Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 17:41
lake bodom
lake bodom is offline
hoe vaak bel je met je vriend(in)?

ik heb nu al 2,5 maand met hem, maar we hebben elkaar nog nooit gebeld, we spreken altijd af via msn of hotmail ofzo..
sommige van me vrienden vinden dat raar..
maar kvind t zelf niet zo'n probleem, over de telefoon hebk meestal niet veel te zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2002, 17:44
Melodyof胗ath
Melodyof胗ath is offline
ewm soms 4 keer per dag ff 5 minuutjes..andsere dagen 1 keertje wat langer en soms helemaal niet

Oud 06-03-2002, 17:46
sunnevot
sunnevot is offline
Zie hem elke dag, hij zit bij me op school, dus ik bel hem niet zo heel vaak, want we hebben elkaar dan de hele dag al gezien zeg maar. Dus bel dan alleen als er echt iets belangrijks is. Maar soms ook eigenlijk wel om alleen maar welterusten te zeggen. We bellen nu ongeveer 3 keer in de week ofzo. Maar in het begin ook helemaal niet, zoals bij jou.
-xxx-
Oud 06-03-2002, 17:47
Psychoot
Psychoot is offline
Het ligt eraan, als we bellen dan bellen we ook best lang, minimaal uurtje zo. Ik heb ook meestal niet zoveel te vertellen maar als je bezig bent gaat het vanzelf wel. En ik spreek der iedere avond op msn vanaf 19:00 tot 23:00 ongeveer dus
Oud 06-03-2002, 17:52
lake bodom
lake bodom is offline
hm tja, bellen jullie dan via mobiel of huistelefoon..
naja kheb ook niet echt behoefte om hem te bellen, dan ziek hem liever, wonen 5 minuutjes van elkaar fietsen, en toch ziek hem maar 3 x in de week ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:53
bracelance
bracelance is offline
elke dag 30-60 minuten... en dan nog msnen
Oud 06-03-2002, 18:03
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
ik sprak mijn vriend iedere dag, om even de dag door te nemen. Over hotmail mailde we wel veel, meer aan de romantische kant. Over msn liep het vaak mis vanwege een verkeerde interpretatie van de woorden ( werden we onzeker door)

nu het uit is bellen we niet meer. van alles, iedere dag wel een uur, naar niets.

Ik vind het wel jammer, ben nu ook een maatje kwijt waar ik gewoon heerlijk mee kon praten. geen zware emoties, geen heftige discussies, gewoon 'hoe was je dag, wat heb je gedaan' gesprekken

ik mis hem
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:15
Piccola
Piccola is offline
Sowieso 1x per dag, maar soms als we elkaar echt missen bellen we wel eens 6x per dag! Maar dan wel kort, gewoon steeds maar 10 minuutjes ofzo..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:34
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
met m'n ex uit apeldoorn (120 km verderop) gemiddeld wel 1 keer per dag en dan ook gelijk een half uur..

nu met huidige vriendinneltje praktisch nooit; woont dichterbij, zie ik om de dag ongeveer. Wel sms.
Oud 06-03-2002, 18:36
Deliveran委
Deliveran委 is offline
elke dag een uur
Oud 06-03-2002, 19:09
Verwijderd
Mja..ze is niet mijn vriendin in de relationele zin, maar gewoon m'n beste vriendin in de vriendschappelijke zin. Ik bel elke dag denk ik wel minstens twee uur in totaal, soms meer..vrijwel altijd naar mobiel. Gelukkig doen mijn ouders niet moeilijk over telefoneren.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 19:10
In Eternity
In Eternity is offline
elke dag
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 19:31
Verwijderd
heb 6 maanden, hebben de eerste 2/3 maanden geloof ik nooit gebeld en daarna af en toe. nu wel iets vaker, soms bijna elke dag wel. we zien elkaar alleen sweekends dus bellen is dan wel leuk (leuker dan msn..)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 19:34
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
ik zie hem elke dag en bel hem elke dag (of hij belt mij)
Oud 06-03-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Mja..ze is niet mijn vriendin in de relationele zin, maar gewoon m'n beste vriendin in de vriendschappelijke zin. Ik bel elke dag denk ik wel minstens twee uur in totaal, soms meer..vrijwel altijd naar mobiel. Gelukkig doen mijn ouders niet moeilijk over telefoneren.

