Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
heel leuke klas ik kom met iedereen overeen onze klas is de enigste die volledig bij elkaar op de speelplaats zit wij vormen niet zo echt groepjes enzow
|
![]() |
ik zit nu in een klas van 28 leerlingen (dat waren er in het begin van het jaar 29 leerlingen). Het is voor het eerst dat ik in zo'n grote klas zit (en ik zit al in de vijfde). Dat betekent ook dat ik nu met mensen in de klas zit, die ik vorig schooljaar niet of nauwelijks kende. Ik had altijd wel een leuke klas, maar dat is nu niet meer zo. Van clubjesgedrag is dus zeker sprake. Maar gelukkig heb ik niet zoveel les met mijn "vaste" klas (alleen maar voor de vakken in het gemeenschappelijke deel; dus Engels, Nederlands, godsdienst, ANW, Duits-1, Frans-1, enz.) en meer met de mensen uit mijn profielklas en dat is een stuk leuker.
|
![]() |
zit met 24 meisjes in de klas...
kan ik alleen beschrijven als druk,druk en druk het is ook weer met groepjes... een groepje ben 2 meisjes die alleen maar zo snel mogelijk hun huiswerk maken om thuis niks meer te hoeven doen en dan liggen te slijmen bij de leraar.... iets meer als de helf van de klas izz populair weet je wel (hoe moet je dat uit leggen) die zijn super druk hebben overal schijt aan weet je wel.... ![]() en dan een groepje wat vaak met populair groep optrekt en er wat van probeerd te maken (zit ikke bij) hhihi och jah je moet toch wat he! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"de stoere gozers" (bwah..), een meidencluppie en 't cluppie waar ik me in bevind.. een mix van jongens en meiden. De sfeer is goed, veel lol trappen, op z'n tijd serieus maar vooral heeft eigenlijk iedereen ook wel een goede band met elkaar. Danny
|
![]() |
onze klas is groot, 32 mensen
ongeveer 21 meisjes en 11 jongens de meisjes zijn duidelijk verdeeld in allemaal duo's en één trio (waar ik bij hoor, mijn vriendin is verhuisd en ik heb nog twee vriendinnen) de jongens zijn meestal ook duo's of groepjes van vier. Maar op zich zijn het geen hele close groepjes, iedereen kan goed met iedereen opschieten, het is best gezellig, maar vorig jaar, toen hadden we echt zo'n klas die één grote groep was en dat was heel erg gezellig!!
|
![]() |
Ik zit/zat in 6vwo, twee klassen van 16 en 17 mensen, maar we voelen ons gewoon een klas van 33... We doen echt veel samen, staan ook bekend als een hele hechte groep, docenten zeggen het ook wel eens. Dat ze ons gaan missen
![]() Natuurlijk zijn er ook wel wat groepjes, maar we hebben een "kern" van een man of 20 waar ik ook bij hoor, heel gezellig.... ik ga het heel erg missen.
|
![]() |
|
LOIK!
Onze klas bestaat uit 11 meiden en 3 jongenz...onglooflijk gezellie...3 groepjes: trutjes, huppelkutjes, en jongens, --> en daartussen in een paar zwevende gnootjes ![]() Liefz LotjuH ![]()
Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 18:15. |
![]() |
|
We hebben 24 mensen in onze klas
er zijn 3 "clubjes" maar 2clubjes kunnen goed met elkaar opschieten (onze en het meisjesclubje)(heel raar maja) Wel leuke mensen alleen sommige (3e clubje) niet echt.
Laatst gewijzigd op 07-05-2002 om 21:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 18:15. |
![]() |
|
![]() |
Vorig jaar leuker...
Toen hadden we een groepje van 5 jongens en 5 meisjes. Uit dat groepje zijn 1 meisje en 1 jongen vorig jaar weggegaan, en dit jaar gaan er weer 1 meisje en 1 jongen weg. Ik voel me een beetje een eenling in de klas. Een jongen uit mijn klas, een vriend, zei laatst: jij bent echt degene in de klas die experimenteert met drugs, sigaretten, drank, sex, vriendjes enzo als eerste, wat de rest pas in de 4e ofzo gaat doen. Oftewel: ik heb het soms best leuk, maar toch voel ik me niet helemaal thuis in mijn klas ![]() Ga daarom ook om met een paar jongens uit de 5e, niet uit mijn eigen klas :-/ helaas. Ik kan ook in mijn klas moeilijk met meisjes opschieten. Degene die mijn vriendin is gaat van school. Zucht.
|
![]() |
De klas die ik nu heb is wel gezellig. 5 jongens en 17 meisjes. Het is DE meidenklas van de 4de. Helemaal geen ruzie zoals voorgaande jaren. Wel veel groepjes maar die kunnen over het algemeen goed met elkaar omgaan.
Afgelopen 3 jaar waren mijn klassen niet echt heel leuk. Kwam denk ik ook omdat iedereen z''n plek elke keer moest zoeken in de klas. Nu gewoon hele leuke Mentorklas met bijna al mijn vriendinnen erin. Profielklas is tegen over gestelde: stuk of 8 meisjes en 20 jongens. Ook heel gezellig maar je ziet duidelijk de scheiding tussen ''kakkers+populaire'', de ''normalen mensen'' onder ons(ik ook), en de so called ''nerds''. Heb voor het eerst sinds een aantal jaar een leuke klas. |
![]() |
|
29 leerlingen, 6 jongens, 3/4 vage groepjes: de machos(4 jongens en 1 nalopertjuh), meiden( de popu meiden van de klas), meiden 2( de andere meisje) en dan sta ik er buiten omdat ik het een leuke klas vind, maar ik kan niet egt met iemand goed opscieten en de andere jongens doen megalomp
|
![]() |
|
27 mensjes, 7 meisjes, 20 jongens. 3 groepen , 1 meisjes, 1van jongens die stil zijn zeg maar, en 1 van best rumoerige jongens
||
Citaat:
![]() Neej, wij hebben wel een gezellige klas, wel een beetje in groepjes opgedeelt, maar er word niet echt gepest of buitengesloten. das wel beter zo.
|
ik heb een hele gezellige klas vind ik. Iedereen kan wel met elkaar overweg en er worden ook wel gezamelijke dingen georganiseerd door een van de leerlingen zelf. Uiteraard zijn er wel 'kliekjes' maar dat is natuurlijk onvermijdelijk. Die kliekjes zijn overigens niet ondoordringbaar
|
onze klas is ongeveer als nederland: een bijeengeschraapt, crimineel zooitje
![]() ![]() Er is geen enkele groep, iedereen staat voor zich, iedereen staat alleen.... er is ook niemand die een ander steunt, maarja, da's typisch onze klas ![]()
|
![]() |
Ik heb wel een gezellige (basis)klas vind ik. We zitten met 27 in de klas waarvan 25 meisjes. Das echt supergezellig. Van die 25 meisjes is ongeveer de helft een beetje duf, ze zijn wel aardig allemaal. Met de andere helft van de meisjes kan ik echt goed opschieten. Vaak als ik uit ga gaan die meisjes ook mee.
Tja... en dan zitten er nog 2 jongens bij ons in de klas, daar zal ik 't maar niet over hebben ![]() ![]() In onze klas worden dus wel groepjes gevormd maar ik vind dat ik een zeer gezellige klas heb ![]() |
![]() |
|
Hey,
Eerst even zeggen dat er maar 3 lln zijn in de richting die ik volg (Latijn-Moderne Talen) dus ons kleine groepje zit bij 4 verschillende klassen voor verschillende vakken. Mijn 'echte' klas is een hele toffe groep, wel 1 iemand die af en toe een echt ettertje kan zijn, maar dat valt best mee. We zijn echt een groep, iedereen staat er voor iedereen ![]() Prima! -x- GS
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe waren jullie op school? Aqualia | 10 | 17-09-2012 16:38 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zouden jullie dit aanpakken? skraalkip | 19 | 07-02-2010 21:34 | |
Psychologie |
Hoe gaan jullie met een handicap om die niet zichtbaar is? Egg | 9 | 23-04-2007 02:52 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe is de Tweede Fase bij jullie? Verwijderd | 43 | 26-03-2006 09:42 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan je zooo gemeen zijn? Maikie | 38 | 06-04-2003 19:43 | |
Liefde & Relatie |
hoe is jouw laatste (grote) verliefdheid ontstaan? stout! | 20 | 22-06-2002 16:04 |