Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 17:40
Frida
Frida is offline
Hebben jullie een grote klas?Is jullie klas een groep?of zijn het allemaal verschillende "clubjes" en dan ook nog ;µ

Voelen jullie je goed in jullie klas?
Oud 03-05-2002, 18:10
autodropje
autodropje is offline
Volgens mij zijn er wel groepjes maar de scheiding is erg vaag, bijna iedereen mag elkaar wel. De meeste mensen mogen elkaar wel.

mijn klas is wel oke, het kan natuurlijk altijd beter. Ik voel me niet thuis in mn klas, maar ook zeker niet buitengesloten ofzo. Gewoon ertussenin.
Oud 03-05-2002, 18:25
xx_sanne
xx_sanne is offline
onze klas is wel gezellie hoor!! het zijn nie echt van die groepjes enzo! maarehh wij hebbe ook lang nie alle lessen samen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 19:01
Roosa
Roosa is offline
Er zitten 20 mensen in mijn klas, en er zijn veel groepjes, maar sommige wel met een vage scheiding ertussen zeg maar.
Er is bijv een groepje dat het veel over dragonball blabla heeft, enzo, en daar verhaaltje over schrijft, nou ja daar voel ik me dan weer niet zo tot aangetrokken. en een groepje zittenblijvers.
Nou ja eigenlijk heb ik geen leuke klas..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 19:21
Severus
Severus is offline
Mijn klas is 3x niks met allemaal kutlui d'r in.

Ripper
Oud 03-05-2002, 19:25
wissie
wissie is offline
Onze klas is een bijeengeraapt zooitje

Veel zittenblijvers die zich te goed voelen voor de rest, arrogante kakkers en de 'gewone' lui. Iedereen heeft wel iets tegen elkaar en erg gezellig is het ook niet bij ons. Gelukkig heb ik ook veel lessen zonder mijn stamklas
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 19:28
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
wel een leuke klas van 17 man.
en er zijn wel een beetje groepjes maarja ik overleef het er wel...
btw ik zie ze na de zomer pas weer,heb nu stage
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 21:24
Balance
Balance is offline
we zijn met z'n negentienen in de klas en is supergezellie, iedereen mag elkaar wel, alleen ga je toch wat meer om met de één als met de ander...

voor leraren zijn we alleen wat minder, want je kan onze klas zien als de meest lastige uit 3 klassen samen in één klas
Oud 04-05-2002, 09:15
Verwijderd
Wij hebben wel een gezellige klas.
Eigenlijk zijn we 2 klassen van 12 en 13 leerlingen, maar we hebben dezelfde mentrix en eigenlijk alle lessen samen, dus nu zijn we gewoon 1 klas geworden van 25 leerlingen

En t is wel een gezellige klas. er zijn wel groepjes, maar iedereen kan het wel zon beetje met elkaar vinden geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 10:59
Verwijderd
Mijn klas waar ik nu in zit is leuker dan mijn klas op de basisschool, die was echt zwaar kl*te, maar er zijn (nog steeds) veel te veel groepjes. Bah.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 11:49
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Mijn klas waar ik nu in zit is leuker dan mijn klas op de basisschool, die was echt zwaar kl*te, maar er zijn (nog steeds) veel te veel groepjes. Bah.
precies jah... VEEEEEEEl groepjes in onze klas inge...
not good
also: twee mensen die buitengesloten worden
en nogal wat mutsen die niet weten wat ze willen
en schreeuwen om aandacht
en
tjah... meestal is het wel okay die klas van ons...

hmm
ik ga ver nix zeggen
bubaaj
Oud 04-05-2002, 12:09
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Typische 6 VWO klas; saai en braaf
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 12:10
mar87
mar87 is offline
Wij hebben een klas van 29 personen en állemaal groepjes, heel erg, en het is een supersaaie klas. Driekwart zit er om alleen maar om de beste cijfers te halen, vreselijk, want dat kan mij nix schelen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:29
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Volgens mij zijn er wel groepjes maar de scheiding is erg vaag, bijna iedereen mag elkaar wel. De meeste mensen mogen elkaar wel.

mijn klas is wel oke, het kan natuurlijk altijd beter. Ik voel me niet thuis in mn klas, maar ook zeker niet buitengesloten ofzo. Gewoon ertussenin.
hier heb ik niks aan toe te voegen
Oud 04-05-2002, 13:47
woefke
woefke is offline
heel leuke klas ik kom met iedereen overeen onze klas is de enigste die volledig bij elkaar op de speelplaats zit wij vormen niet zo echt groepjes enzow
Oud 04-05-2002, 15:23
Sommetje
Sommetje is offline
ik zit nu in een klas van 28 leerlingen (dat waren er in het begin van het jaar 29 leerlingen). Het is voor het eerst dat ik in zo'n grote klas zit (en ik zit al in de vijfde). Dat betekent ook dat ik nu met mensen in de klas zit, die ik vorig schooljaar niet of nauwelijks kende. Ik had altijd wel een leuke klas, maar dat is nu niet meer zo. Van clubjesgedrag is dus zeker sprake. Maar gelukkig heb ik niet zoveel les met mijn "vaste" klas (alleen maar voor de vakken in het gemeenschappelijke deel; dus Engels, Nederlands, godsdienst, ANW, Duits-1, Frans-1, enz.) en meer met de mensen uit mijn profielklas en dat is een stuk leuker.
Oud 04-05-2002, 18:42
LittleLucille
LittleLucille is offline
zit met 24 meisjes in de klas...
kan ik alleen beschrijven als druk,druk en druk
het is ook weer met groepjes...
een groepje ben 2 meisjes die alleen maar zo snel mogelijk hun huiswerk maken om thuis niks meer te hoeven doen en dan liggen te slijmen bij de leraar....
iets meer als de helf van de klas izz populair weet je wel (hoe moet je dat uit leggen) die zijn super druk hebben overal schijt aan weet je wel....
en dan een groepje wat vaak met populair groep optrekt en er wat van probeerd te maken (zit ikke bij) hhihi och jah je moet toch wat he!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 01:47
Danny
Danny is offline
Citaat:
Frida schreef:
Hebben jullie een grote klas?Is jullie klas een groep?of zijn het allemaal verschillende "clubjes" en dan ook nog ;µ

Voelen jullie je goed in jullie klas?
21 leerlingen, drie groepjes..

"de stoere gozers" (bwah..), een meidencluppie en 't cluppie waar ik me in bevind.. een mix van jongens en meiden.

De sfeer is goed, veel lol trappen, op z'n tijd serieus maar vooral heeft eigenlijk iedereen ook wel een goede band met elkaar.

Danny
Oud 05-05-2002, 03:05
marla85
marla85 is offline
in mijn klas zijn iets van 30 leerlingen. er zijn wel groepjes met mensen die met elkaar om gaan, maar de scheiding is niet zo groot, ze zullen dus wel gewoon met elkaar praten..
Oud 05-05-2002, 09:44
BleuQueen
BleuQueen is offline
ik heb een klas van 32 kinderen is wel gezellig
Oud 05-05-2002, 13:08
kweety
kweety is offline
wij zitten met 27 mensjes in de klas met een stelletje kakkers en alto's die altijd ruzie hebben
Oud 05-05-2002, 14:35
punkyfish
punkyfish is offline
29 mensen. zijn allemaal verschillende groepjes maar iedereen kan het eigenlijk wel met iedereen vinden.
Oud 05-05-2002, 15:23
psyche
psyche is offline
Onze klas is niet wat het zou moeten zijn, maar onze klasGROEP hangt wel goed samen. We zijn namelijk de klas moderne talen samengesteld uit Latijn-MT, Economie-MT en Wiskunde-MT (ikke).

We zijn maar met 7, dus zó veel ruzie kan er al niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:50
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
onze klas is groot, 32 mensen
ongeveer 21 meisjes en 11 jongens
de meisjes zijn duidelijk verdeeld in allemaal duo's en één trio (waar ik bij hoor, mijn vriendin is verhuisd en ik heb nog twee vriendinnen)
de jongens zijn meestal ook duo's of groepjes van vier.
Maar op zich zijn het geen hele close groepjes, iedereen kan goed met iedereen opschieten, het is best gezellig, maar vorig jaar, toen hadden we echt zo'n klas die één grote groep was en dat was heel erg gezellig!!
Oud 05-05-2002, 22:01
Dromer
Dromer is offline
Ik zit/zat in 6vwo, twee klassen van 16 en 17 mensen, maar we voelen ons gewoon een klas van 33... We doen echt veel samen, staan ook bekend als een hele hechte groep, docenten zeggen het ook wel eens. Dat ze ons gaan missen

Natuurlijk zijn er ook wel wat groepjes, maar we hebben een "kern" van een man of 20 waar ik ook bij hoor, heel gezellig.... ik ga het heel erg missen.
Oud 07-05-2002, 13:37
bumblebee
bumblebee is offline
LOIK!

Onze klas bestaat uit 11 meiden en 3 jongenz...onglooflijk gezellie...3 groepjes: trutjes, huppelkutjes, en jongens, --> en daartussen in een paar zwevende gnootjes

Liefz LotjuH

Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 18:15.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:12
DaDude
DaDude is offline
We hebben 24 mensen in onze klas
er zijn 3 "clubjes" maar 2clubjes kunnen goed met elkaar opschieten (onze en het meisjesclubje)(heel raar maja)
Wel leuke mensen alleen sommige (3e clubje) niet echt.

Laatst gewijzigd op 07-05-2002 om 21:17.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 08:36
TheNookie
ze zijn soms vréselijk kinderachtig....
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:43
miss_sexy
miss_sexy is offline
stoer
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:50
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
Dromer schreef:
Ik zit/zat in 6vwo, twee klassen van 16 en 17 mensen, maar we voelen ons gewoon een klas van 33... We doen echt veel samen, staan ook bekend als een hele hechte groep, docenten zeggen het ook wel eens. Dat ze ons gaan missen

Natuurlijk zijn er ook wel wat groepjes, maar we hebben een "kern" van een man of 20 waar ik ook bij hoor, heel gezellig.... ik ga het heel erg missen.
Ik wil ook zo'n klas!!!

Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 18:15.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 20:18
Mindfields
Mindfields is offline
Vorig jaar leuker...

Toen hadden we een groepje van 5 jongens en 5 meisjes.
Uit dat groepje zijn 1 meisje en 1 jongen vorig jaar weggegaan, en dit jaar gaan er weer 1 meisje en 1 jongen weg.

Ik voel me een beetje een eenling in de klas. Een jongen uit mijn klas, een vriend, zei laatst: jij bent echt degene in de klas die experimenteert met drugs, sigaretten, drank, sex, vriendjes enzo als eerste, wat de rest pas in de 4e ofzo gaat doen.

Oftewel: ik heb het soms best leuk, maar toch voel ik me niet helemaal thuis in mijn klas

Ga daarom ook om met een paar jongens uit de 5e, niet uit mijn eigen klas :-/ helaas. Ik kan ook in mijn klas moeilijk met meisjes opschieten. Degene die mijn vriendin is gaat van school.
Zucht.
Oud 09-05-2002, 17:34
nouk16
nouk16 is offline
De klas die ik nu heb is wel gezellig. 5 jongens en 17 meisjes. Het is DE meidenklas van de 4de. Helemaal geen ruzie zoals voorgaande jaren. Wel veel groepjes maar die kunnen over het algemeen goed met elkaar omgaan.
Afgelopen 3 jaar waren mijn klassen niet echt heel leuk. Kwam denk ik ook omdat iedereen z''n plek elke keer moest zoeken in de klas. Nu gewoon hele leuke Mentorklas met bijna al mijn vriendinnen erin.
Profielklas is tegen over gestelde: stuk of 8 meisjes en 20 jongens. Ook heel gezellig maar je ziet duidelijk de scheiding tussen ''kakkers+populaire'', de ''normalen mensen'' onder ons(ik ook), en de so called ''nerds''.
Heb voor het eerst sinds een aantal jaar een leuke klas.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 17:47
Veronica
Veronica is offline
mijn klas is BOUT, allemaal zeikers
Oud 09-05-2002, 19:12
Darvan
Darvan is offline
29 leerlingen, 6 jongens, 3/4 vage groepjes: de machos(4 jongens en 1 nalopertjuh), meiden( de popu meiden van de klas), meiden 2( de andere meisje) en dan sta ik er buiten omdat ik het een leuke klas vind, maar ik kan niet egt met iemand goed opscieten en de andere jongens doen megalomp
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:23
Stff
Stff is offline
27 mensjes, 7 meisjes, 20 jongens. 3 groepen , 1 meisjes, 1van jongens die stil zijn zeg maar, en 1 van best rumoerige jongens
Oud 10-05-2002, 15:02
Kat
Kat is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

Er zijn wel groepjes, maar iedereen kan het wel zon beetje met elkaar vinden geloof ik...
Behalve wij dan natuurlijk he...

