heel veel geluk moeten hebben om er zo eentje tegen het lijf te lopen en aangezien ik op liefdesgebied nooit ook maar enig geluk heb gehad lijkt het me zeer stug dat dat zal gebeuren.
Nou ja, je hoeft het ook weer niet als supererg zien. De een heeft graag dat de jongen ervaring heeft, de ander maakt 't niet zoveel uit. De derde heeft zelf nog geen ervaring, etc,etc. Daarnaast al heeft iemand 1 of 2 relaties gehad, in een nieuwe relatie is 't toch altijd weer even voelen en verkennen.

Ik denk dat 't belangrijk is dat je gewoon positief blijft kijken. Ok, so what dat je nog geen relatie ervaring hebt. Men with big cars have small dicks. Probeer jezelf gewoon te ontwikkelen en gelukkig te worden. Op een gegeven moment zal je wel iemand tegenkomen. Misschien heb je dan weinig relatie kennis, maar genoeg andere dingen die je wel interessant maken. Het relatie ervaring gedeelte is maar een klein deel van wie je bent.

Maar ja, ik weet dat 't makkelijker gezegd dan gedaan is.

..

Misschien moeten ze hier is een meet organiseren, en dan lootjes trekken en dan met een meisje op stap voor een dag, net doen alsof je een relatie hebt.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 10:49
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
Marcade schreef op 10-03-2004 @ 11:37:
Misschien moeten ze hier is een meet organiseren, en dan lootjes trekken en dan met een meisje op stap voor een dag, net doen alsof je een relatie hebt.
Ik meld me bij deze aan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten