Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Zijn je ouders nu weer samen LL?
nee
Advertentie
Oud 11-02-2011, 19:17
Verwijderd
ok, omdat je 'andere man' zei.
Oud 11-02-2011, 19:17
Verwijderd
Wut Mubarak is al 82!?

Ik wist niks van hem hoor
Oud 11-02-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je aan zo'n ding?
Je moest hem zelf in elkaar zetten en het is natuurlijk supermooi om dingen op aan te sluiten
Oud 11-02-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Je moest hem zelf in elkaar zetten en het is natuurlijk supermooi om dingen op aan te sluiten
De eerste vibrators werkten op stoom.

Die werden vroeger soms gebruikt voor medische doeleinden. Zelf denk ik dat daar het woord 'klaarstomen' vandaan komt, maar dat zal wel niet.
Oud 11-02-2011, 19:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En dat deed je er aanmaakblokjes in en water en dan kwam er stoom uit . En als je geluk had, had je halverwege een ruitje waar je kraaltjes kon zien bewegen.
Oud 11-02-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Grappig dat de tt uitgekomen is!

En ik ben ook verliefd, op iemand van teevee, het zal weer eens niet!
Niet en ik voel me een beetje jou vanaaahaaavond.
Oud 11-02-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:

Die werden vroeger soms gebruikt voor medische doeleinden. Zelf denk ik dat daar het woord 'klaarstomen' vandaan komt, maar dat zal wel niet.

De eerste vibo's waren toch voor hysterische vrouwen? Of nou ja, zodat ze minder hysterisch werden
Oud 11-02-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Niet en ik voel me een beetje jou vanaaahaaavond.
Hoezo, voel je je dik en heb je de behoefte om te snijden?

;d;D;d;d;D;d;d;D
Verwijderd
Citaat:

De eerste vibo's waren toch voor hysterische vrouwen? Of nou ja, zodat ze minder hysterisch werden
en soms moesten artsen hysterische vrouwen GENEZEN. door...well never mind
Verwijderd
Citaat:

Ja dat bedoelde ik.
Oud 11-02-2011, 19:22
Verwijderd
In tegenstelling tot de dildo - die al in de oudheid werd gebruikt voor seksueel genot - is de vibrator pas rond 1900 bekend geworden. Rond die tijd werd de vibrator hoofdzakelijk voor medische doeleinden gebruikt ter bestrijding van psychische klachten zoals hysterie. De vibrator is dus het resultaat van een cultuur waarin vrouwelijke seksualiteit niet bestond in plaats van juist wel.

bron

Verwijderd
Citaat:
In tegenstelling tot de dildo - die al in de oudheid werd gebruikt voor seksueel genot - is de vibrator pas rond 1900 bekend geworden. Rond die tijd werd de vibrator hoofdzakelijk voor medische doeleinden gebruikt ter bestrijding van psychische klachten zoals hysterie. De vibrator is dus het resultaat van een cultuur waarin vrouwelijke seksualiteit niet bestond in plaats van juist wel.

bron

Ja dan kan je wel 'en, maar ik kwam er mee!!
Verwijderd
huhu ik lees een topic over wat je allemaal wel en niet doet in het bijzijn van je sign. other. Grappig om dat van andere mensen te lezen Laten jullie boeren en scheten waar je lover bij is? En hoe zit het met grote en kleine boodschappen? Also, waarom zijn er mensen die scheten PUFJES noemen
Oud 11-02-2011, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Wut Mubarak is al 82!?

Ik wist niks van hem hoor
Ik weet alleen dat Caïro de hoofdstad is
Oud 11-02-2011, 19:23
Verwijderd
Citaat:
huhu ik lees een topic over wat je allemaal wel en niet doet in het bijzijn van je sign. other. Grappig om dat van andere mensen te lezen Laten jullie boeren en scheten waar je lover bij is? En hoe zit het met grote en kleine boodschappen? Also, waarom zijn er mensen die scheten PUFJES noemen
HAHAHAHA, LL doet dat. Pufjes noemen. Ik vind dat zelf ook een vreselijk woord.

Boeren doe ik wel, al wordt dat niet op prijs gesteld. Pufjes laten uiteraard niet.
Oud 11-02-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:

;d;D;d;d;D;d;d;D

nee dat deel van jou leven sla ik over.
Verwijderd
Citaat:

Je kan er ook een dildo op aansluiten die dan op en neer beweegt
En eventueel kan je nog wat met de warmtegeleiding knoeien zodat de dildo ook opwarmt
Verwijderd
Citaat:
Ja dan kan je wel 'en, maar ik kwam er mee!!
Ik bedoelde natuurlijk dat ik het gewoon vind dat er een vibo op een hysterisch wijf werd gezet, zo van hops, rustig aan jij
Oud 11-02-2011, 19:25
Verwijderd
Boeren doe ik ook wel. Ik ben er nogal goed in. Het wordt geloof ik niet bijzonder gewaardeerd, ik krijg vaak "charming..." te horen. Maar zo ben ik gewoon
Oud 11-02-2011, 19:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het gemiddelde IQ van een aziaat is hoger dan het gemiddelde IQ van een blanke.
http://pss.sagepub.com/content/17/10/921.extract

Dit zijn verschillende rassen, met een verschil in intelligentie, en dat is dus een noemenswaardig biologisch verschil. Eens?
Niet per se; het kan ook om een cultureel verschil gaan.
Oud 11-02-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Boeren doe ik ook wel. Ik ben er nogal goed in. Het wordt geloof ik niet bijzonder gewaardeerd, ik krijg vaak "charming..." te horen. Maar zo ben ik gewoon
Inderdaad. Als ik cola/bier gedronken heb, en ik heb een lekkere harde boer, dan ga ik die niet in zitten houden hoor, kom nou.

Een keer boerde ik per ongeluk keihard op het station. Toen schaamde ik me wel.
Verwijderd
Citaat:
Waar lees je dat?

Hm, net zoveel/weinig als bij anderen. Van bier moet ik wel eens boeren, maar ik hou het wel een beetje in, ik ga niet uitgebreid lopen bulken ofzo. Ik laat maar weinig scheten. En ik zeg gewoon dat ik naar de wc moet (als ik het al zeg) ongeacht hoe of wat.
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Als ik cola/bier gedronken heb, en ik heb een lekkere harde boer, dan ga ik die niet in zitten houden hoor, kom nou.

Toen keken er ook allemaal mensen
Oud 11-02-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Toen keken er ook allemaal mensen
ja daarom
Verwijderd
Citaat:
Niet per se; het kan ook om een cultureel verschil gaan.
correlatie =/= causatie
Verwijderd
Overigens hou ik wel met mijn beste vriendinnen boerwedstrijden als ik dronken ben, dat is vrij genant
Oud 11-02-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:

Ja dat krijg je, als je jezelf aanleert je niet in te houden. Ik moet mezelf echt in de gaten houden als er andere mensen bij zijn huhu
Verwijderd
Citaat:
Waar lees je dat?

Hm, net zoveel/weinig als bij anderen. Van bier moet ik wel eens boeren, maar ik hou het wel een beetje in, ik ga niet uitgebreid lopen bulken ofzo. Ik laat maar weinig scheten. En ik zeg gewoon dat ik naar de wc moet (als ik het al zeg) ongeacht hoe of wat.
Bulken
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Boeren kan toch best geluidsloos?
Verwijderd
NOS journaal: "Wij noteren 11 februari 2011, er is geschiedenis geschreven."

Oud 11-02-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:

Boeren kan toch best geluidsloos?
Ja, maar hij was niet geluidloos. Ik weet niet hoe hij er ineens uitkwam!
Oud 11-02-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Overigens hou ik wel met mijn beste vriendinnen boerwedstrijden als ik dronken ben, dat is vrij genant
Lorelei, Medeia, Absinthe naamzoek.
Oud 11-02-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
NOS journaal: "Wij noteren 11 februari 2011, er is geschiedenis geschreven."

Inderdaad

Ik zat net te denken, die vent is dus al 82, als hij morgen dood was gegaan waren ze ook van hem afgeweest.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jep, same here. Mijn flow is jaloers op mij, want hij kan niet boeren .
Verwijderd
Citaat:
Lorelei, Medeia, Absinthe naamzoek.

Andere vriendinnen. Hoewel Absinthe er wel getuige van is geweest geloof ik
Uice
Uice is offline
Citaat:
huhu ik lees een topic over wat je allemaal wel en niet doet in het bijzijn van je sign. other. Grappig om dat van andere mensen te lezen Laten jullie boeren en scheten waar je lover bij is?
Nee.
Citaat:
En hoe zit het met grote en kleine boodschappen?
Doe ik ook liever alleen.
Citaat:
Also, waarom zijn er mensen die scheten PUFJES noemen
Dat vind ik altijd zo naar, als mensen 'schattige' naampjes verzinnen voor vieze dingen. Ik vind 'de baby laat een boertje' al erg.
Oud 11-02-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'de baby laat een boertje' al erg.
Nee liefff <3

Ik was als bebe trouwens al goed in boeren. Er bestaat een filmpje van me, dat ik moet boeren na het drinken, en dan laat ik een keiharde.
Oud 11-02-2011, 19:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee liefff <3

Ik was als bebe trouwens al goed in boeren. Er bestaat een filmpje van me, dat ik moet boeren na het drinken, en dan laat ik een keiharde.
Gadverdamme.
Oud 11-02-2011, 19:33
Verwijderd
Mijn baby laat anders geen boertjes, het is vrij indrukwekkend wat hij soms laat horen
Verwijderd
Citaat:
Mijn baby laat anders geen boertjes, het is vrij indrukwekkend wat hij soms laat horen
Je hebt gewoon een babyyy
Geel
Geel is offline
Hoi.
Oud 11-02-2011, 19:34
Verwijderd
Mannen die willen ontkennen dat vrouwen scheten laten spoiler alert.

Spoiler

voor zover mijn tmi post van vandaag

Edit: gelieve niet te quoten, ik knip 'm zo weer weg
Oud 11-02-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:

;d;D;d;d;D;d;d;D
am grapjes mogen weer?
Verwijderd
omg Sann
Verwijderd
Citaat:
am grapjes mogen weer?
Oh mochten die niet?
Uice
Uice is offline
Hoe ging dat dan in z'n werk?
Oud 11-02-2011, 19:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee. Doe ik ook liever alleen. Dat vind ik altijd zo naar, als mensen 'schattige' naampjes verzinnen voor vieze dingen. Ik vind 'de baby laat een boertje' al erg.
Haha, agreed.
Verwijderd
Citaat:
Mannen die willen ontkennen dat vrouwen scheten laten spoiler alert.

Spoiler

voor zover mijn tmi post van vandaag

Edit: gelieve niet te quoten, ik knip 'm zo weer weg
ik mis hier 3 mensen met aanstekers (pic is weg hoor)
Verwijderd
jezus sann
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten