Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2005, 18:41
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
koekjes schreef op 19-03-2005 @ 19:00 :
geshopt met mn mama
Oud 19-03-2005, 21:51
cha0s
cha0s is offline
ik heb ervoor gezorgd dat iemand 'r string kwijt is geraakt. (mijn kamer is zo'n kankerzooi ) en zometeen ga ik DnB'en.
Oud 19-03-2005, 21:59
Verwijderd
gewerkt muuu
Oud 20-03-2005, 10:24
Verwijderd
gister gewinkeld in utrecht en heel erg lekker gegeten bij la place (v&d) in hoog catherijne, 's avonds lame films gekeken en in mijn eentje aangeschoten geworden, 's nachts project voor beeldende vorming gemaakt, vandaag ga ik daar nog verder aan werken, turks fruit uitlezen, mijn skischoenen (die ik al drie weken heb!) terug brengen en bij mijn zus vis eten
Oud 20-03-2005, 10:53
Maija
Maija is offline
Gisteren: Gewinkelt, op grote ergernis van mn vader omdat ik zijn zeilboot nog zomerklaar moet maken, en daar nog steeds niet mee klaar ben.
Daarna uit eten geweest in de Griek met een paar vriendinnen
S'avond gaan stappen met mn vriend en vrienden
Nu ga ik maar een uitrusten en door het outlet zwerven
Oud 20-03-2005, 11:00
cha0s
cha0s is offline
naar Clash o/t Titans geweest, was zwaar dope.
Oud 20-03-2005, 12:39
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister ging ik naar het winkelcentrum om kadootjes voor mn zusje te kopen. verder heb ik eigenlijk de hele middag op de bank gehangen&in bed, want ik voelde me onwijs beroerd. 's avonds ook vroeg gaan slapen, tot ik om half4 werd wakker gebeld door mn exsnol. gezelligheid. vandaag heb ik alleen nog maar ontbeten en 234x iets anders aan getrokken. ik ben helemaal in de war van het weer ennn zometeen ga ik werken.
Oud 20-03-2005, 12:42
Kreator
Kreator is offline
Ik werd vandaag wakker toen een vriend van me die mee was naar de D&A meet begon te mekkeren dat hij naar huis wilde. Toen heb ik nog met mn brakke kop nog friet staan bakken en foto's zitten maken van o.a. wammus enzo in doorn-roosje toestand en vervolgens ben ik maar'ns naar huis gegaan.
Oud 20-03-2005, 12:42
snoodaard
snoodaard is offline
naar Crowbar geweest, het was beter dan Clash o/t titans
Oud 20-03-2005, 12:43
monolo
monolo is offline
dit weekend de bday van mijn boi gevierd. uiteten gegaan. daarna gepartyed met de chicks en dat was leuk omdat ik dronkie was en aapiestoned, verder suckt waterfront hard nowadays
vandaag huiswerk jippiee
Oud 20-03-2005, 13:32
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 20-03-2005 @ 13:43 :
gepartyed met de chicks en dat was leuk omdat ik dronkie was en aapiestoned, verder suckt waterfront hard nowadays
en straks naar de laatste show van downslide yeah
lekker treinen en omrijden
Oud 20-03-2005, 14:19
vixen
vixen is offline
spoedberaad gehad met een vriend en er toch maar uitgekomen dat we wat moeten krijgen samen. Dus toen was ik blijven slapen en hebben we the cure geluisterd en dat was corny enzo. En toen kreeg ik ontbijt op bed en nu ben ik weer in mn eigen huis en tis een zooi en ik moet huiswerk maken maar fuck dat.
Oud 20-03-2005, 14:26
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 20-03-2005 @ 13:42 :
naar Crowbar geweest, het was beter dan Clash o/t titans
je moeder was beter dan crowbar.
Oud 20-03-2005, 14:32
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik nu werken. bitchess
Oud 20-03-2005, 14:36
June bug
June bug is offline
Vandaag nog niet zoveel..
Gister de hele dag gewerkt en daarna gegeten enzo en toen naar een vriend van me gegaan en toen kwamen daar nog meer vrienden. en toen was ik een beetje wazig van de wijn en toen gingen we uit in dit stomme kutdorp hier en dat doen we nooit maar we verveelden ons. En het was nog best leuk want er waren veel bekenden.. en daarna gingen we nog ff hangen en wat drinken en toen ging ik naar huis en nu ben ik enorm gaar..
Oud 20-03-2005, 14:58
Verwijderd
Gisteravond naar de verjaardag van een goede vriendin en mijn loverr was mee en ze vonden hem allemaal heel erg leuk en daar ben ik blij mee en hij ook, want hij was zenuwachtig.
En het was heel gezellig en vanochtend werden we samen wakker en moesten we kijken naar zijn vader mijn nieuwe boot en mijn vader vindt 'm ook cool. Nu ga ik roeien.
Oud 20-03-2005, 15:02
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Gisteren ben ik wat gaan drinken met n vriendinnetje maar toen had ze n vriend bij zich en die had weer vrienden bij zich en 1 daarvan zat de hele tijd tegen me aan te lullen. T was zo'n dancehall freak die om me heen zat te rennen en vies zat te doen dus toen ben ik maar weggegaan toen ben ik stoned en aangeschoten naar mn vriend gefietst en daar lekker geslapen. Toen wakker geworden en gedouched en lekker ontbeten samen. Toen ben ik naar huis gegaan en zit ik hier.
Oud 20-03-2005, 15:17
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Roxane schreef op 10-03-2005 @ 14:56 :
ik werd gisteren op utrecht cs aangesproken door een zwerver met HIV en nu drink ik roosvice door mn rooibosthee
Dit zou op Dansen op Papier moeten
Oud 20-03-2005, 15:37
Verwijderd
Ik heb vandaag geen fuck gedaan!