Neej, wij hebben wel een gezellige klas, wel een beetje in groepjes opgedeelt, maar er word niet echt gepest of buitengesloten. das wel beter zo.
Oud 11-05-2002, 18:33
LB06
LB06 is offline
Mwa... best wel gezellig in de klas. De meesten mogen elkaar wel, maar er zit een groepje meiden tussen die niks anders kunnen doen dan irritant zitten giebelen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:29
Main
Main is offline
Ach..........de meesten mogen elkaar wel. er zijn wel een paar groupies en verder zijn we ook niet extreem druk ofzo.......
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 11:57
Darkest Angel
Darkest Angel is offline
Ik zit in een klas van 21 mensen, en het is een vette kutklas.
Er zijn wel groepjes maar er zijn hele kinderachtige jongens dus geen leuke klas....
Oud 12-05-2002, 15:38
123456789
123456789 is offline
QUOTE]Darkest Angel schreef:
Ik zit in een klas van 21 mensen, en het is een vette kutklas.
Er zijn wel groepjes maar er zijn hele kinderachtige jongens dus geen leuke klas....
[/QUOTE]

Zit jy bij my in de klas ofzow?
Oud 12-05-2002, 19:17
Boogie
Boogie is offline
ik heb een hele gezellige klas vind ik. Iedereen kan wel met elkaar overweg en er worden ook wel gezamelijke dingen georganiseerd door een van de leerlingen zelf. Uiteraard zijn er wel 'kliekjes' maar dat is natuurlijk onvermijdelijk. Die kliekjes zijn overigens niet ondoordringbaar
Oud 12-05-2002, 20:12
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
bij mij zitten 15 jongens en 13 meiden. En er zijn 4 debiele wijven die denken dat ze populair zijn, ,maar ze hebben geen matuh, behalve elkaar dan. Ikzelf zit ook wel in un groepie van 9 man. Wel gezellie. Maar als klas zelf gaan we tuurlijk ook veel met elkaar om.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:51
AMDFreak
AMDFreak is offline
Moewha.. bij ons is het gewoon 1 grote groep! omdat we heel vaak met elkaar samenwerken.

Alleen ik mag 1 leerling niet.. van de 18... gewoon die gozer verpest de sfeer in de klas.. hij heeft altijd een grote bek tegen iedereen!
Oud 13-05-2002, 18:52
miss Elise
miss Elise is offline
onze klas is wel cool. er zijn wel groepjes maar als we uitgaan dan merk je daar niks meer van.
we hebben echt van die type groepjes: de stuudjes, de "populaire" en de rest. ikke zit bij de rest. en dat bevalt me errug goed
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 19:15
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
onze klas is ongeveer als nederland: een bijeengeschraapt, crimineel zooitje

Er is geen enkele groep, iedereen staat voor zich, iedereen staat alleen.... er is ook niemand die een ander steunt, maarja, da's typisch onze klas
Oud 13-05-2002, 20:50
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik heb wel een gezellige (basis)klas vind ik. We zitten met 27 in de klas waarvan 25 meisjes. Das echt supergezellig. Van die 25 meisjes is ongeveer de helft een beetje duf, ze zijn wel aardig allemaal. Met de andere helft van de meisjes kan ik echt goed opschieten. Vaak als ik uit ga gaan die meisjes ook mee.

Tja... en dan zitten er nog 2 jongens bij ons in de klas, daar zal ik 't maar niet over hebben

In onze klas worden dus wel groepjes gevormd maar ik vind dat ik een zeer gezellige klas heb
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:57
girlspider
girlspider is offline
Hey,

Eerst even zeggen dat er maar 3 lln zijn in de richting die ik volg (Latijn-Moderne Talen) dus ons kleine groepje zit bij 4 verschillende klassen voor verschillende vakken. Mijn 'echte' klas is een hele toffe groep, wel 1 iemand die af en toe een echt ettertje kan zijn, maar dat valt best mee. We zijn echt een groep, iedereen staat er voor iedereen
Prima!

-x-

GS
Oud 15-05-2002, 18:45
Verwijderd
Er zitten leuke mensen in mijn klas maar in z'n geheel is het geen leuke klas. je hebt de pestkoppen, de meelopers en de schijnheilige allemaal in een groep. nou geweldig.
gelukkig zitten er een paar mensen in die wel normaal kunnen doen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:25
Gevederde
Gevederde is offline
Best een leuke klas, alleen de combinatie van de profielen is niet helemaal perfect. De jongens zijn soms supernuchter en de meisjes juist omgekeerd. Ik kan met iedereen wel redelijk opschieten, maar ben aan het eind van het jaar uitgekeken op de meeste van hen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:13
flamez
flamez is offline
32 leerlingen beta-klas, 4 havo, er zijn 4 groepen,
1: de nerds
2: de meelopers
3: de coole mensen
4: ik :>
Reageren

Regels voor berichten