![]() |
|
![]() |
Wie was daar nog meer aanwezig? En wie vond het net zo vet als ik?
![]() www.opgezwolle.nl > PICS > Amsterdam 05-03-2004 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
^ Casto, die gast is de beste
![]() ![]() Anyway, Opgezwolle is érg vet, klinkt in ieder geval niet zo standaard meezing zoals Brainpower, Rhaymster en Extince bijvoorbeeld. Ricardo is ook tof trouwens, zit met hem in de Kunstbende jury dit jaar...
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik vind ze ook niet slecht maar gewoon een beetje dom, stoer met een fles wijn opkomen en er geen slok van drinken, vinden zichzelf echt geweldig. heb een hekel aan arrogantie en patserig gedrag.
Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 16:03. |
![]() |
||
Citaat:
ze mogen alles doen, als ze maar niet de brainpower kant opgaan. en dat gezeik over commercieel, extince is toch ook 'commercieel', ik weet niet of iemand bij dat laatste concert van 'm was in de effenaar, maar dat was kk dope, en iedereen kwam er op af heel de zaal zat bomvol, wat alleen meer ten goede kwam van de sfeer..
|
grote optredens zijn oke zolang de sfeer maar niet minder word en bij het laatste optreden van opgezwolle dat ik zag vond ik de sfeer duidelijk wel minder dan eerder. commercieel boeit opzich ook niet, daar gaat het ook niet om, ik luister nog net zoveel opgezwolle als eerder alleen vind de optredens niet echt boeiend meer.
|
Verwijderd
|
j akan toch moeilijk verwachten dat die gasten underground blijven, zij moeten toch ook het brood op de plank krijgen. ze verdienen nu al bijna niks, had gelezen dat Stick it als schoonmaker werkt en laatst nog ontslagen was, word altijd een beetje moe van dat gezeur over de commercie, zolang ze hun sound niet aanpasse nwat de grote meute wil horen en hun eigen ding blijven doen is er toch nix mis mee dat ze hun shit promoten?
|
![]() |
|
ik vind ze gewoon arrogant en patserig, dat is het....niet dat ze niet goed zijn maar ik erger me aan ze...ik vond ze eerder ook al arrogant dus heeft ook niks met commercie te maken zoals ik al zei, het word alleen toch wel wat erger.
de muziek zelf blijft oke.
||
Citaat:
||
Citaat:
Roemenie Bulgarije Albanie Griekenland Italie Spanje Ierland Engeland Finland Zweden Noorwegen Denemarken Duitsland Belgie Tsechie Zwitzerland Oostenrijk Lichtenstijn Luxemburg Wit Rusland en nog een paar,
|
Alsof die gasten er rijk van worden, ik denk dat ze meer geld hebben gepompt in hun ding zelf voordat ze hun platendeal kregen dan dat ze er nu voor terug krijgen
maar wat maakt het uit een paar clips, zoveel artiesten hebben clips..zelfs de artiesten die de meeste mensen ''underground'' vinden hebben nog clips dope=dope en dat blijft opgezwolle Rat
||
Citaat:
waarom is het altijd fout om geld te verdienen uit je muziek, daar is toch helemaal niks mis mee,zolang het maar niet ten koste gaat van de muziek... je moet niet kijken of een artiest commercieël of underground is, dat slaat echt helemaal nergens op, een artiest is goed of slecht en dat heeft niks te maken met hoeveel je vraagt voor een concert
|
Ze hebben hun school en werk opgezegd om volledig hun aandacht te vestigen op de muziek, dat is toch een grote stap en als je dan goede muziek maakt mag je er ook wel wat voor vragen
als een artiest geen commercie wil dan moet die ook geen albums,singles verkopen ik gun ze het vergeleken met veel poep die uit amerika komt(vaak hier niet bekend) waarvan ik niet kan begrijpen dat je daarmee je geld kan verdienen Rat
|
Die gasten uit de states krijgen ook poen,waarvoor denk je dat zo'n Planet asia ergens in Haarlem gaat optreden,niet alleen om z'n shit te promoten.
Wat dacht je van Atmosphere ik zie vandaag een clip van em op MTV,wie had dat gedacht.
||
Citaat:
![]()
|
ik weet niet, ik vind het niet fout om geld te verdienen met muziek, commercie maakt me ook niks uit dat moeten ze allemaal zelf weten...
alleen als ik zelf ooit de kans zou krijgen om bekend te worden [bekend oke, als het maar op eigen manier gaat, niet door allerlei aanpassingen zodat het grote publiek het leuk gaat vinden] en veel geld te verdienen zou ik het niet doen, omdat ik kleine optredens met alleen publiek dat echt gek is op de muziek en waar ik me ook nog een beetje mee verbonden kan voelen veel leuker vind. ik zou er nooit heel veel geld voor vragen omdat ik vind dat muziek meer een hobby is, geen zwaar beroep oid, je doet het toch echt alleen voor de lol. als je dat niet genoeg vind moet je er maar echt heel veel optreden, maar niet weinig optreden en er telkens heel veel voor vragen, of zorgen dat je er nog bij werkt. ik zou het echt niet leuk vinden om bij MIJN optreden allemaal idols sletjes in het publiek te zien.
||
Citaat:
![]() Hoop alleen niet dat atmosphere hierdoor slechter gaat worden, ok slug blijft in mijn ogen een van de beste mc's die er op deze aardkloot rondwandelen, maar sevens travels was niet zo goed als lucy ford of godlovesugly, dus het gaat wel een beetje bergafwaarts. Wat niet wegneemt dat trying to find a balance nog steeds honderd keer vetter is dan de g-unit.
||
Citaat:
jij hebt volgens mij echt totaal geen idee wat voor beroep muzikant is, een hobby? het is een manier van leven denk ik eerder. en de meeste artiesten die in nederland 3 optredens doen touren echt zoveeeeeeeel in hun eigen land, dan nog al die promoties,interviews,collabo's etc...ok het is wat anders dan in een fabriek stinken maar het is wel werk voor velen. ik denk ook niet dat je als artiest bepaald wat er gevraagd wordt maar dat regelt je management wel. Rat
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|