Oud 20-03-2005, 15:49
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik werd wakker en ik dacht oh ja ik heb gister heel vervelend gedaan terwijl ik mijn leven ging beteren. maar ik was uit en er gingen vervelende dertigers bij ons zitten. en 1 van hen ging eerst een vriendin van mij pimpen en daarna ging hij kutopmerkingen over mij maken dus toen werd ik boos en heb ik hem tegen zijn schenen geschopt en hij vond het niet erg en toen werd ik nog bozer.

en er was ook nog een muts die had ruzie met een vriendin van mij omdat ze heel snel voor haar de wc in was gesneakt. toen die dertigers bij ons kwamen zitten zei ik dat ze op moesten rotten en toen zei 1 van hen 'oh zij heeft hier de leiding' en die muts ging dat beamen en probeerde grappig te zijn. toen gingen we dingen tegen haar aangooien en haar outfit afkraken want het zag er niet uit, geel met oranje. heel kinderachtig allemaal, maar goed we waren niet helemaal nuchter meer. later vroeg ze nog 'van wie is deze tas' en een vriendin van mij zei 'van mij' en toen zei de muts 'veel plezier ermee' met zo'n spottende blik. over die opmerkingen had ze echt 20 sec nagedacht ofzo.

toen gingen we naar huis en buiten stond die gore dertiger en ik zei dat hij een seniele oude zak was en hij zei steeds 'nee jij trekt volle zalen' echt 10 keer ofzo. het werd dus een beetje saai vandaar dat we falaffel gingen eten.
Oud 20-03-2005, 16:26
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik werd om 11 uur wakker naast mn lieve vriendje en was moe want we waren gisteravond pas laat thuisgekomen van een feestje in hengeloooo.
toen gingen we vrijen, en daarna douchen, en toen heb ik spulletjes voor school op het internet gezocht.
toen ging ik naar het treinstation, heb ik een kwatier in het zonnetje gewacht, en toen de trein naar zutphen gepakt, vanuit zutphen die naar arnhem, en vanuit arnhem die naar utrecht. kutwerkzaamheden
en nu ben ik thuis op mn kamertje en kijk ik een beetje tv en vreet ik chips en ben ik ontzettend moe en suf van de drank en drugs gisteravond.
oh, phff, en iemand zei in de trein dat hij een hekel had aan al die emoponys tegenwoordig, en toen zat ik zo van: wtf, ik heb geen emopony, en was ik heel chagi. mijn haar is niet stom.
Oud 20-03-2005, 16:34
Tom Violence
Tom Violence is offline
jwel
Oud 20-03-2005, 16:44
Jules
Jules is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 20-03-2005 @ 16:37 :
[afbeelding]

Ik heb naast het bakken van grootmoeders suikerkezen niet zoveel gedaan. Eigenlijk niks. Zondagen in de polder
Oud 20-03-2005, 16:51
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 20-03-2005 @ 17:34 :
jwel
trutjekut
Oud 20-03-2005, 17:03
Hagel
Hagel is offline
Uitgeslapen, film gekeken, van 1 tot 5 gewerkt en het was saai dus ik heb bijna alle bladen die we verkopen gelezen en mijn cdkennis bijgespijkerd, afgesloten en naar huis gegaan, net gebeld met mijn vriend en nu zit ik chips te eten en te computeren.
Oud 20-03-2005, 18:17
Verwijderd
Eerst uitgeslapen en toen bijna de hele dag huiswerk gemaakt En toen bekeek ik net m'n saldo en ik heb drastisch weinig geld voor de rest van de maand
Oud 20-03-2005, 18:26
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 20-03-2005 @ 19:17 :
Eerst uitgeslapen en toen bijna de hele dag huiswerk gemaakt En toen bekeek ik net m'n saldo en ik heb drastisch weinig geld voor de rest van de maand
Join the club
Oud 20-03-2005, 18:33
Verwijderd
Techno feestje bezocht in de Poema en hard geswinged, klein blowtje getrokken, met Bo van Neuken doe je Zo gepraat, naar huis gegaan en slapen.
Oud 20-03-2005, 19:34
Verwijderd
gisteren met Selma naar een klasgenoot van haar geweest nin de ghetto van Ijmuiden en aldaar veel geblowd. Was erg gezellig, er ging nog een gozer van 9 hoog met een bierkrat vol lege flesjes naar beneden gooien vanmiddag in het zonnetje in de duinen een blow gerookt en daarna nog wat futurama gekeken bij hem thuis
Oud 20-03-2005, 19:36
Snuitermans
Snuitermans is offline
Gelezen en nagedacht over mijn verbale uitspattingen, dan wel zonden, van gister.
Oud 20-03-2005, 19:40
monolo
monolo is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 20-03-2005 @ 20:36 :
Gelezen en nagedacht over mijn verbale uitspattingen, dan wel zonden, van gister.
ja nu ben ik benieuwd, snuiterd!
Oud 20-03-2005, 19:43
kitesurfertje
kitesurfertje is offline
tot kwart voor elf in me bed gelegen toen naar mn werk gegaan en daar een beetje pannenkoeken gebakken enz.En aukje van ginneken gezien
Oud 20-03-2005, 19:55
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
net mn avond zitten verpesten aan het maken van een werkstukje, omdat een of andere gozer weer zn afspraken niet nakomt en ik zijn stukje mag lopen doen.

maar hij is nu wel af! (geen dank, rox !)
Oud 20-03-2005, 20:02
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 20-03-2005 @ 20:55 :
net mn avond zitten verpesten aan het maken van een werkstukje, omdat een of andere gozer weer zn afspraken niet nakomt en ik zijn stukje mag lopen doen.

maar hij is nu wel af! (geen dank, rox !)
beatdown voor Hunter morgen
Oud 20-03-2005, 20:10
Verwijderd
gesslapen tot heeel laat,me ziek gevoeld,nog meer geslapen en nu nerd ik
Oud 20-03-2005, 20:22
Maharani
Maharani is offline
ik had net een gezichtsmasker op en het brandde heel erg, maar nu is m'n huid wel heerlijk zacht.
oja en vrijdag ging ik naar een verjaardag en toen kotste iemand op m'n schoenen, leuk he
Oud 21-03-2005, 00:35
Verwijderd
bij een maat gechilled en wat foute tv shit gekeken en erg knetter geworden
Oud 21-03-2005, 00:37
Born to lose
Born to lose is offline
wakker geworden met een fris gevoel, in tegenstelling tot de rest die het nodig vond om rond 4 uur vanacht coke te gaan halen. Ik ben toen lekker gaan slapen. Toen naar den haag gereden en daar de bakfietsboys opnames afgemixt... en daarna lekker gegeten in rotterdam wok to go achtige shit. En daarna gebowld.. mooie dag dus
Oud 21-03-2005, 07:30
Back Door Man
Back Door Man is offline
op naar schoooool.
Oud 21-03-2005, 10:23
ZerO
ZerO is offline
Ik heb gedoucht en nu ga ik eten en daarna een verslag afmaken dus nog 238958950985093 woorden verzinnen en verder ohja werken !!
en het enige wat ik wil is gewoon in de zon zitten en niksen
met muziek op de achtergrond
Oud 21-03-2005, 10:30
grandmommy
grandmommy is offline
ja horrrrr ik ben weer eens ziek

gisteren spinaziequiche op en ik weet niet wat ze daarmee gedaan hadden maar ik voel me echt helemaal kut nu. gelukkig hoef ik niet naar school en heb ik een synthesizer van m'n pa gehad dus ik vernmaak me wel
Oud 21-03-2005, 10:34
sorry
sorry is offline
je bent wel erg vaak ziek he grandmommy

vandaag uitgeslapen en ga vandaag skateboarden ipv naar school.
Oud 21-03-2005, 11:12
grandmommy
grandmommy is offline
mjuh, vorige week bloed laten prikken en moet nog op de uitslag wachten, hopelijk geen bloedarmoede oid.
Oud 21-03-2005, 11:28
Verwijderd
prima geslapen alleen werd ik een paar keer wakker gebeld totaal niet brak en zometeen werken
Oud 21-03-2005, 11:29
Stevill
Stevill is offline
Verslapen

Op post luieren.

Wapens checken.

Niks
Oud 21-03-2005, 11:37
suikerprinses
suikerprinses is offline
naar school geweest voor 1uurtje. op het grasveld gehangen met klasgenoten& toen kwam mn exsnol voorbij, dus daarmee even bijgeluld. en nu heb ik zin in rosé!
Oud 21-03-2005, 11:46
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben nu op de uithof. werk al vanaf 11 uur met een groepje aan een paper over pesten, nu houden we even pauze, en om half 2 moet ik met een vriendin gaan werken aan een ander onderzoeksverslag. bleuwh
Oud 21-03-2005, 11:46
Mois
Mois is offline
Ik zit nu op school. Management... Weet niet wat ik moet doen... SAAI!
Oud 21-03-2005, 12:22
Maharani
Maharani is offline
in een deuk gelegen
http://www3.ns.sympatico.ca/lyle_24/myhero.html
Oud 21-03-2005, 12:33
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Zaara schreef op 21-03-2005 @ 13:22 :
in een deuk gelegen
http://www3.ns.sympatico.ca/lyle_24/myhero.html