Gelukkig ja
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:06
AMDFreak
AMDFreak is offline
6x per week... zo iets..
Oud 06-03-2002, 20:08
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
nooit, alleen smsen en chatten...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:17
Verwijderd
elke dag meestal een half uur tot uur,en s嫛onds als ie er niet is om even weltrusten te zeggen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:38
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
hmm, bellen ongeveer 2x per week denk ik, soms, dat is dan wel minstens 3 kwartier, en verder elke dag via msn, en 100000 smsjes, weeeh, me beltegoed vliegt!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:40
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
nare man schreef:

Hebben ze de rekening al gehad? Mijn ouders deden ook nooit moeilijk... tot ik dus ook iets in die richting naar mobiel belde, nu moet ik terug betalen
Oud 07-03-2002, 10:26
highlight
highlight is offline
Citaat:
Koningin van de Nijl schreef:
Ik vind het wel jammer, ben nu ook een maatje kwijt waar ik gewoon heerlijk mee kon praten. geen zware emoties, geen heftige discussies, gewoon 'hoe was je dag, wat heb je gedaan' gesprekken

ik mis hem

ja, volgens mij is dat ook 1 van de dingen die ik het meest zou missen...
Citaat:
bracelance schreef:
elke dag 30-60 minuten... en dan nog msnen

zoveel dus, elke dag...

Oud 07-03-2002, 10:33
Verwijderd
Ik sprak hem eerst ongeveer om de 2 dagen. Dan hingen we heel lang aan de telefoon. Toen hebben we een beetje ruzie gekregen. Toen sprak ik hem niet meer een maand lang. Mailde ik hem alleen soms, en smsde hij mij de hele dag. En sindskort is het uit. Omdat het gewoon niet meer ging denk ik
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 11:14
the exploding boy
the exploding boy is offline
m'n ex en ik bellen nog altijd gewoon iedere dag wel, gewoon om welterusten te zeggen ofzo. Is leuk
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 11:23
Janicha
Janicha is offline
Hij belt de ene dag, de andere dag ik... Omdat we zo ver uit elkaar wonen.. Maar dat wil niet zeggen dat we uren zitten te bellen... Dat komt wel voor natuurlijk, maar niet altijd, soms is het gewoon ff: hoe, gaat alles goed daarzo? ok, weltrusten! bij wijze van spreken.
Oud 07-03-2002, 13:02
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Uhmm, iets van 3 keer in de week belle we, dan meestal een uur ofzow, of langer, of korter.

en we MSNen elke dag wel meer dan een uur ook

Oud 07-03-2002, 13:26
Verwijderd
paar keer per dag en dan ook best wel lang minstens een uur..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 14:56
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
toch wel zo'n 3 a 4 keer per dag
Oud 07-03-2002, 15:31
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Wel vaak. Het ligt er ook aan hoevaak ik hem die week zie. Als ik hem weinig zie, dan bellen we meer. Als ik m niet zie, SMS ik m toch wel bijna elke dag...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 15:45
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
'k Heb er nu ongeveer 2 maanden bij en hij heeft me tot nu toe 2 keer gebeld om af te spreken hoe laat hij me kwam halen ofzo -> we bellen nooit om te zomaar te babbelen, dat doen we liever face to face.
Oud 07-03-2002, 15:47
D1984
D1984 is offline
Elk halfuur als we niet samen zijn en als we thuis zijn (mobiel wordt dat iets te duur)...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 17:11
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
mja.. eigenlijks hebben we dat niet echt nodig, we zien elkaar elke dag op school en 's avonds ook, daarna weer op msn enz enz.. zit wel goed dusss
Oud 07-03-2002, 19:41
Choke
Choke is offline
Kbel haar iedere avond, of zij mij, kheb altijd wel wat te vertellen; dat komt ook omdat we niet bij elkaar op school zitten, en zij geen MSN heeft, we zien elkaar om de dag.. 's avonds..
Oud 07-03-2002, 20:23
micha
micha is offline
Ik zie haar elke dag op school en zondag (dus 7 - zaterdag = 6 dagen in de week). En ik bel haar meestal elke dag nog is 2 x.
Meestal 's ochtends om 8 uur (want ze heeft zo'n lief ochtend stemmetje ) en dan 's avond nog ff-tjes. Best wel veel, want ik sms ook nog tussendoor.
Oud 08-03-2002, 23:05
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ligt aan heel veel factoren. Hoeveel we elkaar zien die week. Stel nu dat we elkaar een hele week niet zien, dan bellen we vaker dan als we elkaar heel veel zien in de week.
Oud 09-03-2002, 01:18
Verwijderd
een of twee keer per dag, een keer lang, en nog n tweede keer voor vijf minuutjes, weltrusten enzo, al 6 maanden lang, en nog steeds fijn..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten